دانلود و خرید کتاب در جستجوی هویج و عجیب ترین گوجه فرنگی جهان باران جعفری سحری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب در جستجوی هویج و عجیب ترین گوجه فرنگی جهان اثر باران جعفری سحری

کتاب در جستجوی هویج و عجیب ترین گوجه فرنگی جهان

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب در جستجوی هویج و عجیب ترین گوجه فرنگی جهان

کتاب الکترونیکی در جستجوی هویج و عجیب ترین گوجه فرنگی جهان نوشتۀ باران جعفری سحری است و انتشارات حامیان آن را منتشر کرده است. کتاب در جستجوی هویج و عجیب ترین گوجه فرنگی جهان، شامل ۲ داستان کودکانه می‌شود که از زبان نویسندۀ این کتاب که خود کودک است نوشته شده است.

درباره کتاب در جستجوی هویج و عجیب ترین گوجه فرنگی جهان

کتاب در جستجوی هویج و عجیب ترین گوجه فرنگی جهان ویژگی جالبی دارد که آن را از دیگر کتاب‌های کودکان متمایز کرده، نویسندۀ این کتاب خود یک کودک است. باران جعفری سحری متولد ۱۳۹۳ است و از ۳سالگی به داستان‌سرایی رو آورده و بدون اینکه شخصی به او بیاموزد به صورت بداهه به گفتن داستان‌هایی می‌پرداخته است. این اولین کتاب باران است و کتاب‌های دیگری نیز در دست چاپ دارد.

قصه یکی از میراث کهن جامعهٔ بشری است که در هر شرایط و روزگار، به نسل‌ها منتقل می‌شود. قصه، علی‌رغم پیدایش رسانه‌های دیداری، شنیداری و تصویری، نه‌تنها ارزش و جایگاه خود را حفظ نموده، بلکه به کمک آن‌ها نیز آمده است. به‌طوری‌که بسیاری از رسانه‌های فوق، بدون قصه، امکان ادامهٔ حیات ندارند. در همهٔ جوامع، بخش مهمی از تعلیم و تربیت کودکان به عهدهٔ قصه است. هرچه استفاده از داستان‌های مناسب برای کودکان بیش‌تر باشد، تأثیر آن‌ها در فرایند یادگیری و یاد‌دهی افزون‌تر خواهد بود و دستیابی به اهداف، بهتر و سهل‌تر می‌‌شود.

قصه‌گویی، روشی مؤثر در آموزش مفاهیم پیچیده است. قصه، کودکان را به گشت‌و‌گذار در فضای فرهنگ بومی و قومی کشور بر‌می‌انگیزاند و آنان را با شیوه‌های زندگی و تفکرات اجتماعی مردم سرزمینشان آشنا می‌کند. همان‌ طور که بازی، مقدمات آشنایی با طبیعت و محیط طبیعی را برای کودکان فراهم می‌آورد، قصه نیز برای او مقدمات فهم ارزش‌های اخلاقی را فراهم می‌کند. از این‌ رو، فرهنگ‌های اقوام و ملل از زمان‌های بسیار قدیم به افسانه توسل جسته‌اند.

خواندن کتاب در جستجوی هویج و عجیب ترین گوجه فرنگی جهان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای کودکان گروه سنی ب مناسب است.

بخشی از کتاب در جستجوی هویج و عجیب ترین گوجه فرنگی جهان

«من موجودی تپل و دوست داشتنی هستم؛ یک همستر کوچولو که در قفس زندگی می‌کنم و کنارم یک ظرف آب و یک ظرف غذاست. توی ظرف غذایم هویج صددر‌صد پیدا خواهم کرد. اسم من کاکاست و چشمهایم زرد و پوستم کرم متمایل به طلایی. صاحب من اسمش لونی هست. او از کتاب و کارتون و همستر؛ یعنس خودم، خیلی خوشش می‌آید. مادر لونی خیلی پرحرف است. آنقدر پرحرف که سر آدم درد می‌گیرد....»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

قیمت:
۳۳,۰۰۰
تومان