نظرات درباره کتاب حیف که حرف نمی‌زنند و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب حیف که حرف نمی‌زنند اثر جیمز هری‌یت

نظرات کاربران درباره کتاب حیف که حرف نمی‌زنند

نویسنده:جیمز هری‌یت
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۶از ۲۳ رأی
۴٫۶
(۲۳)
وحید
فکرش را هم نمی‌کردم که یک کتاب در مورد کارهای روزمره‌ی یک دامپزشک و شرح به دنیا آوردن کره اسب و گوساله، این قدر مرا بخنداند. نویسنده در این کتاب تجربیات اولین سال کار خود به عنوان یک دامپزشک را به صورت چندین داستان و ماجرای مجزا شرح می‌دهد. لحن خودمانی و صمیمی کتاب و طنز نهفته در سراسر آن بسیار لذت‌بخش و خواندنی است. مترجم محترم کتاب هم به‌راستی در کارش سنگ تمام گذاشته و به زیبایی تمام ترجمه کرده است. با تشکر از طاقچه که این کتاب خواندنی را در بخش بی‌نهایت قرار داده است.
maryhzd
می توانید سریال «همه موجودات ریز و درشت» را که بر مبنای همین کتاب هست، ببینید. اون هم خیلی جالب و خوش ساخته و البته جای توصیفات دقیق کتاب رو نمی گیره البته هم ترجمه جای کار زیادی بیشتری داشت، و هم اینکه یک ویرایش درست و حسابی ادبی و نشانه گذاری لازم داشت.
حجاب افتخارم.
خیلی جالب ورئال بود.حیف که دوست دامپزشک ندارم بهش هدیه بدم. لذت خوندنشو از دست ندین.البته اگه به حیوونا علاقه دارین.
Erfan
واقعا کتاب زیبایی بود داستان جذابی داشت و برام جالب بودش داستان در مورد یه سال زندگی دامپزشکه که از کارش و اتفاقایی که برایش افتاده برامون میگه داستان آمیخته با کمی طنز بود واقعا فک نمی کردم داستان زندگی یه دامپزشک اینقدر جذاب و خنده دار باشه از خوندنش واقعاً راضیم #الکترونیکی
اشکان
بسیار عالی بود ... هر دامپزشکی به جز کتاب های رفرنس باید این کتاب رو هم در قفسه کتابخانه ش داشته باشه
من زنده ام و غزل فکر میکنم
از اون کتابهایی هست ک بخاطر اسمش میخوام بخونمش. همیشه از این روش نتیجه گرفتم. یعنی اونایی ک از اسمش خوشم اومده رو خوندم راضی بودم. (البته احتمالا یک سری کتاب خوبی هم ک اسمشون برام جالب نبوده رو از دست دادم.😁 بریده ها رو هم خوندم جالب توجه بود برام. نتیجه اصلی رو بعد از اتمام کتاب پی نوشت میکنم. پی نوشت ۲۷ اردیبهشت۱۴۰۱: توصیفات کتاب زیاده ممکنه بعضیا خوششون‌ نیاد. حس و حال خودش رو خوب توصیف کرده در کل کتاب بامزه ای هست و یه جورایی روزنوشته‌های خودشه و خیلی متاثرکننده نیست.
pmdd
👍
hamtaf
سلام.نمی دانم دامپزشک ایرانی همین ماجراها را از سر می گذراند یا نه؟ به هرحال برایم جالب بود همراهی با یک دامپزشک جوان در حومه شهر بین مزارع با مالکان و کشاورزان متنوع. با این اوصاف نمی دانم چطور دخترها رشته دامپزشکی را انتخاب می کنند؟! لابد وقت کار، گزینشی معاینه می کنند فقط برای توله ها. سگ و گربه و شاید ماکیان .
azar
میشه گفت کتاب مردونه ای هست، توصیف حس و حال یه دامپزشک تازه فارغ‌التحصیل شده ی کاربلد در تعامل با همکارش ک کارفرمایش هم محسوب میشه و بیماراش و بیشتر از اونا با صاحبانشونه که همه اولین تجربه هاش محسوب میشن با قلم جذاب و طنزی که داره متن رو روان و دوست داشتنی میکنه،ارزش خواندن داره مخصوصا برای کسایی ک از علوم پزشکی یه چیزایی میدونن لذتبخشه..

حجم

۲۲۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۵۹ صفحه

حجم

۲۲۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۵۹ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد