دانلود و خرید کتاب اولویت برتر جان هال ترجمه امیر علم بیگی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اولویت برتر اثر جان هال

کتاب اولویت برتر

معرفی کتاب اولویت برتر

کتاب اولویت برتر نوشتهٔ جان هال و ترجمهٔ امیر علم بیگی و الهام فهام و رومینا امیری است. انتشارات ادیبان روز این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر از بهره‌گیری از محتوا برای تأثیرگذاری و تعامل با مخاطبان سخن گفته است.

درباره کتاب اولویت برتر

کتاب اولویت برتر با رمزگشایی از یک فرایند ارتباطی پیچیده، درصدد است تا در قالب یک ایده برای مخاطب خود، مشق قرارگرفتن در رأس یا اولویت ذهن مشتری را تمرین کند. در کتاب حاضر به بازاریابی محتوایی از زاویهٔ متفاوتی پرداخته شده و مسیری سرراست برای قرارگرفتن در بالاترین سطح اولویت مشتری نشان داده شده است. جان هال به‌دنبال ارائهٔ ایده‌ای کاملاً نو در زمینهٔ بازاریابی محتوایی بوده است. مسئله‌ای که در اینجا در قالب ایده مطرح شده، در واقع بدان معنا است که قرارگیری و حک در حافظهٔ مشتری سبب می‌شود در وقت لزوم، مشتری به برندی که از پیش با او ارتباط برقرار کرده و در ذهن او قرار گرفته، بازگردد. گفته شده است که ماهیت این کتاب را با تمام کتاب‌های حوزهٔ بازاریابی محتوا، متفاوت‌تر و کاربردی‌تر خواهید یافت. نکتهٔ جالبی که در کتاب «اولویت برتر» وجود دارد این است که مخاطب را سطح‌بندی کرده است. تصور بر این است که همواره می‌توان از طریق محتوا مخاطب را از وضع کنونی به وضعیتی بهتر ارتقا داد و برای این وضعیت، انتهایی قابل‌تعریف نیست؛ در نتیجه برای رسیدن به اولویت برتر و قرارگیری در صدر انتخاب مشتری، بایستی پیوستاری از محتوای کارآمد را ایجاد و منتشر کرد. در این کتاب یاد می‌گیرید که چگونه خود را در ذهن افرادی که در قیاس با دیگران اهمیت بیشتری دارند، در اولویت برتر جایگاه‌سازی کنید؛ به‌شکلی که در هر فرصتی شما را به خاطر آورند.

خواندن کتاب اولویت برتر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ بازاریابان و کارآفرینان بخش‌های مختلف، برای مدیریت کسب‌وکار، برای شناخت فضای بازاریابی محتوا از زاویه‌ای دیگر و نیز برای دروسی چون مبانی بازاریابی، فلسفهٔ بازاریابی، مدیریت کسب‌وکار و کسب‌وکار الکترونیکی پیشنهاد می‌کنیم.

فهرست مطالب کتاب اولویت برتر

بدانید و آگاه باشید که مشتریان شما به طور پیوسته در حال تغییر هستند

آنچه مصرف‌کنندگان در برندهای معتبر جست‌وجو می‌کنند

ایجاد روابط با کمک سایر افراد

شفاف باشید و دوست‌داشتنی

ثبات و افزایش شناخت

نشر پیام شخصی از طریق محتوا

داستان سفر من

قانون طلایی ارتباطات

فراتر از بخش بازاریابی

استقرار تمام مراحل سفر مصرف‌کننده از طریق به اشتراک‌گذاری راهبردی

منابعی برای مطالعهٔ بیشتر

منابع مورد استفاده

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۴۲ صفحه

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۴۲ صفحه

قیمت:
۶۳,۰۰۰
تومان