دانلود و خرید کتاب رسیدن به هدف اندی اسمیت ترجمه حسین فروغی‌اصل
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رسیدن به هدف اثر اندی اسمیت

کتاب رسیدن به هدف

نویسنده:اندی اسمیت
انتشارات:سبزان
امتیاز:
۳.۵از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب رسیدن به هدف

رسیدن به هدف کتابی از اندی اسمیت است که درباره راهکارهای ایجاد تغییرات مثبت در زندگی سخن می‌گوید. 

آیا علاقه و انگیزه‌ای برای تغییر در سبک زندگی و یا کسب و کارتان دارید؟ اگر جواب‌تان منفی است، لطفاً این کتاب را کنار گذاشته و به دنبال کار دیگری بروید. اما اگر به هر دلیلی ترجیح می‌دهید زندگی‌تان به نحوی تغییر کند یا در نظر دارید مسیر جدیدی را برای زندگی خود برگزینید، یا حتی در صدد انتخاب یک مسیر شغلی جدید هستید، یا پس از ملاقات با یک دوست قدیمی و مشاهدۀ موفقیت‌های مالی و شغلی او، به این فکر افتاده‌اید تا وضع مالی و شغلی خودتان را سر و سامان ‌دهید، حتماً این کتاب را بخوانید.

 درباره کتاب رسیدن به هدف

باید بدانید اولین قدمی که لازم است برای تغییر زندگی خود بردارید، این است که بدانید در حال حاضر در چه شرایطی هستید و چه کار می‌کنید و مسئولیت تمام کارهایی را که تحت این شرایط انجام می‌دهید، باید به تنهایی بر عهده بگیرید. شما تنها کسی هستید که می‌تواند زندگیتان را تغییر بدهد و کس دیگری نمی‌تواند این کار را برای شما انجام دهد.

اگر با این دیدگاه شروع کنید و واقعیت‌های زندگی فعلی خودتان را بپذیرید، اولین مشکل در روند تغییر در سبک زندگی‌تان حل خواهد شد. باید بدون این‌که در مورد خودتان قضاوت کنید، وضعیت فعلی‌تان را ارزیابی نمایید. دومین عاملی که به شما کمک می‌کند تا تغییری در زندگی خود به وجود بیاورید، اطمینان یافتن از قاطعیت خواسته‌ها و هدف‌تان است و این‌که بدانید به دنبال چه چیزی هستید. می‌توانید از شیوه‌های ذکر شده در این کتاب استفاده کنید تا به تصور روشنی در مورد شخصیت ایده‌آل‌تان برسید و هرگونه تردید و بلاتکلیفی‌تان رفع شود و مطمئن شوید این همان چیزی است که واقعاً می‌خواهید به آن برسید. عامل آخر این است که از شیوه‌های دوستدار ذهن خود برای رسیدن به هدف‌های‌تان استفاده کنید. ذهن شما به شکل حیرت‌آوری یک مکانیسم پیچیده و قدرتمندی دارد. این مکانیسم به‌خوبی به برخی روش‌ها واکنش مثبت نشان داده و با بعضی از روش‌های دیگر، با تمام توان خود مخالفت خواهد کرد. کتاب رسیدن به هدف بهترین راه‌ها را برای رسیدن به هدف نشان می‌دهد و ذهن شما را برای ارائهٔ راه حل‌های مثبت تحریک می‌کند.

کارایی کتاب رسیدن به هدف زمانی به حداکثر می‌رسد که شروع به ارزیابی خودتان کنید و به تمام مطالب این کتاب از اول تا آخر عمل نمایید. در صورت امکان، با دوستی که او هم در جهت رسیدن به هدفش حرکت می‌کند، تیمی را تشکیل بدهید تا در طول مسیر به یکدیگر کمک کنید. این روش به شما کمک شایانی خواهد کرد؛ زیرا زمانی که شما در خلال تمرین‌ها با یکدیگر صحبت و بحث می‌کنید، غالباً شناخت بیشتری از یکدیگر به دست می‌آورید و همین‌طور وقتی که در مورد اهداف‌تان با یکدیگر صحبت می‌کنید، این اهداف در نتیجهٔ بحث و گفتگو، واقعی‌تر و جدی‌تر می‌شوند و به احتمال بسیار زیاد، انگیزه و تعهد شما برای اجرا و رسیدن به آن‌ها بیشتر خواهد شد. اما اگر نتوانستید چنین شریکی را بلافاصله پیدا کنید، خودتان تمرین‌ها را انجام بدهید و نگران نباشید؛ زیرا به تنهایی هم به نتیجه خواهید رسید. در هر حالت، این تمرینات زمانی واقعاً مؤثر هستند که آن‌ها را عملی کنید نه این‌که فقط به آن‌ها بیندیشید. 

خواندن کتاب رسیدن به هدف را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت را به خواندن این اثر دعوت می‌کنیم.

بخشی از کتاب رسیدن به هدف

بزرگ‌ترین موانع برای رسیدن به اهداف‌تان در درون خودتان است. برای این‌که بتوانید با اعتماد به نفس لازم جهت رسیدن به اهداف خود در مسیر آن‌ها قرار بگیرید و به طرف آن‌ها حرکت کنید، ابتدا باید از باورها و عقاید محدود خود دوری کنید و موانعی را که درون خودتان است، رفع نمایید. این بخش به شما کمک خواهد کرد که:

- باورها و عقاید محدود خود را مشخص و آن‌ها را کاهش کنید.

- خود را از یکنواختی خلاص کنید.

- جرقه‌های مشکلات را خاموش کنید.

- از نقادان درونی خود استفاده کنید.

- با افراد سخت‌گیر کنار بیایید.

غلبه بر باورهای محدودکننده

هر چیزی را که جلوی موفقیت‌تان می‌گیرد، می‌توان یک باور و عقیدهٔ محدود یا بسته توصیف کرد. این اعتقاد و باور می‌تواند در مورد استعدادهای شما باشد، یا این‌که اوضاع چگونه پیش می‌رود و یا این‌که شما با دیگر افراد چطور باید رفتار کنید.

نگاهی به باورهای خود

کودکی ایجاب می‌کند باورها و عقاید خود را از دیگران بگیرید. وقتی تعدادی باور و عقیدهٔ مناسب داشته باشید، می‌توانید از آن‌ها برای زیربنای شکل‌گیری باورهای جدید استفاده کنید. طولی نمی‌کشد که شروع می‌کنید به سنجیدن و ارزیابی باورهای خود براساس باورهای دیگری تا این‌که آن‌ها را براساس احساس و شعور خود ارزیابی کنید؛ در این صورت معیار واقعیت را که وادارتان می‌کند در سایهٔ گواه جدید، اعتقادات خود را به روز کنید، از دست می‌دهید.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۳۴ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۳۴ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان