نظرات درباره کتاب صوتی جزیره مثنوی؛ دیدن هلال ماه در زمان عمر و عیسی و شخص نادان و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی جزیره مثنوی؛ دیدن هلال ماه در زمان عمر و عیسی و شخص نادان اثر جلال الدین محمد بلخی (مولانا)

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی جزیره مثنوی؛ دیدن هلال ماه در زمان عمر و عیسی و شخص نادان

امتیاز:
۴.۱از ۱۵ رأی
۴٫۱
(۱۵)
Ostad Panda
اینکه در کنار خواندن شعر اصلی، محتوای آن نیز توضیح داده میشه کار بسیار خوبیه. داستان‌های معنوی شیرین و سرگرم‌کننده هستند و اجرای خوب گوینده هم این جذابیت رو بیشتر کرده. می‌تونید پشت ترافیک یا در حال قدم زدن از شنیدنش لذت ببرید.
betWeen
چه محتوای رقیق و روانی که از اولین تا آخرین کلمه ی آن سعی در گفتن چیزی مفید به خواننده را دارد که البته اگر خواننده به آن گوش فرادهد براستی که حسوس زمینی ما یعنی چیزی که در ما و حیوانات مشترک است نباید سبب این شود که فکر کنیم حقیقت را فهمیده ایم و درک کرده ایم چرا که این مسبب نابودی و تباهی ما میشود و بله دیدن کف دریا نباید تصوری شود برای کل دریا درصورتس که باید سعی بر درک کل آبی کنیم که زیر این کف پنهان است جالب است حس خفاش حس دور پرور چ تشبیهات کم نظیری و داستان عیسی و نادان که اینها درواقع نماد هستند و ما باید این را بفهمیم درک کنیم اینکه یک انسان هرچقدر هم بخواهی به او بفهمانی نمیفهمد نادان ابله مرده از درون اینها کلماتی نیستند که بخواهیم توقف کوتاهی روی آن داشته باشیم باید درک کنیم بفهمیم آنهم بور کامل و عمیق براستی که خیلی ها مرده اند ولی اجساد و استخوان هارا مرده میپندارند غافل اند از روان نژند و دل مرده ی خودشان . . . .
کاربر 2991730
کوتاه .مختصر. نثر روان. و داستان اموزنده تنها مشکل کتاب این هست که تمامی داستان های جزیره مثنوی می شد در قالب مجموعه داستان نشر داده شود و برای هر داستان یک فایل دانلود نشود
ن والقلم وما یسطرون
عالی عالی عالی

زمان

۱۴ دقیقه

حجم

۲۲٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۴ دقیقه

حجم

۲۲٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
رایگان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد