دانلود و خرید کتاب زبان بدن تری‌ دی. کلارک ترجمه امیرحسن مکی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زبان بدن اثر تری‌ دی. کلارک

کتاب زبان بدن

معرفی کتاب زبان بدن

کتاب زبان بدن نوشته تری دی. کلارک است. زبان بدن، نحوهٔ ارتباط غیرکلامی و غیرگفتاری ما است که آن را در هر یک از تعامل‌های خود با دیگران به‌کار می‌بریم. از سویی، زبان بدن را می‌توان به آینه‌ای تشبیه کرد که افکار و احساسات مخاطبمان را در واکنش به حرف‌ها و اعمال‌مان برای ما نمایان می‌سازد. زبان بدن شامل حرکات، اداها و دیگر نشانه‌های بدنی است.

 درباره کتاب زبان بدن

کتاب زبان بدن به شما کمک می‌کند تا زبان بدن را بشناسید و بدین‌ترتیب، از یک‌سو این مهارت را در جهت پیشبرد مقاصد و منافع خود به‌کارگیرید و از سوی دیگر، به احساسات، افکار، مقاصد و نیات درونی طرف مقابل خود پی ببرید.

توانایی ما در به‌کارگیری زبان بدن به شیوه‌ای مثبت و مؤثر و خواندن ذهن دیگران از روی زبان بدن ایشان، ابزار قدرتمندی است که اشخاص موفق را از اشخاص عادی متمایز می‌کند و باعث پیشرفت‌مان می‌شود. 

در این کتاب ابتدا با حرکات و نشانه‌های  افراد در موقعیت‌های مختلف آشنا می‌شوید و سپس می‌آموزید که چگونه زبان بدن افراد را در موقعیت‌های گوناگون مانند مذاکرات کاری، سیاسی، مصاحبه‌ها، جلسات گوناگون و همچنین جذب افراد شناسایی کنید و شما چگونه زبان بدن را برای برقراری ارتباط غیر کلامی با دیگران به کار بگیرید.

 خواندن کتاب زبان بدن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های روان‌شناسی و موفقیت

بخشی از کتاب زبان بدن

تحقیقات روانشناسی گویای این است که هفت درصد تأثیری که روی دیگران می‌گذاریم به سخنانی که از دهانمان خارج می‌شود، سی و هشت درصد آن به لحن صحبت کردن، و پنجاه و پنج درصد آن به زبان بدن‌مان مربوط می‌شود. با این حساب نود و سه درصد از احساسی که به مخاطب منتقل می‌کنیم به سخنانی که می‌گوییم ربطی ندارد.

این مطلب دربارهٔ فروش هم صدق می‌کند. در دنیای حقیقی، ما کالاهای ملموس و همچنین عقایدمان را به دیگران می‌فروشیم. استفاده از زبان بدن برای فروش، روشی کاربردی و بسیار مؤثر است.

هنگام فروش، با استفاده از ژست و حرکات، حالت‌های چهره، رفتار، طرز برخورد و وضعیت ظاهری خود، می‌توانید فروش موفقیت‌آمیزی داشته باشد. بیشترِ مشتریان وقتی خرید می‌کنند که احساساتشان برانگیخته شود. بنابراین، می‌بایست کاری کنید که به گونه‌ای مثبت احساساتشان را برانگیزید.

اکثر مردم معتقدند که مادر ترزا۱ تصویری مثبت از خود ارائه می‌کرد. او با اخلاق و منش خود تصویری ماندگار از تقدس و خلوص را به نمایش می‌گذاشت و بینندگان، خریدار تصور ناشی از این تصویر بودند.

از قدیم گفته‌اند که: به عمل کار برآید، به سخن‌دانی نیست! ارتباط غیرکلامی مؤید این نکته است که آدم گزیده‌گو، در خور اعتماد و معتبرتر است. اغلب، آنچه که نمی‌گویید دیگران را تحت تأثیر قرار می‌دهد، نه آنچه که می‌گویید. علائمی که با زبان بدنتان مخابره می‌کنید گویای درک و فهم، خُلق و خو، و اخلاق و منش شما است.

در کار فروش وقتی با یک مشتری جدید برخورد می‌کنید، او ظرف ده ثانیه یا کمتر، شما را بر اساس تصویرتان ارزیابی می‌کند. این چند ثانیه، در فروشندگی بسیار حساس و حیاتی است، زیرا تأثیر اولیه‌ای که از خودتان بر مشتری بر جای می‌گذارید اثری ماندگار دارد.


نظرات کاربران

کاربر ۱۹۷۵۰۹۵
۱۴۰۰/۰۹/۱۷

ببخشید بعد میشه پرینت گرفت؟ یا نه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
برخی از نشانه‌های بدنی اشخاصی که با علاقه به سخنان شما گوش می‌دهند به این شرح است: - آنان بیش از شصت درصدِ طول مدتی که به صحبت‌هایتان گوش می‌دهند، تماس چشمی برقرار می‌کنند. هرچه چشمان شخص
کاربر ۵۴۱۶۲۹۵

حجم

۳۶٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۷۹ صفحه

حجم

۳۶٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۷۹ صفحه

قیمت:
۳۶,۰۰۰
تومان