نظرات درباره کتاب نگهداری و پرورش برخی گیاهان آپارتمانی و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب نگهداری و پرورش برخی گیاهان آپارتمانی اثر سید راشد اخوت

نظرات کاربران درباره کتاب نگهداری و پرورش برخی گیاهان آپارتمانی

امتیاز:
۲.۳از ۶ رأی
۲٫۳
(۶)
Mojtaba H
با سلام،کتاب خوبیه،و به طور خلاصه چند تا گیاه رو توضیح نگه دارید و داده ،ولی واقعا طاقچه در مورد کتابهای به غیر از ادبیات و داستان و رمان خیلی کم کاری کرده،کشاورزی فقط چهار عنوان ؟!!!! و بخشهای دیگه یا کتابها کم است یا قدیمی است لطفا به این بخشها نیز توجه کنید،کتاب که فقط کتاب داستان نیست.
مهسا
سلام از تیم طاقچه تقاضا دارم کتابهای بیشتری درباره گیاهان بخصوص نگهداری و پرورش انواع کاکتوس ها بزاره دوستان درست گفتن بخش داستان و بخشهای دیگه کتاب به وفور هست اما من تعجب کردم در این قسمت چند تا بیشتر نبود انتظار داریم رسیدگی کنید ممنون
کاربر ۱۱۴۷۰۰۹
برای من مبتدی در نگهداری گلها اگر کتاب عکس های بیشتری داشت بهتر می بود و لازم نمی شد مورد به مورد سرچ کنم. من دنبال مطالبی راجع به نگهداری از گل های ارکیده، بنفشه آفریقایی، شمعدانی، لیندا، رز آپارتمانی و گل پامچال بودم که همه رو به جز دو مورد آخر در کتاب داشتن. مطالب نسبتا مختصر نوشته شدن که من شخصا عمق بیشتری نیاز داشتم. مثلا مبحث عوض کردن گلدان ها که دنیایی برای خودش داره چندان شرح داده نشده بود. کتاب در حد آشنایی بسیار بسیار مقدماتی خوب هست و بیشتر از اون رو جواب نمیده.
پرهام حسین پور
درباره ی ونوس حشره خوار چیزی نداشت ...؟

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد