بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب ماندن در وضعیت آخر | طاقچه
کتاب ماندن در وضعیت آخر اثر امی ب. هریس

بریده‌هایی از کتاب ماندن در وضعیت آخر

انتشارات:نشر نو
امتیاز:
۴.۱از ۶۹ رأی
۴٫۱
(۶۹)
بچه‌ها عاشق تکرار هستند، تکرارِ همان قصه‌های دلنشین، تکرارِ همان بازی‌های دفعه قبل، یا تکرارِ هرگونه مراسمی که خودشان نیز در آن شرکت داشته‌اند. قدرت یادگیری با تکرار دوچندان می‌شود. "نه، مامان، اینطوری نیست. این خرگوش سفیده‌س که میره تو جالیزِ کدو قایم میشه، نه گل باقالی‌یه." تکرار در مغز بچه اطمینان ایجاد می‌کند و وقتی متوجه شود که آنچه در "بیرون" از او جریان دارد با آنچه او در درون خود به‌عنوان حقیقت می‌شناسد منطبق است، اعتمادبه‌نفس می‌یابد و احساس می‌کند که بر اوضاع مسلط است.
مجید مبلغی
گوته امکان وجود وضعیت "من خوب هستم ــ شما خوب هستید" را چنین بیان می‌کند: "وقتی با انسانی همان‌گونه که هست رفتار می‌کنیم، او را به کمتر از آنچه هست تنزل داده‌ایم. وقتی با او طوری رفتار می‌کنیم که گویی هم‌اکنون به آنچه بالقوه می‌توانست باشد رسیده است، او را آنگونه که باید باشد اعتلا بخشیده‌ایم." "من خوب هستم ــ شما خوب هستید" اصلاح قانون اساسی زندگی ماست.
Paria
شخصِ کاملاً کناره‌گرفته ممکن است از بسیاری از انواع تهدیدات خارجی در امان بماند، اما در عین حال، ممکن است به دلیل دور ماندن از "نوازش" دچار افسردگی و ضعف روحی شود.
کاربر ۱۴۰۷۶۲۰
"شادی شکلی است از شهامت."
FMG
موفقیت زمانی برای کودک لذت‌بخش است که او بداند والدینش قبل از آنکه او دست به عملی بزند بدون قید و شرط به او علاقه‌مندند، نه به‌خاطر آن عمل
hamidreza maddah
"اگر می‌خواهید زندگی شما زیبا باشد، اول باید روزهایی زیبا داشته باشید." چگونه می‌شود روزهایی زیبا داشت؟ فریدمن و روزنمن می‌گویند: "برای داشتن روزهایی زیبا باید افکارتان متوجه چیزهای زیبا و رویدادهای زیبا باشد، حتی اگر این چیزها و رویدادها به نظر دوستان و نزدیکان شما احمقانه و مسخره باشد."
کاربر ۲۸۶۳۶۰۷
اضطراب حالتی است که در آن مجهولات بیش از معلومات است.
FMG
فکر انسان را به کشویی پُر ازاشیاء گوناگون تشبیه کرده است که هر چند وقت یک بار باید با خالی کردن محتویات آن روی زمین، خرت و پرت‌هایش را سوا کرد
Dexter
مردم نوازش را مثل کالری لازم برای ادامه حیات به‌دست می‌آورند، حتی اگر در این راه دست به خودویرانگری بزنند
کاربر ۱۴۰۷۶۲۰
"در هیچ جای دنیا قانونی وجود ندارد که سکوت را قابل مجازات بداند."
FMG

حجم

۷۴۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

حجم

۷۴۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

قیمت:
۱۴۲,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۱۸صفحه بعد