دانلود و خرید کتاب زندگانی بانوی قریش خدیجه بنت خویلد (س) محمدجواد گودینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زندگانی بانوی قریش خدیجه بنت خویلد (س) اثر محمدجواد گودینی

کتاب زندگانی بانوی قریش خدیجه بنت خویلد (س)

انتشارات:میراث ماندگار
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب زندگانی بانوی قریش خدیجه بنت خویلد (س)

کتاب الکترونیکی زندگانی بانوی قریش خدیجه بنت خویلد (س) نوشتۀ محمدجواد گودینی است و انتشارات میراث ماندگار آن را منتشر کرده است. کتاب زندگانی بانوی قریش خدیجه بنت خویلد (س)، به بررسی زندگی حضرت خدیجه پرداخته است.

درباره کتاب زندگانی بانوی قریش خدیجه بنت خویلد (س)

حضرت خدیجه از قبیله قریش بودند، پدر ایشان خُوَیلد بن اسد و مادر ایشان فاطمه بنت زائده نام دارند و از خانواده‌های سرشناس و اصیل در مکه محسوب می‌شدند. حضرت خدیجه (س) علاوه بر اینکه در کار تجارت، دادوستد بودند و ثروت زیادی داشتند، در میان مردم هم از احترامی زیاد بهره‌مند بودند، زیرا بانویی بسیار محترم، باوقار، پرهیزگار، سخاوتمند، زیرک و درستکار بودند و همیشه به فقرا یاری می‌رساندند. کتاب زندگی بانوی قریش خدیجه بنت خویلد نوشته محمدجواد گودینی کارشناس تاریخ اسلام و استاد دانشگاه توسط انتشارات میراث ماندگار قم در ۸۶ صفحه منتشر شده است. این اثر تاریخی روایی در سال ۱۴۰۲ به چاپ رسیده و به فرازهایی از زندگی نخستین بانوی مسلمان، همسر رسول اکرم (ص) می‌پردازد.

خواندن کتاب زندگانی بانوی قریش خدیجه بنت خویلد (س)

این کتاب برای علاقه‌مندان به موضوعات دینی مناسب است.

بخشی از کتاب زندگانی بانوی قریش خدیجه بنت خویلد (س)

«خدیجه (س) از جایگاهی بی نظیر در دفاع از آئین نوپای اسلام برخوردار بود و در کنار ابوطالب، مهمترین یاور و پشتیبان پیامبر (ص) در شهر مکه به شمار می‌رفت. خاتم پیامبران (ص) نیز او را دوست می‌داشت و رازدار خویش دانسته و پس از رحلت وی، نیکوترین الفاظ و جمله‌های مهر آمیز را نثارش می‌فرماید.

در روایتی از پیامبر (ص) چنین آمده است: بهشت به چهار تن از زنان اشتیاق دارد: مریم دخت عمران، آسیه دخت مزاحم و همسر فرعون، خدیجه دخت خویلد و فاطمه دخت محمد (ص).

او مادر فرزندان پیامبر (ص) - به جز ابراهیم پسر کوچک رسول خدا که در کودکی چشم از جهان فروبست و مادرش ماریه قبطیه نام داشته- بوده و از شایسته‌ترین بانوان اسلام محسوب می‌شود که در اخلاق، جانبداری از آئین توحید و دفاع از گفتمان راستین پیامبر اکرم (ص)، فداکاری، وفاداری، نیک شوهر داری و تربیت فرزندانی شایسته و دیگر فضیلت‌های انسانی همچون راستی و پاکدامنی، الگویی شایان برای همه ی مسلمانان از مرد و زن محسوب می‌گردد....»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۶ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۶ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان