نظرات درباره کتاب ایران بین دو انقلاب و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب ایران بین دو انقلاب اثر یرواند آبراهامیان

نظرات کاربران درباره کتاب ایران بین دو انقلاب

۳٫۱
(۴۷)
سید مهدی
کتاب فوق‌العاده‌ای برای من بود چون کلید فهم و پل ارتباطی مطالب شنیده و خوانده شده پیشین بود از جمله مطالبی که در تاریخ شفاهی دانشگاه هاروارد به کوشش مرحوم حبیب لاجوردی شنیده یا خوانده بودم. البته از جایگاه نوشتاری به نظر می‌رسد ویراستاری نشده باشد چون در برخی صفحه‌ها پرش وجود داشت همچنین در بخش میانی که در مورد حزب توده بود بیشتر جنبه ی آماری و مقایسه‌ای نمود داشت که با حذف این قسمت مطلب زیادی از دست نخواهد رفت. البته خواندن آن هم خالی از لطف نیست چون چیزهای جالبی در مورد حزب و تحزب به دست خواهد داد که ربط کمی به تاریخ بین دو انقلاب داشت. در برخی جای‌ها نشانی از تعصب و در جاهایی هم تضاد دیده می‌شود.
کاربر 6064043
پیشنهادتون به یکی که میخواد تاریخ اون دوران ذو بخونه چیه ینی از وقایع چیزی نمیدونم چیا رو مطالعه کنم به ترتیب ینی تاریخ شفاهی رو کمی گوش دادم یکم گیج. شدم چون چیزی از زنان رضا خان زیاد نمیدونم
کاربر ۲۵۵۱۴۶۶
موضوع کتاب بسیار جذاب و مفید است. نویسنده از تاریخ نگاران معتبر ایران است اگر چه گرایش به سوسیالیزم دارد و در نتیجه رنگ اعتقاد نویسنده در تحلیل ها مشخص است. ترجمه خوب و روان است. اما اشکال اصلی کتاب بنظر بنده در بازنویسی متن با فرمت epub توسط ناشر الکترونیکی است بطوری که در چندین مورد بخشی از متن جا افتاده و ادامه متن از جای دیگر ادامه پیدا کرده و به متن قبل چسبانده شده! این مساله برای خواننده یک کتاب مستند و جدی اصلا قابل قبول نیست. این پدیده را در یک کتاب دیگر طاقچه با فرمت epub هم دیده ام که بنظرم مطلب را بکلی غیر قابل خواندن می کرد.
عبدالی امید
کتابی ناقص ابتدا قبل از خواندن این کتاب کتاب سوداگری با تاریخ رو بخونید
A
عالی!

حجم

۶٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۵۹۰ صفحه

حجم

۶٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۵۹۰ صفحه

قیمت:
۷۸,۰۰۰
۳۹,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد