دانلود کتاب صوتی کریسمس مانولیتو با صدای مهشید اژده‌فر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کریسمس مانولیتو اثر الویرا لیندو

دانلود و خرید کتاب صوتی کریسمس مانولیتو

معرفی کتاب صوتی کریسمس مانولیتو

کتاب صوتی کریسمس مانولیتو، از مجموعه ماجراهای مانولیتو، نوشته الویرا لیندو داستان جذاب و خنده‌دار نمایشی است که قرار است مانولیتو و دوستانش برای شهردار مادرید اجرا کنند. 

برای اینکه بفهمید چه بلایی سر نمایش معرکه‌ی مانولیتو و دوستانش می‌آید، کتاب صوتی کریسمس مانولیتو را با ترجمه فرزانه مهری و صدای مهشید اژده‌فر گوش کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی کریسمس مانولیتو

مانولیتو یک شخصیت خیلی محبوب در ادبیات کودکان اسپانیا و در کل دنیا است. آنقدر محبوب که الویرا لیندو به خاطر خلق این شخصیت، جایزه‌ی ملی ادبیات کودک و نوجوان را از آن خودش کرده است. مانولیتو در مادرید زندگی می‌کند. یک برادر کوچک‌تر به اسم جونور دارد که بعضی اوقات واقعا از او متنفر می‌شود اما بیشتر اوقات او را به همه‌ی برادرهای دنیا ترجیح می‌دهد. مانولیتو برخلاف داستان‌های دیگر دربردارنده‌ی پند و اندرز و نصیحت‌های خسته کننده برای بچه‌ها نیست. مانولیتو بیشتر از سنش می‌فهمد و در گفتگوها اظهار نظر می‌کند، در حرف بزرگ‌ترها می‌پرد، به تنهایی تصمیم می‌گیرد، مسائل مختلف را تحلیل می‌کند و در صورتی که باب میلش نباشد، اعتراض می‌‌کند. مانولیتو یک شخصیت امروزی است. یک انسان واقعی با تمام احساساتش. مانولیتو یک ضخصیت جهانی است، آنقدر که موقع شنیدن داستان فراموش می‌کنیم او اسپانیایی است. مانولیتو شیطانی می‌کند. ماجراهایش را برای شما تعریف می‌کند. شما را می‌خنداند. به شما یاد می‌دهد یک بچه در زندگی واقعی‌اش باید چطور باشد. او روی تمام استانداردهای اشتباه مودب، درس‌خوان، منظم، بدون هیچ اشتباهی و ... خط می‌کشد. مانولیتو یک شخصیت واقعی است!

کتاب صوتی کریسمس مانولیتو ماجرای نمایش معرکه‌ای است که بچه‌های قرار است برای شهردار مادرید اجرا کنند. ولی همه‌چیز آنطور که فکرش را می‌کنند پیش نمی‌رود. مانولیتو قرار است چوپان باشد، گوش‌گنده شعر ‌بخواند. ولی بره‌ها هار شدند و گوش‌گنده دچار مشکلات روده‌ای شده بود! خب اگر این اتفاقات نمی‌افتاد همه چیز به خوبی برگزار می‌شد. خب ماجرا همین جا تمام نمی‌شود، قرار است در خانواده گارسیا مورنو تغییراتی روی بدهد که احتمالاً مایه خوشحالی جونور نخواهد شد...

کتاب صوتی کریسمس مانولیتو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی کریسمس مانولیتو یک داستان جذاب برای کودکان و نوجوانان است. پدر و مادرها، معلم‌ها و کسانی که با کودکان و نوجوانان کار می‌کنند هم از شنیدن کتاب صوتی کریسمس مانولیتو لذت می‌برند. 

درباره‌ی الویرا لیندو 

الویرا لیندو نویسنده و روزنامه‌نگار ۲۳ ژانویه‌ی ۱۹۶۲ در اسپانیا به دنیا آمد. کمی بعد به مادرید مهاجرت کرد و شروع به تحصیل در دانشگاه یو سی ‌ام در رشته‌ی خبرنگاری شد. اما آن را نیمه‌کاره رها کرد تا به شغلش در تلویزیون و رادیو که گویندگی بود مشغول شود. الویرا لیندو علاوه بر نوشتن داستان‌های جذاب ماجراهای مانولیتو تعدادی فیلمنامه و نمایشنامه هم منتشر کرده است. دریافت جایزه ملی ادبیات کودک و نوجوان اسپانیا برای یکی از قسمت‌ها مانولیتو بخش دیگری از افتخارات او است. 

بخشی از کتاب صوتی کریسمس مانولیتو

تعریف از خودم نباشد، شخضا معتقدم که برای عالم نمایش خلق شدم. از همان روز به چنین چیزی اعتقاد پیدا کردم. همان روز که جلوی مرد شنل‌پوش، یعنی شهردار، سرود بی‌پایان کریسمسمان را خواندیم و کسی صدایمان را نشنید. چون یک گله بره‌ی وحشی که وحشی‌تر از همه‌شان هم برادر من بود، به ما حمله کردند. به ما چوپان‌های کوچولوی بیچاره. که فقط می‌خواستیم هدیه‌هایمان را برای مسیح کودک ببریم. 

نظرات کاربران

Rira
۱۳۹۹/۰۸/۰۳

عالییییییییی

زمان

۲ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۱۳۲٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۱۳۲٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۴,۰۰۰
۹,۸۰۰
۳۰%
تومان