بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب مثل یک موفق عمل کن، مثل یک موفق فکر کن | طاقچه
کتاب مثل یک موفق عمل کن، مثل یک موفق فکر کن اثر استیو هاروی

بریده‌هایی از کتاب مثل یک موفق عمل کن، مثل یک موفق فکر کن

۳٫۰
(۳)
«تنها چیزی که بین شما و هدف‌تان می‌ایستد، داستان مزخرفی است که مادام در توجیه اقدام نکردن‌های‌تان در گوش خود می‌خوانید
کتاب ناب
توجیهات، دروغ‌هایی هستند که به عنوان حقیقت به خورد خودمان می‌دهیم تا از تلاش برای اثبات این‌که ارزشمند هستیم و موهبت ارزشمندی داریم، دست برداریم.
کتاب ناب
موفقیت به این معنا نیست که شما در یک بخش از زندگی عالی باشید و از بخش‌های دیگر معاف شوید. اگر تا به حال این گونه بوده است، پس باید از اول شروع کنید.
علاقه مند کتاب
این زندگی از آن شماست و شما باید آن را برای امروز زیست کنید. اجازه ندهید که حتی یک دقیقه دیگر با نارضایتی و ناکامی تلف شود. همین اکنون و دوباره تأکید می‌کنم اکنون و نه یک لحظه بعد، زمانی است که باید رؤیاها، اهداف و دورنمایی را که در قلب‌تان نهفته است، بیرون بکشید و آن را عملی سازید.
علاقه مند کتاب
باید درک کنید که موهبت‌های خدادادی همان فرصت‌ها هستند و این باور جدید را در خود ایجاد کنید که شما موفق هستید.
علاقه مند کتاب
باید نسبت به گفت‌وگوهایی که در مورد مواهب و استعدادهای‌مان با خود داریم، آگاه باشیم. وقتی کسی اطراف‌مان نیست، به خودمان چه می‌گوییم؟ وقتی هر روز در آینه به خودمان نگاه می‌کنیم، چه چیزی بر زبان می‌رانیم؟
arman
بلفورت نویسنده کتاب و فیلم گرگ وال‌استریت می‌گفت: «تنها چیزی که بین شما و هدف‌تان می‌ایستد، داستان مزخرفی است که مادام در توجیه اقدام نکردن‌های‌تان در گوش خود می‌خوانید.»
فرشته
تغییرات در زندگی همه رخ می‌دهد. می‌توانید نسبت به آن‌ها واکنش منفی نشان دهید و یا این‌که با این تغییرات همراهی کنید. تصمیم‌گرفتم با تمام تغییرات زندگی‌ام هماهنگ شوم
arman
اگر تمرکزتان بر روی جایگاهی که اکنون دارید باشد، بنابراین اکنون شما، به آن‌چه همیشه هستید تبدیل می‌شوید. تا زمانی‌که تمرکزتان را تغییر ندهید و قدرت تخیل‌تان را بالا نبرید، موقعیت کنونی‌تان، شما را تعریف خواهد کرد.
arman
گاهی وقت‌ها توجه خود را بیش از اندازه متوجه دیگران می‌کنیم درحالی‌که پاسخ تمام سؤالات ما درون خودمان است
arman

حجم

۲۶۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۲۶۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد