دانلود و خرید کتاب کلید طراحی سایت WordPress احسان مظلومی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کلید طراحی سایت WordPress اثر احسان  مظلومی

کتاب کلید طراحی سایت WordPress

معرفی کتاب کلید طراحی سایت WordPress

کتاب کلید طراحی سایت Wordpress نوشتۀ احسان مظلومی است. این کتاب را انتشارات کلید آموزش منتشر کرده است.

درباره کتاب کلید طراحی سایت WordPress

کتاب کلید طراحی سایت WordPress می‌تواند یکی از مفیدترین کتاب‌ها برای شما باشد. به‌کمک این کتاب می‌توانید با WordPress آشنا شوید و با آن سایت بسازید؛ در واقع وردپرس حداکثر پتانسیل را برای ساختن سایت دارد. در این کتاب یاد می‌گیریم که وردپرس را دانلود کنیم و روی یک سایت رایگان نصب کنیم؛ همچنین راه‌اندازی یک سرور روی کامپیوتر و نصب وردپرس روی آن را هم بررسی می‌کنیم سپس با محیط وردپرس و امکانات آن آشنا می‌شوید. صفحات موردنظرتان را می‌سازید، محتوا را در آن‌ها قرار می‌دهید، روش ارسال عکس، فیلم و... به سایت را نیز بررسی می‌کنید.

خواندن کتاب کلید طراحی سایت WordPress را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای همهٔ کسانی که می‌خواهند برای خودشان یا دیگران یک سایت طراحی کنند و از طریق آن سایت با مخاطب در ارتباط باشند، مناسب است. اگر بخواهید یک وبلاگ روی سایت شخصی خودتان داشته باشید، یک گالری عکس داشته باشید، یک سایت فروش آنلاین کالا و خدمات داشته باشد و خلاصه هر نوع سایتی که بخواهید داشته باشید، می‌توانید از وردپرس بهره بگیرید. با یادگیری وردپرس اگر کمی پشتکار و خلاقیت داشته باشید، می‌توانید به یک طراح وب تبدیل شوید و روند کسب درآمد را شروع کنید.

بخشی از کتاب کلید طراحی سایت WordPress

«خوب نصب وردپرس روی اینترنت را بررسی کردیم. البته ما وردپرس را روی یک سایت رایگان نصب کردیم. ولی روش نصب روی سایت‌های معمولی هم به همین شکل است؛ فقط ممکن است اسم گزینه‌ها یا روش کار کمی تفاوت داشته باشد که چاره‌ای هم نیست و اما یک راه دیگر برای کسانی که می‌خواهند با وردپرس کار کنند؛ ولی هنوز سایت ندارند این است که وردپرس را روی کامپیوترشان نصب کنند. در این روش ابتدا یک نرم‌افزار سرور روی کامپیوتر نصب می‌کنیم تا کامپیوترمان تبدیل به یک سرور اینترنت شود؛ البته سروری که فقط خودمان به آن دسترسی داریم. سپس وردپرس را روی آن نصب می‌کنیم. می‌توانیم همهٔ تمرین‌هایمان را روی این نسخه انجام دهیم و سپس یک سایت کامل خریداری کنیم حتی می‌توانیم از سایتی که روی کامپیوترمان ساخته‌ایم با همهٔ نوشته‌ها و تنظیماتش یک نسخهٔ بک‌آپ تهیه کنیم و آن را به اینترنت منتقل کنیم تا لازم نباشد همهٔ کارها را دوباره انجام دهیم. برای نصب وردپرس علاوه بر فایل فشردهٔ وردپرس که قبلاً دانلود کردیم احتیاج به ابزارهای دیگری هم داریم. ابزارهایی که کامپیوتر ما را تبدیل به یک سرور اینترنتی کوچک می‌کنند برای این کار هم مثل خیلی کارهای دیگر چندین ابزار وجود دارد من یکی از بهترین و کم دردسرترین‌ها را بنام Xampp برای آموزش در این کتاب انتخاب کرده‌ام.

این نرم‌افزار یا درواقع بستهٔ نرم‌افزاری را می‌توانید از سایتش به آدرس www.apachefriends.org دریافت کنید. لینک دانلود در همان صفحهٔ اصلی سایت دیده می‌شود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۶٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۱۶٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۳۸,۰۰۰
تومان