دانلود و خرید کتاب سفرنامه به سوی آموزش امیرحسین حیدری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب سفرنامه به سوی آموزش

سفرنامه به سوی آموزش، نتیجه پژوهش یک تیم فرهنگی است که در زمان تحصیل در دانشگاه فرهنگیان، با سفر به کشور مالزی، به تحقیق و پژوهش و بازدید از مکان‌های علمی و آموزشی کشور مالزی پرداختند.

درباره کتاب سفرنامه به سوی آموزش

کتابی که در دست دارید، خلاصه‌ای از سفر علمی که یک تیم پنج نفره متشکل از امیرحسین پاینده، امیرحسین حیدری و رسول معزی از اصفهان و سعید مومن علی و احسان دولتی از استان همدان است. 

 هدف از این سفر علمی، بازدید از مدرسه بین المللی مونت کیارا و دانشگاه‌های مالایا، sunway ، مدرسه پیش دبستانی UCSI، شرکت در سومین سمپوزیوم بین المللی به اشتراک گذاری تجربه‌های تحقیق و یاددهی و بازدید از نمایشگاه بین المللی تجهیزات و تکنولوژی‌های آموزشی بود.

برای پربارتر شدن این سفرنامه، به رسم سایر سفرنامه‌ها، از مکان‌های تاریخی و تفریحی در این کشور بازدید کردیم و همچنین حاشیه‌ها و مشکلاتی را که در این سفر همراه ما بودند، قلم زدیم تا در جریان پشت صحنه این سفر نیز قرار بگیرید اما این سفر، بدون مهمان‌نوازی و استقبال دو نفر از دوستانی که در مالزی ما را همراهی کردند، کامل نمی‌شد؛ که در این کتاب از این دو بزرگوار یاد کردیم و ماجرا‌های همراهی با آنها را نیز به رشته تحریر درآوردیم.

در این سفر سعی شد با بهره گیری از تجربه‌ها و به دست آوردن اطلاعات کافی و مناسب از مدارس و دانشگاه‌ها، به ارائه گزارش و نتیجه این سفر در قالب‌های کتاب، مستند و مقاله بپردازیم تا بتوانیم به اندازه توانایی و دانش خود، سهمی در گسترشِ اطلاعات دانشجویان و علم آموزان گرانقدر کشورمان داشته باشیم و بتوانیم با توجه به شرایط و موقعیت‌هایی که سیستم آموزشی ایران دارد، بخشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزشی کشور مالزی را در مدارس خود اجرا کنیم و شاهد پیشرفت و تنوع آموزشی در مدارسمان باشیم. 

 این سفرنامه به قلم و زبان امیرحسین حیدری نگاشته شده است. امیدواریم که این کتاب و سایر محتوا‌هایی که از دل این سفر تهیه شده است، راه‌گشا و قابل استفاده برای دانشجویان و علم‌آموزان گرامی کشورمان باشد.

خواندن سفرنامه به سوی آموزش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

تمام معلمان و علاقه‌مندان به سفرهای علمی و بازدید از مکان‌های آموزشی کشورهای مختلف و الگوگیری و پژوهش در زمینه‌های آموزشی بر اساس کشورهای پیشرفته در زمینه آموزش

درباره نویسندگان سفرنامه به سوی آموزش

امیرحسین حیدری و امیرحسین پاینده از فارغ التحصیلان دوره کارشناسی علوم تربیتی و فیزیک از دانشگاه فرهنگیان اصفهان هستند و به خاطر علاقه خود به پژوهش درباره سیستم‌های آموزشی کشورهای مختلف، مقالاتی را در این زمینه منتشر کردند. امیرحسین حیدری مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته برنامه‌ریزی درسی و امیرحسین پاینده مدرک کارشناسی ارشد فیزیک را از دانشگاه صنعتی اصفهان گرفته‌ است.

هر دو نویسنده به خاطر علاقه و کنجکاوی‌ای که نسبت به سیستم‌های آموزشی کشورهای دیگر داشتند، به بازدید و بررسی مدارس کشورهای مالزی، ایتالیا، سوئیس و فرانسه پرداختند و همواره در پی کسب تجربه و ارتباط با سایر معلمان جهان هستند تا بتوانند تدریس‌هایی شایسته دانش آموزان کشور عزیز ایران داشته باشند.

فهرست کتاب سفرنامه به سوی آموزش

  • پیشگفتار
  • بخش اول: شروع پر دردسر
  • بخش دوم: در راه فرودگاه
  • بخش سوم: مالزی شهر میوه‌ها
  • بخش چهارم: سپموزیوم بین المللی تبادل تجربیات برتر تدریس و پژوهش
  • بخش پنجم: مدرسه بین الملل مونت کیارا
  • بخش ششم: مرکز پرورش خلاقیت UCSI
  • بخش هفتم: نمایشگاه تکنولوژی‌های آموزشی و دانشگاه ملی SUNWAY و شرکت در کارگاه آموزش اقتصاد در آموزش
  • بخش هشتم: مسیر آخر (اِزمیر دوست قدیمی، بازدید از مناطق طبیعی و دانشکده تربیت معلم دانشگاه مالایا)
  • ضمیمه: مستند مالزی به همراه گالری عکس‌های آنلاین ( به صورت qr code )

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۳۸ صفحه

حجم

۷٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۳۸ صفحه

قیمت:
۱۲,۵۰۰
تومان