دانلود و خرید کتاب قدرت باور (جلد اول) مهدی داعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قدرت باور (جلد اول) اثر مهدی داعی

کتاب قدرت باور (جلد اول)

معرفی کتاب قدرت باور (جلد اول)

کتاب قدرت باور (جلد اول) نوشتۀ مهدی داعی در انتشارات موج سوم به چاپ رسیده است.

درباره کتاب قدرت باور (جلد اول)

قدرت باور (جلد اول) به تعبیر خود کتاب دربارۀ فوندانسیون تحول درونی و استفاده از قدرت شگفت‌انگیز درونی است. نویسنده می‌گوید کائنات، نظامی کاملاً دقیق و منظم و مخلوق یک انرژی هوشمند و هدفمند است که آن را به بهترین شکل ممکن اداره می‌کند و هر چیزی جایگاه مشخص خودش را دارد. ما انسان‌ها نیز به‌عنوان امتدادی از این انرژی هوشمند، با این هدف وارد این دنیا می‌شویم تا بخشی از ظرفیت عظیم درون این انرژی را از طریق خودمان متبلور سازیم و با تجربهٔ آن، معنی و ارزش خود را به زندگی ببخشیم. به‌زعم نویسنده، مسیر زندگی هر کدام از ما انسان‌ها در این دنیا دو مرحله دارد؛ یکی مرحلهٔ ناآگاهانه که امتدادی از شرطی‌شدگی‌های گذشتهٔ ما است تا از خود واقعی‌مان برای مدتی فاصله گرفته و درد بکشیم. دیگری، زمانی شروع می‌شود که این انگیزه در ما ایجاد شود که از رنج رها شویم و بفهمیم که هستیم و برای چه هدفی وارد این دنیا شده‌ایم تا بتوانیم با پاسخ آگاهانه به اتفاقات و چالش‌های زندگی، کم‌کم با قدرت بی‌نهایت درونی خود بیدار شویم و کنترل زندگی‌مان را در اختیار بگیریم. به باور نویسنده تنها عاملی که انسان‌ها را در حالت ناآگاهانه نگه می‌دارد و اجازه نمی‌دهد از آن عبور کند و طعم شیرین زندگی را بچشد، باورها یا برنامه‌های محدودکننده‌ای هستند که در غفلت ما طی فرآیند شرطی‌شدگی وارد ناخودآگاه ذهن‌مان شده‌اند و ما را در مدارهایی سطح پایین نگه داشته‌اند و نمی‌گذارند به تمامیت درونی‌مان برگردیم.

مجموعهٔ قدرت باور برآیند تعالیم نویسندگان بزرگی همچون گرگ برادن، ری داد، خانوم ماری سیز و دکتر جو دیسپنزا است. کتاب مدعی است با رویکردی علمی و مبتنی بر علومی چون فیزیک کوانتوم، نورولوژی و «روانشناسی انرژی» همراه با تعالیم برخواسته از فلسفهٔ تولتک می‌تواند یک دستورالعمل کامل مبتنی بر حقیقت را به مخاطب ارائه دهد تا بتواند با شناخت حقیقت وجودی‌اش و سازمان‌دهی ذهن و برنامه‌ریزی مجدد آن، از درون خودش را متحول کند.

در جلد اول این مجموعه خواننده با «طرح پایهٔ زندگی» یا برنامه‌ای آشنا می‌شود که برای زندگی او در این دنیا تنظیم شده است. با شناخت ارکان مهم این طرح که عبارت‌اند از رسالت روحی، تقدیر و سرنوشت و ارتباط آن‌ها با قانون جذب می‌توان فهمید واقعاً که است و برای چه هدفی وارد این دنیا شده است. این موضوع باعث می‌شود تا کم‌کم ارتباط‌ با خود صمیمانه‌تر شود و با فهم ارزشمندی وجود بتوان فونداسیون فرآیند تحول درونی را به‌درستی پی‌ریزی کرد.

نویسنده می‌گوید با مطالعهٔ این مجموعه می‌توانید علاوه بر تحول درونی، به این باور برسید که به‌عنوان امتدادی از خداوند در این دنیا، لیاقت زندگی عالی را دارید و می‌توانید با همسو شدن با ارادهٔ خداوند، آن را خلق کنید. به این ترتیب، امید در شما زنده می‌شود و خواهید دید در دنیایی که مدام به شما حس درماندگی و نومیدی القاء می‌کند، می‌توانید با کمک خداوند از اسارت تقدیر خود رها شوید و سرنوشت نهایی خود را آگاهانه و با قدرت خلق کنید و از آن  لذت ببرید.

فهرست مطالب کتاب قدرت باور (جلد اول) به شرح زیر است:

فونداسیون تحول

۱."قدرت واقعی"چیست و آن را کجا می توان یافت؟

۲. تنها عاملی که به ما امکان استفاده از این قدرت را می‌دهد

۳. استفادهٔ آگاهانه از قدرت بینهایت درون

۴. طرح پایهٔ زندگی ما انسانها

۵. از اشتباهات خود نترسید بلکه از آنها درس بگیرید

خواندن کتاب قدرت باور (جلد اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های روانشناسی عمومی، موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب قدرت باور (جلد اول)

«چه می‌شود اگر روزی از خواب بیدار شده و حس کنید چنان قدرتمند هستید که به هرچه می‌خواهید می‌توانید برسید؟‌ در تمام کائنات به این عظمت، یک انرژی هوشمند و محضی حاکم است که قدرت خلق بسیار بالایی داشته و میلیاردها سال برطبق یک سری قوانین دقیق؛ تمامی موجودات از بزرگ‌ترین کهکشانها تا کوچک‌ترین ذرات کف اقیانوسها را خلق و با بهترین نظم ممکن اداره می‌کند. این انرژی؛ زنده و نامیرا بوده و پیوسته در حال رشد و پیشرفت است و از درون، متعادل می‌باشد و نمود آن را می‌توان در طبیعت و حتی در دستاوردهای رو به پیشرفت بشری دید. هر کدام از ما انسانها امتدادی از این انرژی هوشمند و خلاق هستیم و به این دنیا می‌آییم تا بتوانیم بخشی از پتانسیل نهفته در این انرژی را از طریق خود در این دنیا به فعل در آوریم. هنگام ورود به این دنیا با اولین نفَسی که می‌کشیم، "قدرت" موجود در این انرژی، در ۵۰ تریلیارد سلول ما نیز فعال می‌شود. به این ترتیب، این انرژی هوشمند، همان گونه که کائنات را اداره می‌کند، اعمال حیاتی ما را نیز اداره می‌کند، به طوری که قلبمان با این قدرت می‌تپد، ریه‌هایمان با این قدرت هوشمند، از هوا پر و خالی شده و غذا با کمک هوشمندی این انرژی در دستگاه گوارشمان هضم و تبدیل به انرژی می‌شود تا ما بتوانیم زنده مانده و با کار کردن روی خودمان بتوانیم فرکانس ارتعاشی‌مان را افزایش دهیم. این انرژی هوشمند بر خلاف دیگر مخلوقات، ما را "آزاد" آفرید تا با انتخاب خودمان از این "قدرت" استفاده نموده و واقعیت‌های خود را خلق کنیم تا با تجربهٔ آنها، بتوانیم خودمان را عمیق‌تر شناخته و در نهایت به فردی تبدیل شویم که قلباً می‌خواهیم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۴ صفحه

حجم

۶۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۴ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان