نظرات درباره کتاب صوتی انجمن شاعران مرده و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی انجمن شاعران مرده اثر ان. اچ کلاین باوم

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی انجمن شاعران مرده

گوینده:هومن خیاط
انتشارات:رادیو گوشه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۱از ۳۰ رأی
۴٫۱
(۳۰)
soroush
کاش یکم قیمتش مناسب تر بود
زهره عامری
کتاب بسیار با ارزشمنده و گوینده هم صدا و لحن جذابی دارند. برای دوستانی که نوشتن قیمت بالاست ، باید بدونید که طاقچه همیشه کد تخفیف میذاره و میتونید استفاده کنید . مثل الان که تخفیف شصت درصد گذاشته . من گوش دادم و کلی لذت بردم .
elaheeinbakhsh
گوش دادن کتاب صوتی انجمن شاعران مرده با گویندگی آقای هومن خیاط برای من مثل دیدن یک فیلم سینمایی کامل بود. شخصیت‌ها و حس ها و حرکات کاملاً منتقل میشد و باورپذیر بود. ممنون و به امید شنیدن کارهای بیشتر از ایشون.
الهام راگا
فیلم انجمن شاعران مرده را پیشتر دیده بودم و جان کیتینگ الهام‌بخش من در تدریس بود. علاقه‌ام به فیلم باعث شد که این بار به کتاب صوتی آن گوش بدهم. این نخستین باری بود که کتاب صوتی گوش میدادم: اجرای هومن خیاط بی‌نظیر بود. ایشان به خوبی از پس شخصیت‌پردازی کلامی برآمده و لحن مخصوص هر کاراکتر را ابداع کرده‌اند. در کل، نخستین تجربه من از کتاب صوتی تجربه‌ای شیرین و جذاب بود.
mim_non1997
بینهایت زیبا و دلنشین🌻 بخصوص با این صدای بی نظیر
NeNa
کتابی بینظیر دوست داشتنی!
Lain
پُر از شور و احساس! به نظرم این کتاب منحصر به قشر نوجوان نیست بلکه برعکس، والدینی که نگران آینده فرزندانشون هستند می‌تونن با خوندن این کتاب خودشون رو جای اونها بذارن و نگاه اونها رو نسبت به جهان بهتر درک کنند... . جالبه که فضای داستان برخلاف انتظار اولیه، فانتزی پیش نمیره و خطر سرکوب رویای نوجوانی رو گوشزد می‌کنه... . کتابخوان هم خوب و حرفه‌ایه و شخصیت‌های متعدد داستان رو به خوبی اجرا کرده. . این کتاب رو به کسانی که در انتخاب هدف مردد هستند هم پیشنهاد می‌کنم. شاید شما رو از سردرگمی خلاص نکنه اما کمک می‌کنه بهتر تصمیم بگیرید.
fanas
کتاب که در فوق‌العاده بودنش شکی نیست و گویندگی گیراش واقعا باعث شد دو روزه تمومش کنم
مینا
کتاب جالبی بود، داستان چند نوجوان و علایق و احساسات متفاوت آنها و ستیزی که با خانواده های خود دارند، فقط من پایان کتاب رو دوست نداشتم. به صورت کلی کتاب خوبیه و خوانش هم عالی بود
کاربر ۳۴۲۷۸۶۹
بهترین اتفاق برای من، گوش کردن به کتاب‌های موردعلاقم با صدای دوبلورهای موردعلاقمه. گویندگی هومن خیاط، لذت خوندن این کتاب رو برای من دوچندان کرده. این اثر فوق‌العاده رو از دست ندید. پ.ن: شعر تاد اندرسون توی فصل سیزدهم فوق‌العاده بود :))
کاربر ۵۳۲۱۵۸۰
اگر توی زندگی مسیرتون رو گم کردید ، این کتاب بهترسن گزینس
s1a2r3i5n6a7
خیلی داستان کوتاه و باحالی داشت
Ruhande
بیشتر برای نوجوانان جالب هستش

زمان

۴ ساعت و ۳۸ دقیقه

حجم

۶۳۸٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۳۸ دقیقه

حجم

۶۳۸٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۵,۰۰۰
۳۹,۰۰۰
۴۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد