نظرات درباره کتاب ماهیت و کارکردهای تفکر نقادانه و خلاقانه و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب ماهیت و کارکردهای تفکر نقادانه و خلاقانه اثر ریچارد پل

نظرات کاربران درباره کتاب ماهیت و کارکردهای تفکر نقادانه و خلاقانه

۳٫۸
(۳۴)
مهدی صمدی
نسبت ب حجمش عالی بود.کتب روانشناسی زرد خریدار دارن ولی چنین کتبی... متاسفم :(
¹⁷🐉
یوسف سلام، کتابهایی که انگیزه و امید رو برای مدت کوتاهی بهت میده و بعد از یه مدت میبینی اصلا شدنی نیست و صرفا امیدی پوچ بود و باعث افسردگی خیلی ها شده این موضوع تقریبا تمام این کتابها هم برای خارج از ایران و ترجمه شده ست و به همین خاطر پیشنهاد هایی که نویسنده میده یا تجربه هایی که داشته اینجا نمیشه به اون شکل اجراش کرد. یه سری هم کلا میگن ذهنیت و تفکر مثبت داشته باش تا برنده باشی و موفق شی همیشه و... در حالی که شکست یه بخش جدا ناپذیر زندگی در کل باید مواظب قفسه های روانشناسی باشی و خوباش رو بگیری
یوسف خجسته
سلام من از کتابهای زردرواتشناسی چیزی نمیدونم،میشه یه کم ازشون بهم اطلاعات بدین،مثلا اینکه محتواشون چه شکلیه یا پیامهاشون به چه صورته یا چه هدفی رو دنبال میکنن یا ازکجا میشه فهمید یه کتاب زرده؟ممنون میشم اگه راهنمایی کنید
راستین امانی
کتب مهمل موفقیت رو به روانشناسی نسبت ندین. :))
Bahareh Sh
کتاب حاوی مفاهیم خوبیه. ولی بیشتر از یک بار لازمه مطالعه بشه.
amir_masumi
کلا چهار کتابی که درباره تفکر نقادانه این انتشارات چاپ کرده اررش خوندن داره و توصیه میکنم که بخونیدش ، رویکرد این کتاب هم مثل ۳تای دیگه کاربردی هست.
m.jokar
خوندنشون ترتیب خاصی داره؟
saeed
۱.ترجمه کتاب عبارات نامانوس دارد توی ذهنم ترجمه را که میخوانم سعی می‌کنم بفهمم متن اصلی چه کلمه‌ای بوده و من چه باید بفهمم برخی لغات مهم آخر کتاب عبارت انگلیسی ذکر شده که خوب بود. ۲. ترتیب و توالی مطالب هم خوب بود. ۳. درمورد هنر و تفکر خلاق مطالب درستی داشت که حتی در جامعه آکادمیک هنری خیلی به آن پرداخته نمی‌شود. مثلا این عبارت که هنر صرفا حس است و هر اثری منحصر به خود حقیقتا توجیهی ندارد و با توجه به تفکری خلاق و نقادانه می‌شود خیلی از آثار هنری معاصر را که از جهالت مخاطب استفاده سو می‌کنند را از اعتبار ساقط کرد. ۴. قیمت خیلی مناسب بود!
@
ترجمه فاجعه واژه‌های اصلی ظاهراً به فارسی برگردان شده تا از واژه عربی استفاده نشه ولی متن کتاب پر از واژه‌های عربیه در کل نشون میده اصل کتاب پر مغز و پرمحتوا بوده ولی ترجمه نابودش کرده!
saeed
این کتاب پیرامون روش های منطقی و درست ِ اندیشیدن است
narges
کتاب درمورد فرایند تفکر نقادانه و خلاقانه است. و می‌گه که این دو، در کنار هم هستن و هیچ تعارضی باهم ندارن. به طور منطقی در مورد افراد موفق صحبت می‌کنه و سطح بالای تفکر نقادانه و خلاقانه رو بررسی می‌کنه. آخر کتاب هم یه مثال داره که به نظرم برای فهمیدن محتوا کمک کننده است. اما با همه این ویژگی‌های خوب، به نظرم کتاب نحوه تفکر نقادانه رو آموزش نمی‌ده. فقط به خوبی این‌هارو تعریف می‌کنه.
fereshteshirpour
اگر از ترجمه‌ی افتضاحش چشم‌پوشی کنیم، کتاب خوب و کمک‌کننده‌ایست. قبلا از این مجموعه کتاب مغالطه‌های پرکاربرد رو خوندم و خداروشکر ترجمه‌ی روان‌تری داشت.
kiarash
کتاب خوبیه . خوندنش اعتماد به نفس میده ولی خیلی زیادی توضیح میده. به نظر من میشد نهایت توی ۳۰ صفحه همش رو جا داد . لازمه که بگم قبل از این کتاب "تفکر نقادانه" از همین نویسنده رو بخونید بعدا بیاد سراغ این کتاب .
kimia
محتوای کتاب خوبه اما قانع کردن خودم برای خوندنش واقعا طاقت فرساست..اینطوری نیست که خیلی روان و عامیانه باشه و نیاز به فکر کردن و یاداوری مطالب قبلی داره اکثر جمله ها.

حجم

۲۳۷٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۲۳۷٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد