دانلود و خرید کتاب سحرخیز موفق رجب حرفه‌ دوست
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سحرخیز موفق اثر رجب حرفه‌ دوست

کتاب سحرخیز موفق

معرفی کتاب سحرخیز موفق

کتاب الکترونیکی سحرخیز موفق نوشتۀ رجب حرفه‌ دوست است و انتشارات خانه به خانه آن را منتشر کرده است. کتاب سحرخیز موفق، راهنمایی برای بهبود کیفیت خواب و زندگی افراد است.

درباره کتاب سحرخیز موفق

آیا کارهای زیادی برای انجام‌دادن دارید؛ اما زمان کافی برای انجام آن‌ها ندارید؟ آیا مدام احساس می‌کنید که برای انتخاب‌کردن کارهایی که می‌توانید انجام دهید، تحت‌فشار هستید؟ آیا دلتان می‌خواهد کنترل امور را به دست بگیرید؛ اما از هر زمان دیگری ناتوان‌تر به نظر می‌رسید؟ آیا تعادل کار و زندگی‌تان به‌هم‌خورده و نمی‌دانید که چگونه باید آن را اصلاح کنید؟

روزی را تصور کنید که زمان کافی برای انجام همهٔ کارهایتان داشته‌اید و هنوز زمان زیادی برای استراحت، لذت‌بردن و تفریح نیز برایتان باقی‌مانده. یا تصور کنید که بین زندگی حرفه‌ای و شخصی خود چنان تعادلی برقرار کرده‌اید که بدون نادیده‌گرفتن کردن روابط، سلامت جسمی یا روانی خود، به‌تمامی اهدافتان نیز رسیده‌اید. تصور کنید شما همان الگوی موفقیت در زمینهٔ کار هستید که دیگران آن را تحسین می‌کنند و می‌خواهند مثل آن باشند. هیچ‌کدام از این موارد رؤیایی دست‌نیافتنی نیستند، کافی‌ است با کتاب سحرخیز موفق همراه شوید تا با راهکارهای مدیریت زمان بتوانید کنترل دوبارهٔ تمامی امور زندگی خود را به دست بگیرید. اگر در حال حاضر به کاری مشغول هستید، دورکار هستید یا اینکه فقط می‌خواهید زمان خود را در خانه و برای انجام کارهای روزانه بهتر مدیریت کنید، این کتاب برای شما مفید خواهد بود، چراکه با زبانی بسیار ساده و با نکاتی قابل‌اجرا برای همه نوشته شده است.

خواندن کتاب سحرخیز موفق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر از احساس رخوت و فرسودگی خسته شده‌اید و دلتان می‌خواهد تغییری واقعی در خود ایجاد کنید، کنترل زمانتان را در دست بگیرید، برنامهٔ روزانهٔ خود را بهینه کنید این کتاب برای شما مناسب است.

بخشی از کتاب سحرخیز موفق

«واقعا چرا سحرخیزی؟ چه شد که سراغ سحرخیزی رفتم؟ چرا این‌قدر به محتوای این کتاب ایمان دارم؟ سال‌ها پیش همچون بسیاری از افراد بودم که شب‌ها دیر می‌خوابند و صبح‌ها، اگر عجله‌ای نداشته باشند، دیر بیدار می‌شوند؛ حتی بعضی روزها که بیدار می‌شدم، با تعجب می‌گفتم: «خدایا ساعت ۱:۲۰ بعدازظهره؟!» و این اتفاق بارهاوبارها رخ داد تا اینکه یک روز تصمیم گرفتم مسیرم را تغییر دهم و تبدیل شوم به کسی که شب‌ها به‌موقع می‌خوابد و صبح‌ها هم به‌موقع بیدار می‌شود.

در عرض چند سال کتاب‌های زیادی خواندم و با تئوری‌های اساتید بزرگ موفقیت و توسعه فردی آشنا شدم و بعد از این‌همه تحقیق و مطالعه، به اصولی رسیدم که کمکم کردند تا شب‌ها به‌موقع و البته باکیفیت بخوابم و روزها هم زود بیدار شده و اولویت‌های مهم روزم را انجام دهم؛ این کتاب شالوده‌ای است از اصول و تکنیک‌هایی که یاد گرفته‌ام و همچنین تجربیاتم در مسیر سحرخیزی که مطمئنم همان‌طور که به من کمک کردند، به شما هم در مسیر سحرخیزشدنتان کمک خواهند کرد...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۲ صفحه

حجم

۱۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۲ صفحه

قیمت:
۴۲,۰۰۰
تومان