دانلود و خرید کتاب وقتی هورتون صدای هو شنید (دوزبانه) زیوس ‍ ترجمه رضی هیرمندی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب وقتی هورتون صدای هو شنید (دوزبانه) اثر زیوس ‍

کتاب وقتی هورتون صدای هو شنید (دوزبانه)

نویسنده:زیوس ‍
انتشارات:نشر افق
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب وقتی هورتون صدای هو شنید (دوزبانه)

کتاب «وقتی هورتون صدای هو شنید» نوشتۀ زیوس و ترجمۀ رضی هیرمندی است و نشر افق آن را منتشر کرده است. این کتاب اولین جلد از مجموعۀ قصه‌های یک‌جورکی است

درباره کتاب وقتی هورتون صدای هو شنید

قصه‌ها مزایای بی‌شماری دارند و کودکان از طریق داستان‌ها موارد زیادی را یاد می‌گیرند و نسبت به مسائل آموزشی واکنش بهتری نشان می‌دهند. آموزش در حین خواندن آموزش غیرمستقیم نام دارد و کودکان بدون اینکه بدانند نکات زیاد را می‌آموزند. آموزش‌ها می‌تواند مهارت‌های زندگی، هنجارها و رفتارهای درست باشد یا مطالب و حقایق علمی دنیای اطراف. این آموزش‌ها چون به‌صورت داستان برای کودکان خوانده می‌شود، از شنیدن آن لذت می‌برند و در ذهنشان باقی می‌ماند.

وقتی هورتون صدای هو شنید یکی از جلدهای مجموعۀ قصه‌های یک‌جورکی است. این مجموعه شامل ۱۵ جلد کتاب برای کودکان نوآموز می‌شود. قصه‌های این مجموعه بامزه، جالب و سرگرم‌کننده هستند. جملات کوتاه و کلمات پرتکرار در این قصه‌ها، کودکانی که به‌تازگی مهارت خواندن را آموخته‌اند را تشویق می‌کند کتاب بخوانند و از این فعالیت دلچسب لذت ببرند. در بیشتر قصه‌های دکتر زیوس، برخی از ساخت‌های دستوری و کلمات ناآشنا مانند نام اشخاص و مکان‌ها، ساختۀ خود اوست. رضی هیرمندی، مترجم کتاب هم از همین روش در ساخت معادل‌های فارسی استفاده کرده است. وقتی هورتون صدای هو شنید، داستانی دربارۀ یک فیل مهربان به نام هورتون است که از داخل یک ذرۀ غبار صدای فریادی می‌شنود. فیل تمام تلاشش را می‌کند تا بتواند با آن‌ها ارتباط برقرار کرده و کمکشان کند. با اینکه همه به او برچسب دیوانگی می‌زنند اما هورتون اهمیتی نمی‌دهد چون همه در این جهان،‌ چه کوچک و چه بزرگ حق زندگی دارند. تئودور زیوس گایزل یا همان زیوس خالق مجموعۀ قصه‌های یک جورکی، نویسنده، شاعر و کاریکاتوریست آمریکایی، قصه‌ها و فیلمنامه‌های زیادی برای کودکان نوشته است که در تمام دنیا به فروش رسیده و انیمیشن و فیلم‌های سینمایی زیادی بر اساس آن‌ها ساخته شده است.

جلدهای دیگر مجموعۀ قصه‌های یک‌جورکی عبارت است از: «هیچ‌وقت گفته بودم چقدر خوشبختی؟»، «هورتون جوجه از تخم درمی‌آورد»، «فکرش را بکن این چیزها را در خیابان مالبری دیدم»، «کاش پاهای اردکی داشتم»، «اگر سیرک دست من بود»، «اسنیچ‌های باستاره و اسنیچ‌های بی‌ستاره و قصه‎های دیگر»، «ماروین کی‌مونی خواهش می‌کنم همین حالا برو»، «وای چه جاها که خواهی رفت»، «دردسرهای من در راه سولاسولیو»، «می‌زی گل‌به‌سر»، «گربه با کلاه بازمی‌گردد»، «گربه‌ با کلاه» و «امروز سی‌تا ببر را داغون می‌کنم»

خواندن کتاب وقتی هورتون صدای هو شنید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان و نوآموزان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب وقتی هورتون صدای هو شنید

«روز پانزدهم ماه مه، توی جنگلی به اسم نول

یک روز گرم،‌میان جنگل و برکه ای خنک،

هورتون فیله شلپ‌شلوپ کنان حال می‌کرد که یک‌هو صدای ضعیفی شنید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۲۵٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

حجم

۵۲۵٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان