دانلود و خرید کتاب آزمون اشتیاق ژانت بری اتوود ترجمه مهدی قراچه‌داغی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آزمون اشتیاق اثر ژانت بری اتوود

کتاب آزمون اشتیاق

معرفی کتاب آزمون اشتیاق

کتاب آزمون اشتیاق نوشته ژانت بری اتوود و کریس اتوود است که با ترجمه مهدی قراچه‌داغی منتشر شده است. این کتاب روشی ساده است که با آن بفهمید چه سرنوشتی در انتشار شما است.

درباره کتاب آزمون اشتیاق

اغلب ما می‌دانیم حیات‌بخشیدن به اشتیاق‌هایمان باعث گشوده‌شدن درها به روی زندگی‌ای شاد و پربار می‌شود. اما خیلی‌ها می‌خواهند بدانند که این اشتیاق چیست و کدام است. کتاب آزمون اشتیاق ساده‌ترین و شفاف‌ترین روش را برای پی‌بردن به آنچه می‌خواهید، پیشِ روی شما می‌گذارد. نکتهٔ مهم در این روش این است که بدانید شما چه کسی هستید.

وقتی ده یا پانزده ویژگیِ زندگی آرمانی خود را فهرست کردید، از دانستن اینکه واقعاً چه چیزهایی برای شما اهمیت دارد شگفت‌زده خواهید شد. این کتاب شما را همراهی می‌کند تا خودتان را بشناسید و بتوانید برای زندگی‌تان تصمیم بگیرید و مسیر آینده را مشخص کنید. 

خواندن کتاب آزمون اشتیاق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال شادی و موفقیت در زندگی هستند پیشنهاد می‌کینم

بخشی از کتاب آزمون اشتیاق

قصد شخصی چیست ــــ آیا شما مقصد شخصی دارید؟

البته که دارید! همهٔ ما داریم. درباره‌اش فکر کنید. در این سیارهٔ خاکی هیچ‌کس مانند فردی دیگر نیست. شما منحصربه‌فرد هستید، شما استعدادهای منحصربه‌فردی دارید که به‌جز شما هیچ‌کس آن را ندارد. شما باید نقشِ ویژه‌ای در این دنیا ایفا کنید و برای انجام آن به چنین استعدادهایی نیاز دارید.

وقتی این نقش را ایفا می‌کنید، به مقصد شخصی خود حیات می‌بخشید. وقتی با مقصد خود همخوان و متحد شوید، زندگی‌تان بانشاط، لذت‌بخش، هیجان‌انگیز و دلخواه می‌شود. 

اشتیاق‌های شما همان عشق‌هایی است که در زندگی دارید. اینها چیزهای بسیار بسیار مهمی برای شما هستند. هنگامی که از اینها حرف می‌زنید یا انجامشان می‌دهید، هیجان‌زده می‌شوید و به وجد می‌آیید.

شما اشتیاقتان را با کسانی که عاشقشان هستید به اشتراک می‌گذارید و در بسیاری از موارد، رابطهٔ شما با آنها ممکن است همان اشتیاق شما باشد. کاملاً عادی است که همسر و فرزندانتان را بالای لیست اشتیاق‌های خود قرار دهید. اغلب اشخاص مقصدشان را به‌عنوان عضوی از یک تیم یا گروه مشخص می‌کنند و خانواده اصلی‌ترین گروهی است که در آن هستیم.

عشق و اشتیاق در هم پیچیده‌اند و رابطه‌ای تنگاتنگ باهم دارند، زیرا هر دو برآمده از قلب هستند. وقتی اشتیاق خود را دنبال می‌کنید عاشق زندگی‌تان می‌شوید.

اشتیاق‌های شما مقصدتان نیستند، بلکه آنها سرنخ یا کلیدهای رسیدن به مقصد شخصی‌تان هستند. بیشتر اشتیاق‌های زندگی شما، بیشتر چیزهایی که در زندگی به آنها احساس نزدیکی می‌کنید، در مسیر دستیابی به مقصدتان قرار دارند.

وقتی در بخش دوم کتاب مصاحبه‌های موفق‌ترین اشخاص را می‌خوانید، متوجه می‌شوید که مقصد آنان از چیزهایی سرچشمه گرفته است که نسبت به آنها مشتاق بوده‌اند. 

رفتن به‌سوی مقصد یک سفرِ زندگی است. همان‌طور که به شناخت عمیق‌تری از خود دست می‌یابید، اشتیاق‌های شما نیز به‌مرور تغییر می‌کند. با دنبال‌کردن اشتیاق‌هایتان خواهید دید که در مسیری تغییرناپذیر قرار می‌گیرید تا آنجا که روزی از خواب برمی‌خیزید و خود را در زندگی‌ای مشتاقانه و بسیار هدفمند می‌بینید.

زمانی این مسیر آغاز می‌شود که اشتیاق‌های نخستتان را مشخص کرده باشید و این کار پیش از به پایان رساندن این کتاب انجام می‌شود.

برای حیات بخشیدن به مقصدِ شخصی فرمول ساده‌ای وجود دارد:

هدف، توجه، نبود تنش

شما با خواندن این کتاب می‌آموزید که رؤیاهای خود را جان ببخشید. وقتی این کتاب را می‌خوانید از اشتیاق‌های واقعی خود پرده برمی‌دارید و زندگی‌ای را که برای آن متولد شده‌اید، به عرصهٔ ظهور می‌رسانید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۸)
وقتی واضح و شفاف باشید آنچه می‌خواهید در زندگی‌تان شکل می‌گیرد و فقط به میزان شفافیت شما گسترش می‌یابد.
farshad
زندگی من ابتدا در ذهنم و پس از آن در جهان خلق می‌شود.
کاربر ۳۸۰۹۷۷۷
وقتی واضح و شفاف باشید آنچه می‌خواهید در زندگی‌تان شکل می‌گیرد و فقط به میزان شفافیت شما گسترش می‌یابد.
کاربر ۳۸۰۹۷۷۷
اما همیشه این‌طور نیست و کارها بر طبق انتظارات ما پیش نمی‌رود. آنچه شما نیاز دارید این است که پذیرا باقی بمانید و باید بدانید که خواسته‌های شما لزوماً به شکلی که می‌خواهید حاصل نمی‌شود. وقتی اتفاق‌هایی می‌افتد که در برنامه‌تان نبوده، انتظارش را نداشتید یا نمی‌خواستید رخ دهد، از برنامهٔ خود دست بکشید و خود را به ارادهٔ خداوند بسپارید. ببینید زندگی چه چیزی برای شما به ارمغان می‌آورد و چیزی را که آنگاه ظاهر می‌شود، بپذیرید.
کاربر ۳۸۰۹۷۷۷
هر لحظه موهبتی است، وقتی پذیرای آن چیزی باشید که در آن لحظه ظاهر می‌شود. (ژانت و کریس اتوود)
کاربر ۳۸۰۹۷۷۷
اگر فکر می‌کنید تنبلی باعث می‌شود برخی از افراد به‌دنبال رؤیاهایشان نروند، باید بدانید این‌طور نیست و تنبلی فقط نقابی است برای پنهان‌کردن ترسشان از شکست.
کاربر ۳۸۰۹۷۷۷
عادت‌های موفق کدامند؟ یادآوری و مرور روزانهٔ پنج اشتیاق مهمی که یادداشت کرده‌اید؛ توجه به اشتیاق خود به هنگام تصمیم‌گیری؛ پذیرش مسئولیتِ زندگی‌ای که شکل داده‌اید؛ صرف وقت روزانه برای نیایش و مراقبه؛ ورزش منظم؛ استراحت کافی؛ خوردن غذاهای سالم؛
کاربر ۳۸۰۹۷۷۷
دستاوردهای شما همیشه با قصدهای واقعی‌تان همخوان است
کاربر ۳۸۰۹۷۷۷

حجم

۱۸۷٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۶۲ صفحه

حجم

۱۸۷٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۶۲ صفحه

قیمت:
۳۲,۰۰۰
تومان