دانلود و خرید کتاب تعهد صادراتی به عنوان پیش درآمد عملکرد صادرات غلامرضا مهدی زاده جرجافکی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تعهد صادراتی به عنوان پیش درآمد عملکرد صادرات اثر غلامرضا مهدی زاده جرجافکی

کتاب تعهد صادراتی به عنوان پیش درآمد عملکرد صادرات

معرفی کتاب تعهد صادراتی به عنوان پیش درآمد عملکرد صادرات

کتاب تعهد صادراتی به عنوان پیش درآمد عملکرد صادرات نوشتهٔ غلامرضا مهدی زاده جرجافکی در انتشارات خط آخر منتشر شده است. 

درباره کتاب تعهد صادراتی به عنوان پیش درآمد عملکرد صادرات

کتاب حاضر به نحوی تدوین شده تا خواننده پس از مطالعه، درباره مفهوم تعهد صادراتی و عملکرد صادرات، اطلاعاتی در سطح پایه به دست آورد. نویسنده در کتاب تعهد صادراتی به‌ عنوان پیش‌درآمد عملکرد صادرات با رویکردی کاملاً کاربردی و با شرح جزئیات کامل به بررسی موضوع تعهد صادراتی در عملکرد صادرات می‌پردازد. این کتاب راهنمایی ابتدایی برای دانشجویان مدیریت و فعالان نهادهای دولتی است. 

خواندن کتاب تعهد صادراتی به عنوان پیش درآمد عملکرد صادرات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به تجارت پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب تعهد صادراتی به عنوان پیش درآمد عملکرد صادرات

«بازارها در فرایند ایجاد ارتباط میان اقتصادهای ملی ثروت خود را افزون کرده‌اند شرکت‌های چند ملیتی عظیم، نهادهای اقتصادی بین المللی قدرتمند مانند سازمان تجارت بین المللی سازی و صندوق بین الملل پول و نظام‌های بزرگ تجارت منطقه‌ای مانند اتحادیه اروپا به عنوان‌های بنیان‌های نظم اقتصادی بین المللی سازی در قرن 21 ظهور کرده‌اند. به‌ علاوه آزاد سازی اقتصاد در کشورهای مختلف منجر به رها شدن تعیین نرخ سود بانکی از کنترل دولت‌ها خصوصی سازی بانک‌ها و مؤسسات مالی دولتی شده است. ایجاد زمینه‌های تجارت آزاد و ایجاد بازار بین المللی سازی تجارت آزاد از تلاش‌های مهم این عرصه است که اگر چه باعث رشد ثروت در کشورهای پیشرفته شده اما در مواردی نیز فاصله کشورهای فقیر و ثروتمند را افزایش داده است. بین المللی سازی شدن سیاست به تشدید و بسط روابط متقابل سیاسی در سطح بین المللی سازی اطلاق می‌گردد. یکی از جلوه‌های مهم بین المللی سازی شدن سیاسی دگرگونی در اصل کلی حاکمیت دولت ملت‌ها در قلمروهای سرزمینی خود است. در طی فرایند بین المللی سازی شدن مرزهای تحت قلمرو سرزمین که تحت حاکمیت دولت‌ها ملت است در برابر اندیشه‌ها، کالاها، سرمایه و... نفوذ پذیر می‌شود همچنین مرزهای سخت فرهنگی و ذهنی در معرض نفوذ قرار گرفته است (بوگل و همکاران، ۲۰۱۲).

با تأکید به این گرایش‌ها برخی صاحب نظران از "قلمروزدایی" در حوزه سیاست حکمرانی و قانون خبر دادهاند. رشد قدرت نهادهای و سازمان‌های بین المللی مانند سازمان ملل و یا شورای امنیت و... توسعه رویه‌ها و نهادهای حقوقی بین المللی و تعهدات بین الملل الزام‌آور، دولت ملت‌های را از حالت حاکم مطلق و بی‌چون و چرای قلمروهای سرزمین خارج کرده است. البته اگر چه بین المللی سازی شدن شرکت‌ها به تشدید و بسط جریان‌های فرهنگی در سراسر جهان اطلاق می‌گردد. گستردگی شبکه روابط متقابل فرهنگی و وابستگی‌های متقابل در دهه‌های اخیر باعث شده است که برخی صاحب نظران بر این باور باشند که کنش‌های فرهنگی قلب بین المللی سازی شدن معاصر است و اقتصاد در درجه دوم اهمیت قرار دارد. نظام‌های معنایی نمادین عصر بین المللی سازی شدن مانند مصرف‌گرایی، فردگرایی و حتی گفتمان‌های مذهبی و دینی بسیار آزادتر و گسترده‌تر از گذشته‌ها در حال چرخش در جوامع مختلف و عرصه بین المللی سازی هستند و فناوری‌هایی مانند اینترنت و ماهواره این امر را تسهیل کرده‌اند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۰ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۰ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان