دانلود کتاب صوتی ساز گابریل با صدای گروه گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ساز گابریل اثر اریک کیمل

دانلود و خرید کتاب صوتی ساز گابریل

نویسنده:اریک کیمل
انتشارات:آوا رسا
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی ساز گابریل

کتاب صوتی ساز گابریل نوشته اریک کیمل است که با ترجمه یاسین محمدنیا و صدای جمعی از گویندگان در نشر صوتی آوارسا منتشر شده است.

گروه فرهنگی آوارسا، فعالیت خود را در سال ۱۳۹۴ در زمینه تولید و نشر کتاب‌های صوتی کودک و نوجوان آغاز کرد.

تمامی کتاب‌های صوتی منتشر شده، بصورت کاملا تخصصی توسط تیم ترجمه و محتوای مجموعه ترجمه شده و سپس جهت تولید نسخه صوتی توسط گویندگان آوارسا اجرا می‌شوند. تا کنون بیش از ۵۰۰ کتاب صوتی کودک در آوارسا تولید شده است.

درباره کتاب صوتی ساز گابریل

داستان از این قرار است که همه خانواده و فامیل گابریل قرار است به مناسبت آغاز سال نو در خانه آن‌ها جمع شوند، شیرینی‌های خوشمزه سنتی بپزند و سال نو را باهم جشن بگیرند. گابریل چشم به راه این جشن است چون مدت‌ها است اوضاع فروشگاه عتیقه فروشی پدرش و مغازه‌های دور و اطراف آن، تعریفی ندارد. بهرحال گابریل از مدرسه به خانه برمی‌گردد و سریع آماده می‌شود تا برای کمک کردن پیش مادرش برود. اما زنگ در به صدا درمی‌آید. 

پشت در سربازی با یک کیف خیلی قدیمی ایستاده است. سرباز یک ساز را از کیفش درمی‌آورد و به خانواده گابریل هدیه می‌دهد. گابریل ساز را برای خودش برمی‌دارد و سال‌ها که می‌گذرد، وضع زندگی آن‌ها خوب می‌شود و آ‌ن‌ها حتی می‌توانند به دوستانشان هم کمک کنند. اما آیا همه این ماجراها به ساز گابریل ربط دارد؟ آیا این ساز یک ساز جادویی است؟

اریک کیمل برای نوشتن این کتاب در سال ۲۰۱۷ برنده‌ جایزه‌ کتاب سیدنی تیلور شده است. با کمک این داستان زیبا می‌توانید کودکان را با مفاهیم مختلفی از جمله کمک کردن، همدلی و خیرخواهی آشنا کنید. 

شنیدن کتاب صوتی ساز گابریل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

والدینی که می‌خواهند برای بچه‌های خود قصه‌ای آموزنده بگویند، کتاب صوتی ساز گابریل را با فرزندان خود گوش کنند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۷ دقیقه

حجم

۲۴٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۷ دقیقه

حجم

۲۴٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان