دانلود و خرید کتاب امامزادگان عشق سیدعلی رزاقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب امامزادگان عشق اثر سیدعلی رزاقی

کتاب امامزادگان عشق

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب امامزادگان عشق

کتاب امامزادگان عشق، یادنامه شهدای روستای کاغذی (بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل) است که به همت سیدعلی رزاقی به چاپ رسیده است.

 درباره کتاب امامزادگان عشق

 تمام کسانی که در یک سرزمین زندگی می‌کنند و در محدوده خاصی از یک خاک به دنیا آمده‌اند، به یک اندازه از مواهب و امکانات آن سرزمین حق دارند. استفاده از آزادی و امنیت در محدودهٔ یک کشور، از حقوق اولیهٔ مردم آن کشور است، اما دیده می شود که هرگاه حدود مرزها و امنیت کشور به مخاطره می‌افتد تنها بخشی از افراد جان خود را به مخاطره می اندازند و از تمامیت ارضی و عِرض و ناموس وطن دفاع می‌کنند. این افراد خود را از امکانات اولیه‌ای که هم‌وطنان‌شان از آن بهره‌مند هستند محروم کرده و در رویارویی با دشمن درنگ نمی‌کنند. مزار سربازان گمنام در هر کشور، نمادی است از این مدافعان که مورد احترام و علاقهٔ مردم آن سرزمین هستند. به طور مسلم، عقل سلیم حکم می‌کند که اگر عده‌ای به هنگام دشواری و مقابله با دشمن پیش‌قدم شدند، دیگران که مانده‌اند و از نتیجهٔ شجاعت و جانبازی آنان بهره می برند، وظایفی بر‌عهده داشته باشند.

تاریخ انقلاب اسلامی به ما نشان داده که ایران از این درست شجاعان و دلیران کم نداشته است. اگر چشمِ سر باز کنیم، تمام کوچه پس کوچه‌های شهرها و روستاهای ایران ما به نام نامی از شهیدان این مرز و بوم آذین بسته شده...

کتاب امامزادگان عشق یادنامه شهدای روستای کاغذی (بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل) است یکی از صدها نقطه‌ای که در جریان جنگ تحمیلی عزیزان و جگرگوشه‌های خود را تقدیم آب و خاک و حفظ کیان این سرزمین کرد.

 خواندن کتاب امامزادگان عشق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه علاقه‌مندان به ادبیات پایداری و دفاع مقدس مخاطبان این کتاب‌اند.

بخشی از کتاب امامزادگان عشق

حاج عزت‌الله در سال ۱۳۱۶ در خانواده‌ای مذهبی و زحمت‌کش به دنیا آمد. در کودکی مادر جوان خود را از دست داد و با زحمت زیاد به تربیت خواهران و برادران خود پرداخت و با کشاورزی و تلاش فراوان اداره زندگی خود و خانواده را به عهده گرفت. او فردی فعال و دلسوز برای خانواده و خویشان و آشنایان و اهالی روستای کاغذی بود و در راهنمایی و حل مشکلات مردم کوشا بود. شهید در تمام جلسات قرآنی و دینی حضور داشت و مداح مراسم عزاداری بود. این شهید در تمام اوقات حتی در زمان کار و فعالیت، قرآن مجید را همراه خود داشت.

قبل از انقلاب با فعالیت‌های مذهبی و پخش نوار سخنرانی‌های امام خمینی(ره) در کمک به شناخت اهالی روستا از انقلاب، کوشش فراوانی می‌کرد. دلبستگی شهید به امام(ره) آن‌قدر بود که حتی مقداری از زمین کشاورزی خود را وقف راه امام(ره) کرد. قطعه زمین وقفی برکتش آن‌چنان چشم‌گیر بود که برای اهالی روستا جای تعجب بسیار داشت. درآمد آن زمین خرج افراد فقیر می‌شد. حاج عزت‌الله عاشق واقعی اهل بیت بود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۶۸ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۶۸ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان