دانلود و خرید کتاب باغ های چین لو چینگ شی ترجمه آرش کلانتری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب باغ های چین اثر لو چینگ شی

کتاب باغ های چین

نویسنده:لو چینگ شی
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب باغ های چین

کتاب باغ های چین نوشتهٔ لو چینگ شی و ترجمهٔ آرش کلانتری است. انتشارات پژوهشکده هنر این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر از معماری چین سخن گفته است.

درباره کتاب باغ های چین

کتاب باغ های چین مطالب خود را از پیدایش و شکل‌گیرى باغ‌هاى چین آغاز کرده و سپس درمورد باغ‌هاى خصوصى خاندان مینگ و خاندان چینگ، باغ‌هاى سلطنتى این دو خاندان، استادان فن باغ‌سازى و روش‌ها و نظریه‌های آن‌ها، زوال و احیاى باغ‌هاى معروف و... سخن گفته است. گفته شده است که باغ‌سازی چین در کلِ اروپا رواج یافته و به‌طور عمده در انگلستان و فرانسه متداول شده است، اما در باقی کشورها مانند آلمان، سوئد و روسیه نیز طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

پیدایش باغ‌های چین چگونه بوده؟ رواج این دسته باغ‌ها به چه نحوی بوده است؟ الگوهای اولیهٔ ساخت چنین باغ‌هایی چه بوده؟ وجه تشابه و افتراق این الگوها چیست؟ تجربه‌های ساخت این دسته باغ‌ها در این سال‌ها چه بوده و نظریه‌های ساخت آن چیست؟ اینها سؤالاتی است که به‌طور کامل در این کتاب به آن‌ها پاسخ داده شده است. این کتاب تصاویری از باغ‌های چین ارائه کرده است.

خواندن کتاب باغ های چین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران هنر معماری در چین پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب باغ های چین

«هنر و فرهنگ اصیل چین که دارای پیشینه‌ای طولانی از میراث فرهنگی و هنری است، در قالب‌ باغهای سنتی به کشورهای همسایه مانند کره و ژاپن نفوذ یافته است. در باغهای ژاپن علیرغم خصوصیات بارز ملی خود، همواره روح باغ‌سازی چین را می‌توان یافت. »

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۵٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۸ صفحه

حجم

۲۵٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۸ صفحه

قیمت:
۲۸,۵۰۰
تومان