دانلود کتاب صوتی زندگی شگفت ‌انگیز یک پستچی تنها با صدای احمد گنجی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زندگی شگفت ‌انگیز یک پستچی تنها اثر دنیس تریو

دانلود و خرید کتاب صوتی زندگی شگفت ‌انگیز یک پستچی تنها

نویسنده:دنیس تریو
گوینده:احمد گنجی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی زندگی شگفت ‌انگیز یک پستچی تنها

کتاب صوتی زندگی شگفت‌ انگیز یک پستچی تنها داستانی جذاب و غافلگیر کننده از دنیس تریو است که با ترجمه مهسا خراسانی و صدای گرم احمد گنجی می‌شنوید. این کتاب، داستان یک پستچی است که برای فرار از روزمرگی، سراغ خواندن نامه‌ها می‌رود و درگیر ماجرایی عجیب می‌‌شود. 

درباره کتاب صوتی زندگی شگفت ‌انگیز یک پستچی تنها

زندگی شگفت انگیز یک پستچی تنها داستان زندگی بیلودو است. پستچی تنهایی که زندگی یکنواخت و روزمره‌ای دارد. او برای فرار از این زندگی دست به کاری عجیب می‌زند: به سراغ باز کردن نامه‌های مختلف می‌رود و آن‌ها را می‌خواند. همین ماجرا او را به نامه‌های سیگولین می‌رساند. 

سیگولین و گستون که مدت‌ها است با هم نامه‌نگاری می‌کنند نامه‌هایی کوتاه، سه خطی و عجیب رد و بدل می‌کنند. آن دو در نامه‌هایشان هایکو می‌نویسند. هایکوهایی چنان با ظرافت و سادگی که بیلودو را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد. این تاثیر کم‌کم خودش را به شکل یک احساس عمیق عاشقانه نشان می‌دهد و بیلودو را عاشق سیگولین می‌کند. این عشق، او را وا می‌دارد تا در نبود گستون، نامه‌نگاری را با سیگولین ادامه می‌دهد. 

زندگی شگفت انگیز یک پستچی تنها، داستانی عاشقانه و لطیف است. پر از توصیفاتی جذاب و دقیق که شنونده را همراه و هم قدم می‌کند و پایان غافلگیر کننده‌اش، شما را میخکوب می‌کند.

کتاب صوتی زندگی شگفت ‌انگیز یک پستچی تنها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

زندگی شگفت انگیز یک پستچی تنها، داستانی جذاب و لطیف است. دوست‌داران رمان‌های عاشقانه و ادبیات داستانی ترجمه از شنیدن این کتاب صوتی لذت می‌برند. 

درباره دنیس تریو 

دنیس تریو، نویسنده ، نمایشنامه نویس و فیلمنامه نویس کانادایی تبار فرانسوی-کانادایی، در تاریخ ۲۴ آگوست ۱۹۵۹ به دنیا آمد. او در سال ۱۹۸۱ در رشته روان‌شناسی از دانشگاه اوتاوا فارغ التحصیل شد و فعالیت ادبی و حرفه‌ای‌اش را به عنوان نویسنده، بعد از نوشتن چندین نمایشنامه موفق با نوشتن فیلمنامه آغاز کرد. اولین رمان او در سال ۲۰۰۱ منتشر شد و موفق شد تا چهار جایزه ادبی را برای نویسنده‌اش به ارمغان بیاورد: جوایزی مانند آن-هبرت و جایزه کبک فرانسه / ژان-هملین. 

همچنین در نسخه‌ای که سال ۲۰۰۷ منتشر کرد عنوان رمان برتر را از آن خود کرد. کتاب‌های دنیس تریو به زبان‌های مختلف از جمله روسی و چینی ترجمه شده‌اند.

درباره مهسا خراسانی

مهسا خراسانی در سال ۱۳۵۲ در تهران به دنیا آمد. او مترجم، ویراستار و عضو انجمن صنفی مترجمان است. مهسا خراسانی در رشته زبان و ادبیات انگلیسی تا مقطع کارشناسی تحصیل کرده است کارشناسی ارشدش را در رشته زبانشناسی کاربردی به پایان رساند.

مهسا خراسانی آثار نویسندگان بسیاری را از جمله اما داناهیو، نادیا هاشمی و روت رندل به فارسی ترجمه کرده است. او همچنین در حوزه ادبیات کودک و نوجوان آثاری را از جیسون سیگل و کریستین میلر به فارسی ترجمه کرده است. این آثار در فهرست پرفروش‌های نیویورک تایمز قرار دارند.

نظرات کاربران

کاربر 1663428
۱۴۰۱/۰۵/۰۹

خیلی جالب بود و شگفت انگیر

mohsen solgi
۱۴۰۰/۰۶/۱۷

بسیار عالی؛ با پایان بندی خیره کننده

زمان

۴ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۲۷۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۲۷۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۳,۰۰۰
۳۰,۱۰۰
۳۰%
تومان