دانلود و خرید کتاب گرندود، بابابزرگ ماجراجو پل مک‌کارت‌نی ترجمه امیرعلی خلج
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب گرندود، بابابزرگ ماجراجو اثر پل مک‌کارت‌نی

کتاب گرندود، بابابزرگ ماجراجو

معرفی کتاب گرندود، بابابزرگ ماجراجو

کتاب گرندود، بابابزرگ ماجراجو نوشتهٔ پل مک کارتنی و ترجمهٔ امیرعلی خلج است و توسط انتشارات سیمای شرق منتشر شده است. این کتاب یکی از کتاب‌های مجموعهٔ دوجلدی کتاب‌های «گرندود» است. این مجموعه شامل کتاب‌هایی تصویری برای گروه سنی «ب» و «ج» است.

درباره کتاب گرندود، بابابزرگ ماجراجو

کتاب گرندود، بابابزرگ ماجراجو برای روزهایی که قرار است بچه‌ها با پدربزرگ یا مادربزرگ‌هایشان وقت بگذرانند، لذت‌بخش و سرگرم‌کننده خواهد بود. «گرندود بابابزرگ ماجراجو» داستان یک پدربزرگ است که با ترفندهای شگفت‌انگیز نوه‌های خود را سرگرم می‌کند. او با قطب‌نمای جادویی خود، ۴ نوه‌اش را به ماجراجویی‌هایی می‌برد و آن‌ها را در سرتاسر جهان می‌گرداند.

این کتاب‌ها با تصویرگری «کاترین دورست» همراه شده است. او فارغ‌التحصیل کالج شریدان در انتاریو در کانادا است و علاوه بر همکاری با ناشران مختلف کتاب کودک، در استودیوی انیمیشن پیکسار کارآموزی کرده است. «امیرعلی خلج» مترجم این مجموعه نیز سال‌ها در حوزهٔ ترجمهٔ متون و آثار انگلیسی به فارسی فعالیت داشته و مقالات و کتاب‌های متعددی را ترجمه کرده است.

خواندن کتاب گرندود، بابابزرگ ماجراجو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب گرندود، بابابزرگ ماجراجو برای کودکان گروه سنی «ب» و «ج» نوشته شده است.

درباره پل مک کارتنی

سر جیمز پل مک کارتنی در سال ۱۹۴۲ متولد شده است. او خواننده و آهنگساز موسیقی راک انگلیسی و عضو گروه بیتلز است. در ابتدا، آوازه‌خوانی و نوازندگی در گروه بیتلز، باعث شهرت او شد. در کتاب رکوردهای جهانی گینس، از مک‌کارتی به‌خاطر دریافت ۶۰ لوح طلایی و فروش ۱۰۰ میلیون نسخه از تک‌آهنگ‌هایش با عنوان موفق‌ترین موسیقی‌دان و ترانه‌سرای موسیقی نام‌برده شده است. گذشته از فعالیت در دنیای موسیقی، مک‌کارتنی یک نقاش، هنرپیشه و حامی حقوق حیوانات، گیاه‌خواری و آموزش موسیقی است. در سال ۱۹۹۶ او به‌پاس یک عمر فعالیت در موسیقی، موفق به دریافت لقب شوالیه شد.

بخشی از کتاب گرندود، بابابزرگ ماجراجو

«لوسی، تام ام و باب آخر هفته‌ها را در خانه پدربزرگشان می‌گذراندند. اما این آخر هفته از آن روزهایی بود که هیچ چیزی درست پیش نمی‌رفت.

چون هواگرفته و بارانی، بود برای همین همه بدخلق بودند و حوصله هیچ چیزی را نداشتند تا اینکه پدربزرگ وارد اتاق شد. از جیب پشت شلوارش یک دسته بزرگ کارت‌پستال بیرون کشید و بعد گفت: اخمارو باز کنید و اینا رو ببینید!

ام کارت‌پستال یک ساحل شنی را برداشت و گفت: در کاش می‌شد بریم اونجا.

گرندود گفت: خب ... بخار ببینم چی کار میتونم بکنم و از جیب کتش یک قطب‌نمای براق بیرون آورد. دستش را روی قطب‌نما کشید و آن را روی کارت‌پستال گذاشت عقربه قطب‌نما شروع کرد به چرخیدن ... و گرندود شروع کرد به خواندن.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۷ صفحه

حجم

۷٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۷ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان