دانلود کتاب صوتی حاج جلال با صدای داوود حیدری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی حاج جلال اثر لیلا نظری گیلانده

دانلود و خرید کتاب صوتی حاج جلال

انتشارات:نشر سماوا
امتیاز:
۴.۵از ۱۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی حاج جلال

کتاب صوتی حاج جلال نوشتهٔ لیلا نظری گیلانده است. داوود حیدری گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و نشر سماوا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی حاج جلال

کتاب صوتی حاج جلال عاشقانه‌ای پر از صداقت،‌ احساس و پاکیزگی روستایی توصیف شده است. این کتاب صوتی را فصیح‌ترین اثر از ادبیات جنگ دانسته‌اند که به مردم عادی و ارتباط آن‌ها با جنگ ایران و عراق پرداخته است. «حاج جلال» و پسران او برای جنگ تربیت نشده بودند. آن‌ها فقط نانشان را از زمین در می‌آوردند. حالا زمینشان در خطر بود. باید چه می‌کردند؟ دست‌به‌کار شدند تا از زمین و سرزمین خود دفاع کنند. در این کتاب متوجه می‌شویم که حاج جلال چگونه ازدواج کرد و به زندگی پرداخت. سنت‌هایی که در این اثر صوتی مطرح شده، هر چند ممکن است امروز کم‌رنگ شده باشد، به‌درستی و خوب منعکس شده‌ است.

شنیدن کتاب صوتی حاج جلال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران زندگی‌نامه‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی حاج جلال

هشت هفت کیلومتر با قایق توی آب رفتیم تا رسیدیم به اول کانال ماهی و آنجا پیاده شدیم. کانال سیمانی بود و پر بود از جنازه عراقی‌ها. چهار دست و پا مجبور شدیم از روی آن ها رد شویم. پایم می‌افتاد روی شکم بادکرده‌شان و صدا می‌داد. چندبار وسط راه عق می‌زدم. اما باید می‌رفتیم، با همه احتیاطی که می‌کردم، آن قدر چهار دست و پا رفتیم که دست‌ها و زانوهایم تاول زد.

نظرات کاربران

ali
۱۴۰۲/۰۴/۰۲

این کتاب یکی از پرفروش ترین کتاب های سوره مهر می باشد.

somaye
۱۴۰۲/۱۱/۲۰

کتاب زندگی خانوادگی پدر شهیدان از کودکی هست تا پیری.روایت ساده و گرمی دارد.من از شنیدن این کتاب لذت بردم. پ.ن دنیا با همه سختیهاش میگذره و کسی برد میکنه که راه خدا رو به راه خودش ترجیح بده

امیر علی قشلاق
۱۴۰۲/۰۳/۰۸

گویندگی جناب حیدری که حرف نداره ولی کاش با یه نفر اهل فن مشورت می کردید برای لهجه،این لهجه ای که استاد حیدری صحبت کردند بیشتر لری هستش تا لهجه مردم همدان و مخصوصاً شهر مریانج محل زندگی حاج جلال

زمان

۷ ساعت و ۴۹ دقیقه

حجم

۶۴۵٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۷ ساعت و ۴۹ دقیقه

حجم

۶۴۵٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۷۰,۰۰۰
۴۹,۰۰۰
۳۰%
تومان