نظرات درباره کتاب صوتی سربلند و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی سربلند اثر محمد علی جعفری

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی سربلند

۴٫۳
(۳۸۳)
کاربر ۳۰۳۹۳۵۹
ان شاءالله خدا بهمون نظر کنه و شهدا دستگیرمون باشن کتابش عالی بود
Daneshjooye_irani
کاربر 3577395 اگر هنوزم حسااابتو دوست داری ، مودب باش! شهید برای ما الگو و ارزشه و هیچ نادونی نمیتونه کمرنگش کنه
کاربر ۳۹۹۳۸۳۷
آمین
seyed
فرق ها هست بین محسن ها، از زمین تا آسمان. یکی با خدا معامله میکند بکی با شیطان... خدا عاقبتمان به خیر کند.
کاربر ۳۷۳۱۰۸۲
زبانم قاصره از بیان حسم.... متحیرم... بهت افتخار میکنیم مرد.... قطعا یکی از سرداران امام زمان خواهی بود
علیرضام
شنیدم و اشک ریختم و غبطه خوردم... روایتی فوق العاده زیبا و دلنشین از زندگی یک قهرمان اما نه قهرمانی دست نیافتنی.
رهگذرِ دنیا
هر چقدر بگم عالیه بازم کمه! هم گویندگی و هم مخصوصا زندگی خود شهید حججی عزیز... فقط گوش دادن به زندگیشون هم انگار واقعا روح آدمو پاک میکنه 👌 فقط کاش دست اندرکاران جمع‌آوری و تهیه این کتاب ارزشمند فقط به پیاده سازی فایل‌های صوتی از خانواده و اطرافیان شهید حججی بسنده نمیکردن و یه مقدار انسجام میدادن به کتاب...
کاربر ۴۱۲۲۳۶۹
عالی بود حالا دلیل اون لبخند پیروزمندانه توی عکس اسارتشون رو میفهمم
moein moradi
بی‌نظیر بود...
محب الشهدا
عااااااالی بسیار لذت بردم،اجرتون با حضرت مادر علیها سلام الهی شهدا دستگیرتون باشن🌼🌸💐🌹🌺
محمد مهدی
عالی و شخصیت پرتلاش و خستگی ناپذیر شهید حججی دلنشین و قابل دسترس هست. چون از جنس خودمان و نسل خودمان هست. این جمله اش برایم سرلوحه شد. نگوییم چه کار باید کرد بگوییم چه کاری میتوانم بکنم.
mina
داشتم فکرمیکردم شهدای حرم ازچندجهت مظلوم وخاص هستند ۱_غریبانه وبی سروصدا میروند وتازه گاهی هم زخم زبان پول گرفتن برای شهادت آزارشان میدهد. ۲_اینکه در محیطی رزم میکنند که آنهم غریب است وبیشترطرافیانشان همزبان نیستند. ۳_اینکه دشمنشان ددمنش وخونخواراست ودر وحشیگری وبیرحمی مانند ندارد واین عوامل شهادت آنها را خاصتروباشکوهترودرعین حال دلخراش ترمیکند. درحالیکه شهدای دفاع مقدس اگر چه عزیزوگرامی هستندوبااهدای خون مقدسشان خاک میهنمان رااز دشمن پس گرفتند،حداقل باسلام وصلوات ودعای خیر بدرقه میشدند ودر سرزمین خودمان رزم میکردندودشمنشان اگرچه همان دشمن امروزمان امریکاواسراییل بود ولی عراقیها گاه شیعه بودندوخودشان هم مایل به جنگیدن به رزمندگان مانبودند وگاه براحتی فرارمیکردندوتسلیم میشدند ...... وامادرباره کتاب صوتی سربلند: ...چندروزی راشب روز بااین کتاب سپری کردم ،گاه وبیگاه وهرزمان که فرصتی میشد گوش دادم ،اشک ریختم وغبطه خوردم .حیرت کردم وآفرین گفتم ، عجب قهرمان بزرگی بوده شهید حججی !عجب عزیز بوده برای اهل بیت علیهم السلام! وعجب پیش بینی دقیقی داشته برای شهادتش! ان شاالله با علی اکبر امام حسین (ع)محشور باشد! ان شاالله ازاین دریای معرفت قطره ای هم به مابرسد! ان شاالله که شفیع ماباشد درروزمحشر! ان شاالله لیاقت داشته باشیم پیرو راه این شهیدان عزیزباشیم!
بامداد رو
لذت بردم از صحبت شما. جای خوشحالیه وجود آدم هایی با تفکر شما.
کاربر 4263656
بسیار عالی و شیرین بود ممنون
نرگس امیری
( ما رایت الا جمیلا )به قول حضرت زینب (س) که درمورد واقعه ی عاشورا فرمودند:(چیزی جز زیبایی ندیدم) منم توی این کتاب چیزی جز زیبایی ندیدم.
ftmh.fr
باعث متحول شدنم شد:) ممنونم ازتون.. فقط یه سوال دارم.. میشه از صوت کتاب برای تهیه کلیپ و نشون دادنش به بقیه استفاده کرد؟ مورد شرعی نداره؟
جمع ضدین
گویندگی هم آقا و هم خانم ، روان ، قابل فهم و تاثیر گذار است. از اینکه روایت هر یک از افراد یک سیر کامل است بیشتر خوشم آمد تا باقی کتاب ها که تک خاطره بودند. بیشترین نکته ای که نظرم را جلب کرد این بود که شهید یک آدم معمولی بود ، خیلی معمولی و نمرد. اگر منِ معمولی بمیرم تقصیر منه.
محمد پهلوان
نمود درس اخلاق در زندگی واقعی، یک پسر شر و شور و پور انرژی که شهید کاظمی دستش را میگیرد و قدم به قدم در راه رو سفیدی حرکت میکند. برای شهادت رضایت همه را جلب میکند. عظم بلندی داشت. با سن کم راه را به خیلی ها نشان داد. خالص شد خدا خریدارش شد. روایتی فوق‌العاده از زندگی یک قهرمان، خودش به حال محسن حججی.... کتاب از همان فصل اول بسیار زیبا و پر کشش است. از روایت خانواده ، همسر، آشنایان ، دوستان مدرسه، کانون شهید کاظمی تا همکاران و همرزمان این شهید بزرگوار..... حس و حال کتاب خیلی امام حسینی و خیلی کربلایی است... آفرین و درود بر گردآورندگان و تهیه کنندگان نسخه صوتی. امیدوارم همیشه در خط امام حسین باشند...
سعید شیرغلامی
مسیر زندگی تون رو عوض می‌کنه. حتی اگر مثل من فقط توی ماشین و در مسیر محل کار گوش بدین.
عماد
نمیشد اشک نریزی. تا حالا کتابی اشکمو در نیاورده بود با اینکه کتاب جنگ زیاد میخونم. خدایی دمش گرم اینجور آدما بهت امید میدن که هنوز هم میشه مومن بود. شهادت حقش بوده.
کاربر 4935038
عالی بود خیلی درس بهم داد
☭• 𝒅𝒆𝒉𝒒𝒂𝒏𝒚𝒐𝒐
کشور عزیزمون شخصیت های بسیار بزرگ و زیادی داشته که واقعا قدرشون رو ندونستیم، کشور های خارجی از یک شهید هزاران فیلم و سریال و کتاب میسازند، ولی ما چی؟! عالیه که نویسنده های کشور راجب اینجور افراد مینویسند و تنها کاری که ما میتونیم بکنیم «حمایته» 👌🏻 مرسی از طاقچه ♥
ahmad
ما هنوز شهادتی بی درد می طلبیم غافل که شهادت را جز به اهل درد نمی دهند.(شهید آوینی) کتاب خوبی بود👌🏻
سیدعلی فرمانده ام
همیشه فکر میکردم کتاب هایی که از زبان چند راوی ، روایت میشن جذابیت شون کمتر از کتاب های تک راوی و داستانی و رمان گونه اس...ولی بعد از اینکه شخصیت شهید حججی رو از زبان افراد مختلف شنیدم ، فهمیدم که با این شیوه ، بیشتر تونستم به حقیقت زندگی و شهادت این شهید دست پیدا کنم ... خوشحالم که توفیق پیدا کردم این کتاب رو گوش بدم این جمله از شهید حججی رو خیلی دوست داشتم که در جواب به دوستشون که گفته بود ایشالله عاقبتم ختم به خیر بشه ، گفته بود که چرا حواله میدی به آینده ؟ از خدا بخواه همین الان بهت توفیق بده ... واقعا هم همینه ...فرق امثال ما با شیفته های شهادت اینه که ما آمادگی لحظه ای نداریم برای خوب بودن و مدام حواله میدیم به آینده برای همه کسانیکه به شهدا غبطه میخورن دعا میکنم که خدا بهشون لیاقت و عرضه ی مفید بودن برای اسلام و اهل بیت ع رو بده

زمان

۹ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۷۸۰٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۷۸۰٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۰,۰۰۰
۱۵,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۷صفحه بعد