دانلود و خرید کتاب هوش معنوی، اخلاق اسلامی، رضایت مشتری روح‌الله رضایی شاندیز
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هوش معنوی، اخلاق اسلامی، رضایت مشتری اثر روح‌الله رضایی شاندیز

کتاب هوش معنوی، اخلاق اسلامی، رضایت مشتری

معرفی کتاب هوش معنوی، اخلاق اسلامی، رضایت مشتری

کتاب هوش معنوی، اخلاق اسلامی، رضایت مشتری نوشتهٔ روح‌الله رضایی شاندیز و محمدرضا بهرام‌زاده در انتشارات عطران چاپ شده است. برخی از نویسندگان معتقد است که هوش معنوی توانایی رفتار کردن با دلسوزی و دانایی در حین آرامش درونی و بیرونی، صرف‌نظر از پیشامدها و رویدادهاست. هوش معنوی ما را قادر می‌سازد که همه‌چیز را که همان‌طور هست ببینیم.

درباره کتاب هوش معنوی، اخلاق اسلامی، رضایت مشتری

هوش به‌عنوان یک توانایی شناختی در سال ۱۹۰۵ میلادی توسط آلفرد بینه و تئودور سیمون مطرح شد. بر طبق نظریه داناها زوهر که اولین کسی بود هوش معنوی را به‌ عنوان بعد جدیدی از هوش انسانی در سال ۱۹۹۷میلادی مطرح کرد؛ که ویژگی‌ها و خواص آن را با دیگر هوش‌ها مانند هوش جسمانی و هوش عقلانی و هوش عاطفی یا هیجانی را مطرح می‌سازد و از آن با نام هوش معنوی نام می‌برد که جنبه‌های مختلفی از آگاهی و زندگی ذهنی و روحی درونی فرد را بازندگی و کار بیرونی متصل و یکپارچه می‌کند و نوعی آگاهی درباره تمامیت جهان به شکل کلی به فرد می‌دهد و به نظر آن‌ها هوش‌هایی است و برای حل مسائل مفهومی و ارزشی استفاده می‌شود. هوش معنوی زمینه تمام آن چیزهایی است که ما به آن‌ها اعتقاد داریم و سؤال‌های جدی در مورد اینکه از کجا آمده‌ایم و به کجا می‌رویم و هدف اصلی زندگی چیست از نمونه‌ای هوش معنوی است.

کتاب هوش معنوی، اخلاق اسلامی، رضایت مشتری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به صاحبان مشاغلی که مایل هستند با تکیه بر اخلاق اسلامی سطح رضایتمندی مشتریانشان را بالا ببرند، پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب هوش معنوی، اخلاق اسلامی، رضایت مشتری

هوش معنوی مجموعه‌ای از توانایی‌ها برای بهره‌گیری از منابع دینی و معنوی است و یکی از مؤلفه‌های هوش مدیریتی است پس در این میان هتل‌هایی که نیروهای آن‌ها از هوش معنوی بالایی برخوردار هستند از آرامش و احساس رضایت بیشتری از مشتریان را بازتاب می‌گیرند. بحث دیگری که در رابطه با موفقیت بیشتر در جذب میهمان یا مشتری در هتل را دارد رضایت مهمان است. پس هوش معنوی و رضایت مهمان دارای مشترکاتی است با پیدا کردن آن‌ها و تمرکز بر تقویت آن‌ها می‌توان در موفقیت هتل‌ها در جذب مشتری/مهمان دست ‌یافت.

از طرفی سرمایه انسانی که خود باعث پیش برد اهداف هتل‌ها می‌شود بحث رعایت اصول اخلاق حرفه‌ای اسلامی است. اخلاق حرفه‌ای را می‌توان مجموعه قواعدی داشت که باید افراد داوطلبانه و بر اساس ندا و وجدان و فطرت خویش در انجام کار حرفه‌ای رعایت کنند بدون آنکه الزام خارجی داشته باشند که این خود به‌عنوان یکی از مهم‌ترین فاکتورها در هتل است. به همین دلیل حفظ و جذب این‌ها برای بقاء هتل‌ها ضروری است ازاین‌رو سعی شده تا به بررسی ارتباط بین هوش معنوی و سطح رضایت مشتری را به‌واسطه اخلاق حرفه‌ای با رویکرد اسلامی در هتل‌های مشهد پرداخته شود.

2-1 بیان مسئله

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که هتل‌ها در شرایط رقابت کنونی با آن سروکار دارند آگاهی از میزان رضایت مهمان است و نظرات آنان در خصوص ارائه خدمات و عملکرد هتل است.

ضمن اینکه از عوامل مهم و مؤثر بر موفقیت و مطرح‌شدن آن‌ها در سطح جامعه رقابتی است. رضایت را می‌توان یک حالت احساسی مشخص در نظر گرفت گفت که شخص مهمان یا مشتری هتل بعد از دریافت خدمات در او ایجاد می‌شود (الوانی و ریاحی ۱۳۸۲).

امروزه همه هتل‌ها می‌دانند که رضایت مهمان ضامن بقاء آن‌ها است، از طرفی خدماتی که هتل‌ها ارائه می‌دهند به عنوان یکی از مهم‌ترین حوزه‌های خدمات گردشگری هر جامعه محسوب می‌شود را دارند و این را می‌توان به عنوان نقشی بر توسعه‌یافتگی جامعه گردشگری و صنعت توریست هر جامعه دانست.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۸ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۸ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان