دانلود رایگان کتاب ایران مقتدر سیدمحمدحسین راجی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ایران مقتدر اثر سیدمحمدحسین راجی

کتاب ایران مقتدر

معرفی کتاب ایران مقتدر

کتاب ایران مقتدر نوشته سیدمحمدحسین راجی و سیدمحمدرضا خاتمی است. این کتاب خلاصه‌ای کوتاه و ساده از کتاب صعود چهل ساله است.

درباره کتاب ایران مقتدر

کتاب ایران مقتدر خلاصه‌ای کوتاه از کتاب مهم صعود چهل ساله است. کتاب صعود چهل ساله نشان می‌دهد جمهوری اسلامی ایران در این چهل سال به کدامیک از آرمان‌های عدالت، استقلال، آزادی، معنویت، کرامت زن، مردم‌سالاری دینی، گسترش رفاه عمومی و دیگر آرمان‌های انقلاب دست پیدا کرده است. یکی از شاخصه‌های اصلی کتاب صعود چهل‌ساله ارجاع به منابع معتبر بین‌المللی مانند سازمان ملل متحد، بانک جهانی، سازمان جهانی غذا و کشاورزی، دفتر برنامه توسعه ملل متحد و دیگر مراجع معتبر است.

از موضوعات مهم کتاب ایران مقتدر می‌توان به پرداختن به کارهای انجام‌گرفته بعد از انقلاب، معرفی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، استفاده از آمارهای کاملاً دقیق و علمی، استفاده از آمارهای بین‌المللی برای نشان‌دادن کارهای انجام‌گرفته، مقایسه دقیق کارهای قبل و بعد از انقلاب اسلامی، شناساندن هر چه بهتر فعالیت‌های انقلاب اسلامی به مردم و مسئولان اشاره کرد.

کتاب صعود چهل‌ساله یکی از کتاب‌های شاخص در زمینه انقلاب اسلامی است. کتابی که در حوزهٔ انقلاب نیاز به آن حس می‌شد. این کتاب کارهای انجام‌گرفته در انقلاب اسلامی را با کارهای قبل از انقلاب مقایسه می‌کند. از مهم‌ترین کارهای این کتاب می‌توان پرداختن آن به موضوعات متنوع و کارهای مختلف انقلاب اسلامی را نام برد. کتاب ایران مقتدر خلاصه‌ای کاربردی از این کتاب مهم در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. 

خواندن کتاب ایران مقتدر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کسانی که به علوم سیاسی و اجتماعی علاقه دارند می‌توانند از خواندن این کتاب لذت ببرند. خوانندگان کتاب ایران مقتدر با خواندن آن می‌توانند به عمق و فعالیت‌های انقلاب اسلامی کاملاً پی ببرند.


نظرات کاربران

محمد حسن یاقوت پور
۱۴۰۱/۰۷/۲۱

عالی؛ خلاصه و مستدل

مصطفی
۱۴۰۱/۰۹/۱۱

خوندن این کتاب برای تک تک ایرانیان واجب و لازمه.

جام جهانی 2022قطر
۱۴۰۱/۱۲/۱۵

واقعا کتاب خوبی بود حس سربلندی واقتدار کشور رو تو همه ی مردم میبره اوبالا ها

Ali asghar
۱۴۰۱/۰۸/۲۷

صفحه آرایی و طراحی کتاب واقعا خوبه از نکات مثبت کتاب که در کتاب های آماری دیگه کمتر دیده میشه موثق بودن آمار هاست و منبع هم کامل ذکر شده

کاربرAliHafezi71
۱۴۰۱/۱۱/۰۷

بسیار کتاب عالی ای هست ! خلاصه و مستند ، روان و قابل فهم با بیان خوب ، استفاده از آمار های بین المللی واقعاً توصیه میکنم.

arash jalilian
۱۴۰۱/۰۹/۲۳

یک کتاب عالی با پژوهش کامل خدا قوت به تهیه کنندگان

mohsen109
۱۴۰۱/۱۱/۰۷

مختصر و مفید و مستدل

رهگذرِ دنیا
۱۴۰۲/۰۱/۱۹

اینم خوبه ولی خود کتاب صعود چهل ساله خیلی بهتر بود قشنگ کد Qr هم داشت میشد مستندات بین المللیش رو هم دید تو همین طاقچه بود! عجیبه که حذفش کردن!! چرا واقعا؟! البته همون کتاب صعود چهل ساله کامل

- بیشتر
ابومهدی
۱۴۰۲/۰۳/۲۰

ممنون از اینکه این کتاب رو رایگان در اختیار گذاشتید🌹

Mr.M
۱۴۰۲/۰۳/۲۱

در برابر هجمه های ناامیدی از سمت رسانه‌های دشمنان ایران ، اینچنین کتاب‌ها و روشنگری‌هایی کاملاً بجا و عالی هستن ای کاش امکان این وجود داشت که بشه لینک ها رو انتخاب و کپی کرد تا به راحتی بهشون دسترسی داشت

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۶٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۹۰ صفحه

حجم

۱۶٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۹۰ صفحه

قیمت:
رایگان