دانلود و خرید کتاب مسائل و مشکلات زناشویی احمد بهشتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مسائل و مشکلات زناشویی اثر احمد بهشتی

کتاب مسائل و مشکلات زناشویی

نویسنده:احمد بهشتی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مسائل و مشکلات زناشویی

کتاب مسائل و مشکلات زناشویی نوشتهٔ احمد بهشتی است. این کتاب را انتشارات شرکت چاپ و نشر بین‌الملل منتشر کرده است.

درباره کتاب مسائل و مشکلات زناشویی

مشکل خانواده‌ها از مشکلات بزرگ جامعه ماست و برای آن باید چاره‌جویی و برنامه‌ریزی کرد. این مشکل از لحاظ کمیت گستردگی و از لحاظ کیفیت، شدت دارد.

اکنون شما خوانندهٔ عزیز این کتاب با ده‌ها و صدها مشکلی که انسان‌ها با آن درگیر هستند مواجه می‌شوید و بالطبع علاقه‌مند هستید که ببینید برای رفع مشکلات آن‌ها چه پاسخ و رهنمودی داده شده است. مشکل خانواده‌ها بی‌ارتباط با مشکلات اقتصادی، اخلاقی، فرهنگی و دینی جامعه نیست؛ بنابراین، اگر مشکلات جامعه رفع شود، بی‌شک، بسیاری از مشکلات خانوادگی نیز رفع می‌شود. اگر فرهنگ جامعه از زنگارهای آداب و سنن شوم غیراسلامی پاک شود، اگر ایمان مردم که درحال‌ رشد و کمال است به رشد نهایی برسد، اگر اخلاق اسلامی بر خانواده‌ها حاکم شود اگر اقتصادی سالم و پویا در کلیهٔ ابعاد زندگی مردم به جریان افتد و اگر آرامش فکری و جسمی و روحی برای مردم تأمین شود، بی‌تردید از سنگینی بار مشکل‌ها کاسته خواهد شد. بار مسئولیت دولت جمهوری اسلامی نیز سنگین است.

رسالت دولت‌های دیگر تأمین امنیت ظاهری و خوراک و مسکن است؛ ولی رسالت جمهوری اسلامی ایران فراتر است و در قلمرو ارشاد و هدایت و تهذیب و تزکیه انسان‌ها نیز هست. امیدواریم که این دولت بتواند علی‌رغم مشکلاتی از قبیل جنگ تحمیلی و فشار ابرقدرت‌ها در انجام رسالت واقعی خود توفیق پیدا کند.

خواندن کتاب مسائل و مشکلات زناشویی را به چه کسانی پیشنهاد می‌ کنیم

اگر در زندگی مشترکتان با چالش روبه‌رو هستید این کتاب برای شما مناسب است.

بخشی از کتاب مسائل و مشکلات زناشویی

«من هر چه فکر می‌کنم نمی‌دانم چرا هر غمی پایان و فراموشی دارد، جز غم متلاشی‌شدن کانون خانواده این چه رمزی است که هر غمی را می‌شود در اعماق دل مخفی داشت، جز غم جدایی پدرها و مادرها که خواهی‌نخواهی، چهره را ملول و افسرده می‌کند و نشاط زندگی را از کودک می‌ستاند؟

در انجمن اولیاومربیان مدرسه صحبت از پدر و مادری بود که به‌تازگی از هم جدا شده‌اند؛ اما چون هنوز عُدّه طلاق به سر نیامده، زن از خانه شوهر نرفته و فرزندان آنها هنوز از ماجرای شوم طلاق خبر ندارند.

از مسئول مدرسه پرسیدم چند فرزند دارید؟ گفت دو فرزند یکی در کلاس پنجم ابتدایی و دیگری در کلاس اول درس می‌خواند. پرسیدم: وضع روحی آنها چگونه است؟ پاسخ داد آن که در کلاس اول است، هنوز چیزی نمی‌فهمد و وضع روحی‌اش خوب است. اما آنکه در کلاس پنجم است، گویا همه چیز را می‌فهمد و وضع روحی‌اش آشفته است و ملول و افسرده به نظر می‌رسد.

چندی قبل در مسافرت به یک، شهرستان مادری که معلم کودکان نیز بود همراه دخترکی خردسال و متین و موقر و زیبا و به‌ظاهر آراسته ولی ملول و افسرده نامه‌ای به من داد که خواندنی و عبرت‌آموز است.

در چهره دخترک، نشاط کودکی دیده نمی‌شد و معلوم بود که از حرف‌های مادرش، متوجه نکته‌هایی می‌شود و بار غم و اندوه، قلب کوچک و پاکش را می‌فشارد. عجب اینکه مادر نیز با علو طبعی که از گفته‌ها و نوشته‌هایش برمی‌آمد، افسرده و ملول به نظر می‌رسید و غم و اندوه ماجراهای گذشته و نگرانی و اضطراب از آینده، او را پریشان و دل‌ریش، نشان می‌داد.

این مادر، تنها به فکر خود و کودکش، نبود دلش به حال همه مادرانی می‌سوخت که به دلایلی از همسرشان جدا شده‌اند و کودک یا کودکانی دارند. او تقاضا داشت که دستگاه قانون‌گذاری چاره‌ای معقول و مشروع بیندیشد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۵۹ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۵۹ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان