دانلود و خرید کتاب معصومه آل محمد (صلی الله علیه و آله) غلامعلی صفایی بوشهری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب معصومه آل محمد (صلی الله علیه و آله) اثر غلامعلی صفایی بوشهری

کتاب معصومه آل محمد (صلی الله علیه و آله)

معرفی کتاب معصومه آل محمد (صلی الله علیه و آله)

کتاب الکترونیکی معصومه آل محمد (صلی الله علیه و آله) نوشتۀ غلامعلی صفایی بوشهری است و انتشارات زائر آستانه مقدسه آن را منتشر کرده است. کتاب معصومه آل محمد (صلی الله علیه و آله)، به بررسی ابعاد مختلف زندگی این بانوی بزرگوار پرداخته است.

درباره کتاب معصومه آل محمد (صلی الله علیه و آله)

نویسندهٔ کتاب معصومه آل محمد با بیان اینکه این کتاب آغازی برای کار تحقیقی پیرامون حضرت معصومه (س) است گفت: دررابطه‌با تأثیرگذاری حضرت در زمان حیاتشان در مدینه و مسیر مهاجرتشان تا قم و تأثیرات حضرت بعد از وفات یا شهادت در قم که تجلی اندکی از آن در حوزهٔ علمیهٔ قم بروز یافته، کارهای تحقیقی زیادی می‌توان انجام داد. وی با بیان اینکه به‌واسطه حضور حضرت معصومه (س) در قم مکتب قوی حدیثی و فقهی شکل گرفت که باعث مهاجرت علمای زیادی به این شهر شد افزود: افرادی که دررابطه‌ با حضرت قلم‌زده‌اند از اعلام و شخصیت‌های برجسته بودند از جمله کتاب تاریخ قم که از کتاب‌های کهن است و خود کتاب در دسترس نیست ولی ترجمه‌اش در دسترس است و با همین نسخه می‌توان بسیاری از مشکلات را حل کرد.

نویسندهٔ کتاب معصومه آل محمد دررابطه‌با الگوسازی از حضرت معصومه (س) ابراز کرد: نگاه من این است که باتوجه‌به اینکه افق سیاست‌ها و نگاه ایران نسبت به آیندهٔ جهان افق روشنی است ما می‌توانیم به تمام جهان بگوییم که ارزش زن در اسلام این چنین است که علما و دانشمندان به محضر یک بانو تعظیم می‌کنند و هیچ مکتبی در جهان وجود ندارد که چنین تعظیم و تکریمی نسبت به یک زن داشته باشد.

خواندن کتاب معصومه آل محمد (صلی الله علیه و آله) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای علاقه‌مندان به مباحث دینی و تاریخی مناسب است.

بخشی از کتاب معصومه آل محمد (صلی الله علیه و آله)

«برخی از تاریخ‌نویسان چنین نگاشته‌اند که آن حضرت در اول ذیقعده سال 173 ق در مدینه به دنیا آمده است. آفتاب وجودش بیت شرافت و امامت را نوری افزون بخشید و میلاد مبارکش در آسمان عصمت و رسالت، ستاره‌ای بس فروزان و بی‌غروب طلوع نمود. دختری والا مقام از تبار ابراهیم خلیل‌الرحمان و اسمائیل ذبیج الله و ار نسل مبارک و نورانی حضرت محمد و امیرمؤمنان امام علی‌بن‌ابی‌طالب و حضرت فاطمه زهرا، تولد یافت که بر تاریخ آینده‌ی اسلام تأثیر بسیاری گذاشت....»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۷۵ صفحه

حجم

۴٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۷۵ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان