دانلود و خرید کتاب بهترین خودت باش نیک سالوپو ترجمه دری قناد طوسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بهترین خودت باش اثر نیک سالوپو

کتاب بهترین خودت باش

معرفی کتاب بهترین خودت باش

کتاب بهترین خودت باش نوشتهٔ نیک سالوپو و ترجمهٔ دری قناد طوسی و گلستان امینیان است. نشر برگ و باد این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر حاوی راهنمایی گام‌به‌گام جهت عشق‌ورزیدن به خود است.

درباره کتاب بهترین خودت باش

کتاب بهترین خودت باش ابتدا توضیح داده است که یادگیری عشق‌ورزی به خود (یادگیری آن برای اولین بار) می‌تواند همه چیز را تغییر دهد. این مهارت می‌تواند رابطهٔ انسان با خودش، خانواده و دیگران را دگرگون کرده و حتی بر تجارب معنوی انسان نیز اثر مثبتی داشته باشد. دوست‌داشتن خود یک پدیدهٔ طبیعی است و اگر خودمان را دوست نداشته باشیم اختلالات روانی در انتظار ما خواهند بود. طبیعتاً هیچکس نمی‌تواند خودش را دوست نداشته باشد و همه بهترین‌ها را برای خود می‌خواهند، اما گاه در این زمینه دچار اشتباه می‌شویم و رفتاری می‌کنیم که در واقع به ضررمان است. ما معمولأ بسیار زیاد از خود انتقاد می‌کنیم و بابت مشکلات خود را سرزنش می‌کنیم که این کار موجب به‌وجودآمدن احساس افسردگی درونی، ترس، اضطراب، خشم و ناکامی می‌شود.

کتاب بهترین خودت باش نوشتهٔ نیک سالوپو روش‌هایی برای عبور از مرحلهٔ تنفر از خود و رسیدن به مرحلهٔ عشق‌ورزیدن به خود را به‌صورت گام‌به‌گام آموزش می‌دهد. در هر مرحله جزئیات به‌طور دقیق بیان شده تا مخاطب بتواند آن‌ها را به کار گیرد. نویسنده می‌گوید که برای یادگیری این مراحل هزینه و وقت زیادی صرف کرده است. نیک سالوپو مبالغی که می‌توانسته با آن خانه‌ای بخرد یا به سفرهای مختلف برود را برای یادگیری این مهارت در سمینارها و کلاس‌های آموزشی هزینه کرده و اکنون همهٔ این مطالب را در اختیار ما قرار داده است.

خواندن کتاب بهترین خودت باش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران حوزهٔ روان‌شناسی عمومی و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب بهترین خودت باش

«شما همیشه در حال مبارزه و سرکوب احساسات خود هستید زیرا تصور می‌کنید این احساسات فایده‌ای برایتان ندارند اما در این بخش می‌آموزید عکس این موضوع صادق است. در واقع یاد می‌گیرید هر چه کمتر با هیجاناتتان مبارزه و سرکوبشان کنید آنها کمتر دوام می‌آورند. همهٔ ما به شکلی در حال مبارزه‌ای طولانی و خسته‌کننده با احساسات خود بوده‌ایم.

من قبل از این‌که بتوانم اختلالی که در گفتارم ایجاد شده بود را بپذیرم، بسیار ناراحت و غمگین بودم و برای چند روز کارهای دیوانه‌وار زیادی انجام دادم. یادگیری و آموختن مراحلی که در این بخش بیان شده است به شما کمک می‌کند به خوبی از تجربیات من استفاده کنید. یادتان می‌آید در بخش گذشته که گفتم در دوران دبیرستان دوچرخه پرشی گرفته بودم و می‌خواستم به مادر و خواهرم نشان دهم به خوبی می‌توانم با آن پرش‌های بلندی از روی سطح شیب‌دار انجام دهم اما وقتی در اولین تلاشم موفق نشدم اندکی عصبانی شدم و در تلاش دوم که شکست خوردم کاملأ احساس ناامیدی کردم. بعد با تمام قدرت دوچرخه را محکم به جلو پرت کردم که به در انبار خورد و همانجا متوقف شد. اکنون به این نتیجه رسیده‌ام وقتی دوچرخه به در انبار خورد و سپس متوقف شد، چه درس بزرگی برای من داشت؟ این اتفاق نشان داد اگر دچار آشفتگی هیجانی و عصبانیت هستیم باید برای مدتی تلاش خود را متوقف کنید و از آن فاصله بگیرید تا بهتر بتوانید راه‌حل مناسبی برای آن بیابید.

پردازش هیجانات و احساسات یک نیاز فیزیولوژیکی است. اگر این حقیقت را درک کنیم به جای سرکوب احساسات، وقت بیشتری برای خود در نظر می‌گیریم. سرکوب و نگه داشتن احساسات هیچ نفعی برای ما ندارد (باید آن را رها کرد).

یادگیری نحوهٔ برخورد درست با احساسات مانند آموختن نحوهٔ سفر با فرد دیگری است و نکته اینجاست که آن فرد دیگر خود شما هستید. در مجموعه سریال ارباب حلقه‌ها، فرودو و سام سفر دور و درازی با هم داشتند و در پایان راه دوستی عمیق و صمیمانه‌ای بین آنها ایجاد شده بود. اگر برای شناخت احساسات خود زمان و وقت کافی در نظر بگیرید مطمئناً به رابطه‌ای عمیق، صمیمی و عاشقانه با خودتان خواهید رسید.»

کاهش خواسته در دادرسی‌های مدنی
سید روح اله ترابی
قلب بخشنده
ام. جی. ریان
مصالح نوین و هوشمند در کاهش مصرف انرژی با رویکرد معماری پایدار
سیدمحمدرضا شهابی
نقاش ها همیشه پول دوست داشته اند
جودیت بن هامو هوئه
مجموعه سوالات قلب و عروق برانوالد ۲۰۱۹؛ جلد ۱۶
دپارتمان قلب و عروق گزینه پارسیان طب
توسعه موفقیت آمیز برنامه های رسانه اجتماعی در سازمان های ورزشی
جیمی سندرسون
گرم کردن در فوتبال (به روش پویا)
نعیما خواجوی
Tratado de hipnoterapia
احمد علامه فلسفی
هواپیمایی کشوری (تجاری) و جهانی سازی پس از جنگ سرد
پیتر سوویک
محی الدین الهی قمشه ای
ابوالحسن غفاری
بانوی غزل
سوفیا رحیمی
بررسی ریشه های تاریخی تشیع در افغانستان
قربانعلی محقق ارزگانی
قهرمانان و بازندگان
مرضیه جمشیدی
ارزیابی پژوهش در علوم انسانی، معیارها و روش ها
مایکل اوکسنر
اصلاح پاسچر
جین جانسون
سینما در گیلان
کریم کوچکی‌زاده
کاشف بوزون هیگز سکوتش را شکست
مینا خداکریمیان
سیری در رجزها و شعارهای عاشوراییان در سخنرانی های استاد دکتر رفیعی
محسن سلیمانی
4A، آمیخته نوین بازاریابی
جاگدیش ان. شت
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
احساسات همان افکار نیستند و افکار نیز همان احساسات نیستند. فکر چیزی است که در ذهنتان شکل می گیرد در حالی که احساسات و هیجانات نوعی احساسات فیزیکی و بیرونی هستند. درک این تفاوت در یادگیری عشق ورزیدن به خود نقشی حیاتی دارد و در طول مطالعه این کتاب مطالب بیشتری خواهید آموخت.
کاربر ۴۸۶۴۵۳۸

حجم

۷۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۳ صفحه

حجم

۷۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۳ صفحه

قیمت:
۲۰,۵۰۰
تومان