نظرات درباره کتاب رهایی و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب رهایی اثر ام. سوسا

نظرات کاربران درباره کتاب رهایی

نویسنده:ام. سوسا
انتشارات:انتشارات مجید
امتیاز:
۳.۷از ۲۴ رأی
۳٫۷
(۲۴)
دکتر الهام ترابی
خیلی منفی بافی وتولید افکار منفی داره. نمیتونی با این کتاب خوشحال بشی و رهایی را یاد بگیری.
bhreh_ka
متن روانی داره ولی همچنان کتاب مینیمال و محتوای مورد انتظار رو نداره، برای خرید جلد دومش "دوراهی" رو بیشتر پیشنهاد میکنم ولی برای یک بار خوندن بد نیست
کاربر ۳۰۷۰۵۸۴
خیلی عالی هست من خوندم
.
این کتاب مجموعه ای از احساسات من بود. احساس میکنم با کتاب رابطه ای خیلی خوب پیدا کردم و میتونم هر دفعه که ناراحت شدم اونو بخونم تا دیگه بخاطر کسی خودمو ناراحت نکنم. تو همچین موقعیتی به ازین کتابا خیلی نیاز داشتم. فقط 208 صفحهس دیگه؟
frznh
عالی بود
nazanin
کتاب عالیه
Ghafari H
درنظر داشته باش این تفکر در اندیشه عمیقی که میشناسم و قدرت قلم شما وشاید بیان اندک من برای شما در بوجود آوردن داستان واقعی ووووووووووودردید جامعه بیمار کنونی وبا کمک اساتید به تشخیص شمادرمن به تصمیمی شدنی و پایان بمهری ها واغاز برای نسلی که چون من بی نشان درجای جای وطم دراوج عشقهای که به جور زمان به اعتیاد به فقر به فحشا وله خودسوزیها وخودکشیها ودرزیر هزاران هزار درد ناآگاهی در اوج دوست داشتنت ها به فراموش سپرده می‌شوند از شما وداش بروز شما ونیروی بالقوه نهفته درونتان می خواهم با ری کنید و زمینه فراهم شود تا شما اعتماد را ایمان را اعتقاد راهمت رامهر را مهربانی را گذشتن از خودرا فدا شدن را ایثاررا قربانی را عقل را احساس را تربیت را راه را نگاه را وخودخواهی را و خانواده را فرهنگ را تضاد را نگاه مریض را دوستان خوب را و آنهای که به سببی ویا نسبی درکنار ما در گذر ند ووونگاه عالمانه و بی غرض آگاهان با سواد جامعه کلی وسریع بیان کردم در پایان عقل درتصور شما همیشه بر احساس گذر تقدم داشته باشد که در این راه سره از ناسره به ک مک شما به قضاوت و بروند .
الهه
اگه عاشقی ، اگه تو رابطه ای هستی که خوب پیش نمیره ، اگه جدا شدی ، اگه منتظری برگرده ، اگه فکر می کنی دیگه هیچ کس رو نمی تونی مثل اون دوست داشته باشی ، این کتاب واسه توئه. بخونش. چند تا بریده هم گذاشتم. هرچند که خط به خط این کتاب بهت سبکی و درک شدن میده. اینکه فقط تو نیستی که این احساسات و دردها رو تحمل کردی و آخرین هم نخواهی بود. کلا کتاب های این نویسنده رو توصیه می کنم بخونید.
کاربر ۴۴۵۵۶۴۸
بعد از خوندن ۱۵ صفحه از کتاب دارم میبینم متن این کتاب مثل اینه که هر انسانی بیاد و حرف روزانه عاشقانه خودشو از روابط و خاطرات و گوشی همراه ش بیان کنه در این صورت ما چیزی حدود ۸ میلیارد کتاب میتونیم داشته باشیم و خلاقیت حتی در تکه های جدا از هم و ارتباط اونها با هم میتونست میسر بشه که این هم نبود. کتاب سازی در این حد برام دور از ذهن بود و ادامه نمیدم.
forogh.m
کتاب دل نوشته های متنوع دارد در مورد موضوعات مختلف و البته بیشتر عاشقانه.من از این مدل کتابها خوشم میاید حالت شعر یا دل نوشته های کوتاه دارد.بنظرم بستگی به خواننده دارد بهتر است ابتدا نمونه کتاب خونده شود اگر برایتان جذاب است بخوانید.

حجم

۲۶٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۲۶٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد