دانلود و خرید کتاب تازه واردها (جلد اول) بنفشه رسولیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تازه واردها (جلد اول) اثر بنفشه رسولیان

کتاب تازه واردها (جلد اول)

معرفی کتاب تازه واردها (جلد اول)

کتاب تازه واردها (جلد اول) نوشتهٔ بنفشه رسولیان است. انتشارات میچکا این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب تازه واردها (جلد اول)

کتاب تازه واردها (جلد اول) داستانی در حوزه کودک و نوجوان است. بنفشه رسولیان در دو جلد تازه واردها (جلد اول) و تازه واردها (جلد دوم) آینهٔ تمام‌نمایی از زندگی کودکان و نوجوان امروزی را به تصویر می‌کشد. نوجوانانی که مشکلات خاص خود را دارند و درعین‌حال ویژگی‌های خاص خود را. نویسنده در این دو مجموعه سعی نکرده از شخصیت‌های خود قهرمان بسازد. آن‌ها را همان‌گونه که هستند نشان داده است با تمام خوبی‌ها و احیاناً بدی‌هایشان. با نگاهی به شخصیت‌های داستان در می‌یابیم آن‌ها شیطنت‌های خاص خودشان را دارند و تلاش می‌کنند تا انسان‌های بهتری در یک جامعهٔ شهری باشند.

نیما به همراه پدر و مادر و خواهرش مینا از خانه قدیمیشان به آپارتمانی در آن‌سوی شهر نقل‌مکان می‌کنند. در این مجتمع آپارتمانی، اتفاقات بسیاری برای نیما و دوستان جدیدش، مجید، امید و پارسا پیش می‌آید. هر داستان یک بخش از ماجرای زندگی او را در خانه‌ی جدید روایت می‌کند. علاوه بر دوستان جدید نیما چند شخصیت دیگر هم هستند که در این مجتمع زندگی می‌کنند.

جابجایی و تغییر را باید جزء جدایی ناپذیر از زندگی انسان امروزی دانست. البته همه می‌دانیم که جابه‌جایی به دنبال خود تغییر ایجاد می‌کند و هر تغییری می‌تواند مفید و سازنده باشد. این جابجایی می‌تواند از کشوری به کشور دیگر باشد گاهی هم از شهری به شهری دیگر و گاهی هم در یک شهر از یک مکان به مکان دیگر. اما چیزی که در این جابجایی مهم است تغییری است که در زندگی اشخاص ایجاد می‌کنید. در این داستان‌ها جابه‌جایی و نقل مکان تغییرات بسیاری برای نیما و حتی خانواده‌اش به وجود می‌آورد.

خواندن کتاب تازه واردها (جلد اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران داستان ایرانی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تازه واردها (جلد اول)

«این کتاب تو را با خودش به سفر می‌برد. سفری که هم شروعش به دست توست و هم پایانش. یـک عالمـه لحظـات شـاد و نـاب و خنـده‌هـای بلنـد و کوتـاه لابـه‌لای صفحـات کتـاب ازتـو بـه یادگار مـی‌مانـد. وقتی داسـتان‌هایش را خوانـدی آن را در گوشـه‌ای از کتابخانـه‌ات پنهـان کـن مـن بـه تو قول مـی‌دهـم هرزمـان دیگـری کـه آن را بـاز کنـی صـدای خنـده شـیرین امروزت را بشـنوی». 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان