دانلود و خرید کتاب عکاسی با گوشی موبایل آدام برانکورست
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عکاسی با گوشی موبایل اثر آدام برانکورست

کتاب عکاسی با گوشی موبایل

دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب عکاسی با گوشی موبایل

کتاب عکاسی با گوشی موبایل نوشته آدام برونکورست و ترجمه صادق طاهری، راهنمایی است برای استفاده از برنامه‌های کاربردی گوشی‌های هوشمند؛ تا به کمک آن بتوانید عکس‌هایی خلاقانه بگیرید و لحظات خاص زندگی‌تان را ثبت کنید.

درباره کتاب عکاسی با گوشی موبایل

گوشی موبایل هوشمند، دوربینی است که همیشه و در شرایط مختلف همراه آدم است. عموما افراد با استفاده از تلفن همراه خود به ثبت لحظاتی می‌پردازند که برایشان ارزش و اهمیت خاص دارد و یا سوژه‌ای قشنگ است. بهرحال نباید فراموش کرد که ما همیشه تلفن‌های همراهمان را در دست داریم و همین موبایل توانسته‌اند انقلابی عظیم در هنر عکاسی در دنیا ایجاد کنند. در حقیقت ما یک آتلیه کامل در دستانمان داریم و سرعت کار با این آتلیه، گرفتن عکس و به اشتراک گذاشتن آن با افراد دیگر بسیاری بالاست. 

آدام برونکورست در کتاب عکاسی با گوشی موبایل به مخاطبان کمک می‌کند تا با استفاده از این کتاب یاد بگیرند چطور می‌توانند بدون در دست داشتن یک دوربین حرفه‌ای و تنها با تلفن همراه خود، عکس‌های زیبا و خلاقانه بگیرند. مفاهیمی که آدام برونکورست در این کتاب به آن‌ها می‌پردازد، آماده کردن شرایط پیش از عکس گرفتن، ایجاد شرایط مناسب برای نورپردازی، هنگام عکس گرفتن، توجه به زاویه و کادر بندی، فوکوس، فلاش، عدم لرزش دست، عکاسی با نور کم، عکاسی ماکرو، پانوراما و ... است. 

در بخش‌های بعدی کتاب درباره راه‌های ویرایش و ادیت عکس، تنظیم نور، کنتراست، تصحیح رنگ و... می‌خوانیم و کار با فیلترها و افکت‌های مختلف را یاد می‌گیریم. استفاده از عکس‌ها در شبکه‌های مجازی، آپلود کردن در سایت‌های مختلف، تگ کردن‌های جغرافیایی و ... را فرامی‌گیریم و در بخش انتهایی کتاب هم با برنامه‌های آموزشی دیگر آشنا می‌شویم.

همانطور که دوربین‌ها بهتر و بهتر می‌شوند، موبایل‌ها هم همینطور هستند. بهتر می‌شوند. امکانات بهتری را دارا می‌شوند و این ما هستیم که با استفاده درست و مناسب از آن می‌توانیم هنر عکاسی خود را به تمام مردم دنیا نشان دهیم.

کتاب عکاسی با گوشی موبایل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

تمام علاقه‌مندان به عکاسی و کسانی که دوست دارند عکاسی با گوشی موبایل را یاد بگیرند، می‌توانند از محتوای این کتاب استفاده کنند.

فهرست

  • مقدمه
  • پیش از عکس گرفتن 
  • گرفتن عکس
  • ویرایش عکس
  • استفاده از عکس 
  • فراتر از مبتدی
  • لوازم جانبی

نظرات کاربران

amir7u
۱۴۰۰/۱۲/۲۷

بیشتر معرفی برنامه بود تا آموزش

کاربر ۴۴۰۰۶۴۰
۱۴۰۱/۰۲/۰۳

کتاب در حد معرفی برنامه می باشد و به نظر من کمکی برای تنظیم گوشی در عکاسی نمی کند

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۲۱ صفحه

حجم

۸٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۲۱ صفحه

قیمت:
۲۷,۰۰۰
تومان