دانلود و خرید کتاب شلیک به گاو مقدس پول رابرت کیوساکی ترجمه سمانه فلاح
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شلیک به گاو مقدس پول اثر سمانه  فلاح

کتاب شلیک به گاو مقدس پول

معرفی کتاب شلیک به گاو مقدس پول

«شلیک به گاو مقدس پول» نوشته رابرت کیوساکی(-۱۹۴۷)، سخنران انگیزشی در زمینه کارآفرینی و هوش مالی است. در بریده‌ای از کتاب می‌خوانیم: «در دنیای امروزی، ما در بحران اقتصادی وحشتناکی به سر می‌بریم که خودمان از آن بی‌خبر هستیم. اما امسال و سال آینده و یا سال‌های بعدتر دنیای اقتصادی به طور کامل نابود می‌گردد. بنابراین ما به تغییر بسیار اساسی و بزرگی نیازمند هستیم. باید هر کاری انجام دهیم تا پول و سرمایه‌هایمان را از نابودی نجات دهیم. این مسئله دلیل کمی نیست که بخواهیم با بستن چشمانمان به روی آن از بار مسئولیت‌هایمان شانه خالی کنیم. برای این کار قطعاً ما به یک سری آموزش‌ها و آمادگی‌ها نیاز خواهیم داشت. ما نیز سال‌هاست که در این زمینه گام‌های بلندی برداشته‌ایم و برنامه‌ها و آموزش‌هایی را طراحی کرده‌ایم که بتوانیم شما را در این مسیر پر پیچ و خم یاری کنیم. بیشتر مردم در سراسر دنیا به هیچ وجه از آموزش‌های مالی اطلاع ندارند و حتی گاهی آنها را ناکارآمد و زمان‌بر تلقی می‌کنند، در حالی که مبنا و پایۀ دنیای اقتصادی بر اساس همین آموزش‌ها بنا نهاده شده است و اگر کسی از آنها بی‌اطلاع باشد، قطعاً در زندگی خود با شکست مواجه خواهد شد. ما نه تنها برخلاف برنامه‌های دولت‌ها پیش نرفته‌ایم، بلکه برای رهایی از این وضعیت اسفناک، روی کمک‌های آن نیز حساب کرده‌ایم. بنابراین اصلاً نیاز نیست که نگران تضاد و دوگانگی موجود در برنامه‌ها و آموزش‌های ما با آنچه که دولت بدان معتقد است و دنباله‌روی آن می‌باشد، باشید.»
معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظرات کاربران

سعید
۱۳۹۸/۱۲/۲۷

به نظرم کسایی که کتاب پدر پولدار و پدر بی پول آقای کیوساکی را خوندند چیز جدیدی برای گفتن تقریبا توی این کتاب نداره . این کتاب متن یه برنامه ی ویدیویی بوده در واقع و کل کتابش را تو یه

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۰۸٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۳۰۸٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان