دانلود و خرید کتاب ملکه‌ی برف‌ها کاترین کلانگولا ترجمه سروشه‌ آقایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب ملکه‌ی برف‌ها

کاترین کلانگولا نویسنده کتاب ملکه‌ی برف‌ها، داستان زندگی السا و آنا، فرزندان پادشاه و ملکه سرزمین آرندل را روایت می‌کند. با این داستان جالب و شگفت‌انگیز همراه شوید تا ببینید چگونه عشق میان این دو خواهر، سرزمین آرندل را نجات می‌دهد.

سروشه آقایی این کتاب را به فارسی ترجمه کرده است.


خلاصه کتاب ملکه برف‌ها

کاترین کلانگولا در کتاب ملکه‌ی برف‌ها داستان عجیب و جالب زندگی السا و آنا، فرزندان پادشاه و ملکه سرزمین آرندل را روایت می‌کند. السا دختر بزرگ این خانواده از توانایی خارق‌العاده‌ای برخوردار است؛ او می‌تواند با لمس هر چیزی، آن را به یخ تبدیل کند. اما این توانایی مشکلات بسیاری برای او پدید می‌آورد که نخستین آن دوری از خواهرش آناست. با این داستان همراه شوید تا از آن لذت ببرید.

خواندن کتاب ملکه برف‌ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب ملکه برف‌ها برای کودکان و نوجوانان مناسب به‌نظر می‌رسد. قهرمان‌های این داستان دو خواهر هستند و درنهایت عشق خواهری میان این دو، سرزمین آرندل را نجات می‌دهد.

جملاتی از کتاب ملکه برف‌ها

فرمانروایی آرندل جای بسیار زیبایی است که ساکنانش به خوبی و خوشی در آنجا زندگی می‌کنند. هیچ‌کس کوچک‌ترین شکی ندارد که شاه و ملکه یک راز بزرگ را پنهان کرده‌اند.

دختر بزرگ‌آن‌ها، السا یک قدرت جادویی دارد که هم زیباست و هم خطرناک. او قادر است کاری کند که اشیا یخ بزنند و می‌تواند در تمام طول سال برف درست کند. به‌نظر آنا، خواهرش السا، یک فرشته است. ولی یک شب وقتی که دو خواهر مشغول بازی بودند، السا به‌طور اتفاقی آنا را مجروح می‌کند. السا که نمی‌خواد دیگ هیچ‌وقت به خواهرش آسیب برساند، تصمیم می‌گیرد از او دوری کند.

برای مطالعه‌ی جمله‌های بیشتری از کتاب ملکه برف‌ها، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.

نظرات کاربران

💫🌈Yasaman🌈💫
۱۳۹۹/۰۶/۰۷

واقعا که من درسته که السا و آنا و دختر کفشدوزکی رو خیلی دوست دارم اما دلیل این نمیشه که الکی ۷ هزار تومن پول بدم 😝فیلمش رو دیدم و هیچ هزینه ای پرداخت نکردم تازه دوبله هم شده بود

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان