نظرات درباره کتاب زبان طبیعت و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب زبان طبیعت اثر استیون استروگتس

نظرات کاربران درباره کتاب زبان طبیعت

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۳۸ رأی
۴٫۲
(۳۸)
حمید
چندوقتی بود که دنبال کتابی درباره تاریخ حساب دیفرانسیل و انتگرال بودم. به انگلیسی، چند کتاب خوب پیدا کردم، اما متأسفانه به فارسی، کتابی نیافتم، و تازه فهمیدم که چقدر در زمینه تاریخ ریاضی، فقیر هستیم. خیلی اتفاقی این کتاب را در طاقچه دیدم و چون قبلاً کتاب فاینمن را با ترجمه خوب جناب دکتر آریایی خوانده بودم، بی‌درنگ آن را خریدم. حدود یک سوم کتاب را خوانده‌ام و کنجکاوی‌هایم را پاسخ داده است. از نشر مازیار سپاسگزارم که چنین کتاب خوبی را عرضه کرده است. ترجمه خوب و روان دکتر جمیل آریایی نیز شایسته قدردانی است.
David Jener
اسم اون کتاب های که پیدا کردی رو میشه بگی؟
Nik
طاقچه یا نشر مازیار لطفا این کتاب رو ایپاب کنید شما کتاب هایی که هیچ ارزشی ندارند به صورت ایپاب درست میکنید.این ها کتاب علمی هستن و خواننده دارن. همه گفتن ماهم بگیم شاید ایپاب کنید
کاربر ۲۹۶۸۷۹۳
اینا کتابهای علمی نیستن .علمی کمونیستی و واقعا بی خاصیت هستند.به طوری که با خواندن اونها تنها چیزی یاد نمیگیرید بلکه عقب مانده هم میشوید.اصلا مشکلات ما ریشه‌ای می‌دونی......
طٰهٰ
قصد جسارت ندارم، اما؛ پیشنهادات باید به طاقچه ایمیل بشن، اینجا جای نظراته برای خریداران نه فروشنده (ارائه دهنده خدمت).
آرمین
نویسنده کتاب بسیار باسواد و نویسنده کتاب دانشگاهی دینامیک غیرخطی است. می‌توان گفت که یکی از بهترین‌های انتشارات مازیار است. برای شخصی که رشته‌اش ریاضی و یا مهندسی است، به دلیل بلد بودن حسابان احتمالا جذابیت کمی دارد؛ ولی برای دیگران قطعا ارزشمند و جذاب است.
akbarjimi
اگر مثل من تا فلسفه وجود چیزی رو درک نکنید، به اون علاقه مند نمی شید اگر مثل من با وجود اینکه رشته تون مهندسی هست ولی ریاضیات بلد نیستید لطفا این کتاب رو بخونید تا ببینید ریاضی، این ابزار قدرتمند رو، کنار گذاشتید.
Amin
فوق العاده بود یه مرور جامع از پیدایش و گستردگی حسابان در طول تاریخ ای کاش این ها رو در مدارس بهمون میگفتن تا لذت ریاضی رو می چشیدیم
عیسی یعقوبی
کتابی عالی برای کسانی‌که هنوز نمی‌دانند چرا ریاضی را باید دوست داشته باشند! از خواندن این کتاب لذت بردم و با قدرت مفهوم" بی‌نهایت" در ریاضیات بیشتر آشنا شدم.
Sayed Abdul Latif Maftunzada
بلی
بهرام
کتابی است که با زبانی ساده سیر تحول حسابان را توضیح میدهد. کاش آنوقت که دبیرستانی بودم این کتاب را خوانده بودم، اگرچه آن زمان هنوز نوشته نشده بود. این کتاب بصورت مفهومی حسابان را آموزش هم میدهد. اما متاسفانه ترجمه آن دچار مشکلات اساسی است. استفاده از واژه های معادل و متفاوت برای یک مفهوم مثل سرعت، یا جاافتادگیهای عجیب، یا اشتباهات چاپی فاحش فهم برخی قسمتها را دشوار می کند. یک نمونه که از مترجم محترم بعید به نظر میرسه، به کار بردن واژه "پیشگویی" به جای "پیش بینی" است که در جای جای کتاب استفاده شده است.

حجم

۹٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۳۶ صفحه

حجم

۹٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۳۶ صفحه

قیمت:
۷۵,۰۰۰
۳۷,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد