نظرات درباره کتاب قدرت و شکوه زن و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب قدرت و شکوه زن اثر علیرضا پناهیان

نظرات کاربران درباره کتاب قدرت و شکوه زن

گردآورنده:علیرضا پناهیان
انتشارات:بیان معنوی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۲۸۱ رأی
۴٫۳
(۲۸۱)
caffeingraphic
عالی عالی عالی شخصیت و جایگاه والای یک زن که هم رده با کتاب آسمانی قرار میگیرد و زن را پیامبری میخواند که لطف الهی به جامعه بوده و خداوند منت گذاشت و زن را آفرید....
94011123012
یک دیدگاه جامع درباره زن و اهمیت کار او به شدت توصیه میشود، هم به بانوان و هم به آقایان تا با رسالت اصلی زن آشنا شوند
AM!R HOSSEiN
مطالبش خیلی تکراری بودن، به قول یکی از دوستان میشد همه ی مطالب رو با حذف مکررات در دو الی سه صفحه خلاصه کرد.در ضمن این مطالب رو به راحتی میشه بوسیله ی سرچ دراینترنت یا نرم افزار آثار امام پیدا کرد. بنده نسخه ی چاپیشو هشت یا نه تومن خریدم و ضرر کردم. در ضمن از آقای پناهیان بابت اینکه مقدمه رو نوشتن تشکر میکنم و از طراح جلد زیبای کتاب هم تشکر میکنم که روی هم رفته باعث شدن کتاب رو بخرم. ولی بعد از خوندن چند صفحه خسته شدم.
مخاطب
کتاب عالی
هانیه سادات
این کتاب تقریبا نویسنده نداره فقط مقدمه اش از حاج آقا پناهیان هست و باقیش تالیفی از سخنان امام و آقا که غالبش برام تکراری بود ... قدیم ها تو مطالعات دیگرم خونده بودمشون مثلا در کتاب "زن، ستم تاریخی، ستم برابری" فکر میکنم اکثر مطالب بود احتمالا برای دوستانی که در این زمینه هیچ مطالعه ای نداشتند و یا حال و حوصله خوندن کتاب های کامل رو ندارن، کتاب مختصر و مفیدی باشه
Mαԋʂα
لطفا کتاب خوب از نویسنده خوب بخونید ...
محمدعلی
عزیزم شما هیچ شناختی نسبت به آقای پناهیان سبک بیانشون، ندارید،
گالان اوجا
پس این کتاب و بقیه کتاب‌های استاد پناهیان رو بخونید، اونم بدون پیش فرض منفی و القا گرفته از جوسازی های رسانه‌ای... البته این کتاب‌ها "خیلی خوب" هستن، ولی ظاهرا شما به "خوب" اکتفا کردید.
زهرا جاویدی
مطالب تکراری زیاد داشت و اکثر مطالبش رو در کانال ریحانه که زیر مجموعه کانالهای مقام معظم رهبری هست خونده بودم
مهدیس
توش پر از حرفای تکراری بود واقعا پشیمونم پول خرج این کتابی کردم که با دوتا سرچ ساده میتونستم پیدا کنم مطالبشو!!! مطالبش اصلا اصلا اصلا در حد اسمی که رو کتاب گذاشتن نیست!!! از آقای پناهیان انتطار نداشتم!
golnaz
معرفی زن ایرانی-اسلامی واقعا پرمحتوابود
ريحانه
کتاب درک کلی خوبی درباره جایگاه زن در اسلام برای خواننده به وجود میاره، خوندنش بسیاری از باورهایی که به غلط فکر میکنیم نظر اسلام هست رو از بین می‌بره. به علاوه یه دید درست و منطقی به همراه احساس مثبت و اعتماد به نفس برای خانم ها فراهم می‌کنه.
کتاب اش عالیه واقعا
عالیه احسنت به شما
hematian
مفید و قوی ولی مطالب کتاب زیاد تکرار شدن
محمدحسین
کتاب به طور خلاصه و مفید به هویت زن اشاره کرده. نقطه ضعف بزرگ کتاب این هست که خیلی از مطالب کتاب چندبار تکرار شده
Faty Ka
من بعد از خواندن کتاب جمعه شماره 30 که درباره حقوق زنان است این کتاب را خواندم تا از نگاه اسلامی حقوق و ارزش زن را بشناسم نه از روی عقاید انسانی ولی تنها چیزی که این کتاب به من دختر 20 ساله که در اوایل جوانیست و خودش را برای حضور در جامعه آماده می کند چیزی نداشت جز این که بگوید باید مادر شوم. ارزش مادر شدن به کنار ولی تاکید ممتد بر روی این مساله این حس را به زن القا می کند که توانایی های دیگرش نادیده گرفته می شود. شاید یک زن مغازه داری دوست داشته باشد شاید یک زن اصلا توانایی بچه دار شدن نداشته باشد. من بشخص هیچ اعتماد بنفسی بعد خواندن این کتاب نگرفتم.
atena
کتاب خلاصه و جمع جوره که میشه چند ساعته خوند اما بعضی از صحبت ها مدام تکرار میشه که از ضعف ویرایش هست کتاب بانوی تراز جامع تر هست و مطالب این کتاب رو هم در بر داره
seyed mostafa
کل کتاب را میشد در چند صفحه خلاصه کرد و مطالب تکراری را که کمی ناخوشایند بود حذف نمود ولی در کل به خاطر حجم کم و مطالب مفید میشود سریع خواند و استفاده کرد.
سادات بانو
عالی واقعا دید آدمو عوض میکنه.خیلی مطالب خوبی جمع آوری شده
f.taraghikhah
در محتوای ارزشمند این کتاب شکی نیست اما بدون قصد این کتاب فقط چند نکته طلایی داره ک همون ها بیشتر از ده بار تکرار شدن ک ب طور کل میشد توی ۴_۵صفحه pdf خلاصه بشه، اینجوری خیلی کاربردی تر بود تا این همه متن تکراری ک انگیزه خوندن رو از آدم میگیره در کنار اون نگارش چندان دلچسبی هم نداره ب طور کل اگه شخصی در ارزش و منزلت زن از دیدگاه اسلام شکی داره این کتاب رو بهش توصیه میکنم در غیر این صورت نه.
علیرضا
خوب بود ولی یک مقدار متن تکراری داره
goddess
ناشنیده نبودن که! و انگار مولف رو تنبیه کرده بودن گفته بودن از این یک صفحه صد و چهار بار بنویس): ولی موضوع خوبی بود.....
سین میم
در اینکه سخنان امام خمینی عزیز و رهبر دوست داشتنی ام ، پر بار و مفید است شکی نیست. ولی یک انتقاد شدید به نگارش این کتاب وارده. واو به واو سخنرانی را برگردانده اید . اصلا کار جالبی نکرده اید. این کتاب ظلم است در حق این بزرگان و یک ضد تبلیغ . خوندن کتاب کسل کننده و مطالب نامفهوم شده. قطعا سخنران ، با ادبیاتی صحبت میکنه که مناسب کتاب نیست. مخصوصا امام خمینی با اون بیان و ادبیات شیرینشون. لطفا کتاب را به ادبیات نوشتاری برگردان کنید و سپس تجدید چاپ .

حجم

۸۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۸۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان