دانلود و خرید کتاب سخت ترین کار در زندگی محمد ملکی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سخت ترین کار در زندگی اثر محمد ملکی

کتاب سخت ترین کار در زندگی

معرفی کتاب سخت ترین کار در زندگی

سخت ترین کار در زندگی کتابی در حوزه موفقیت در زندگی نوشته محمد ملکی است که در انتشارات پارسیان البرز به چاپ رسیده است. در این کتاب یاد می‌گیرید چگونه مسیر سخت موفقیت را طی کنید.

 درباره کتاب سخت ترین کار زندگی

این کتاب مسیری نو به سمت بهره‌وری و رضایت است. در این کتاب بیان می‌شود که برای کسب موفقیت و بهبود عملکرد هر انسان، واکاوی شکست‌های مسیر ضروری است تا از افتادن به دام آن‌ها جلوگیری کنید. جمله «من موفقیت را با تمام وجودم می‌خواهم» به چه معناست؟ موفقیت در واقع مفهومی ملموس و قابل سنجش است. موفقیت ثروتی است که به‌سرعت به دست نمی‌آید. در واقع به دست آوردن موفقیت، فرآیندی طولانی و زمان‌بر است. اگر مدیریت کسب‌وکاری را به عهده دارید یا دانشجویی در حال تحصیل هستید یا کارمندی هستید که در یک شرکت مشغول به کار است یا زن خانه‌داری هستید و مسئولیت‌های فراوانی به عهده دارید و می‌خواهید در مسیر پیشرفت قدم بگذارید یا موفقیت‌های خود را توسعه دهید، توصیه‌های این کتاب می‌تواند به شما کمک کند تا کنترل اوضاع را به دست خود بگیرید.

در این کتاب به پرسش‌های زیر پاسخ داده می‌شود:

چرا درست تصمیم گرفتن بهتر از ادامه دادن به هر قیمتی است و به تعبیر دیگر: کی ادامه بدهیم و کی از ادامه دادن بازبایستیم؟

چرا هدایت شدن به انتخاب‌های تکراری و بی‌اهمیت، به معنی شروع دوباره سخت‌تری است؟

چطور با شناسایی شکست‌های مسیر موفقیت، می‌توانیم در ادامه مسیر بهتری برای خود ترسیم کنیم؟

کتاب سخت‌ترین کار در زندگی گام‌به‌گام به شما می‌آموزد که چگونه مسیر نه‌چندان آسان موفقیت را بپیمایید. به شرط اینکه با نویسنده همراه شوید، مطالب کتاب را به‌دقت بخوانید و به کار بگیرید. اگر حاضر باشید دشواری‌های راه موفقیت را تجربه کنید، حتماً شیرینی نهایی موفقیت را خواهید چشید.

 خواندن کتاب سخت ترین کار زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت مخاطبان این کتاب‌اند.

بخشی از کتاب سخت ترین کار زندگی

برای کمک به آگاه شدن از انتخاب‌ها باید اقداماتی را شناسایی کنید که به جنبه‌ای از زندگی‌تان برمی‌گردد که می‌خواهید آن را بهبود دهید. اگر تصمیم می‌گیرید که در فعالیت‌های اقتصادی شرکت کنید، هر مبلغی را که از جیبتان خرج می‌کنید ثبت کنید. اگر تصمیم می‌گیرید که وزن کم کنید باید هرچه را می‌خورید، بنویسید.

نوشتن این وقایع کار ساده‌ای به نظر می‌رسد، ولی همان‌طور که «جیم ران» می‌گوید: «چیزی که انجام دادن آن راحت است، انجام ندادن آن هم راحت است».

بزرگ‌ترین تفاوت آدم‌های موفق و ناموفق کارهایی است که تمایل دارند انجام دهند.

یکی از سخت‌ترین کارها در زندگی این است که بدانیم کِی به تلاش ادامه بدهیم و کی تلاش را رها کنیم.

از یک طرف، پشتکار و ثبات قدم کلید دستیابی به موفقیت در هر زمینه‌ای است. هرکسی که در مهارتی به تسلط می‌رسد، با لحظات تردید مواجه خواهد شد و سرانجام، ادامه دادن به تلاش را تنها راه‌حل خودش می‌بیند. اگر می‌خواهید کسب‌وکار موفقی بسازید یا ازدواج فوق‌العاده‌ای داشته باشید یا یک مهارت جدید یاد بگیرید، «چسبیدن به کار» شاید مهم‌ترین خصیصه‌ای باشد که باید داشته باشید. از طرف دیگر، سفارش کردن دیگران به کوتاه نیامدن، توصیه بسیار بدی است. افراد موفق خیلی وقت‌ها تسلیم می‌شوند. وقتی چیزی جوابگو نیست، افراد موفق تا بی‌نهایت آن را تکرار نمی‌کنند. آن‌ها تجدیدنظر می‌کنند. خودشان را تطبیق می‌دهند. تغییر می‌کنند و در صورت لزوم تسلیم می‌شوند. به قول معروف «دیوانگی یعنی یک کار را بارها و بارها انجام بدهیم و توقع نتایج متفاوت داشته باشیم».

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۷۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۹۲ صفحه

حجم

۶۷۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۹۲ صفحه

قیمت:
۱۹,۵۰۰
تومان