دانلود و خرید کتاب مارتین در مزرعه ژیلبر دولاهی ترجمه صدیقه جاویدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مارتین در مزرعه اثر ژیلبر دولاهی

کتاب مارتین در مزرعه

معرفی کتاب مارتین در مزرعه

کتاب مارتین در مزرعه به‌قلم ژیلبر دولاهی و ترجمهٔ صدیقه جاویدی را انتشارات سیراف منتشر کرده است. این کتاب داستان دختر کوچولویی به اسم مارتین است که برای تفریح و تعطیلات همراه با دوستانش به دهکده می‌رود و از دیدن محیط و اتفاقات آن‌جا لذت می‌برد. 

درباره کتاب مارتین در مزرعه

مارتین در مزرعه، ششمین جلد از مجموعهٔ مارتین کوچولوست. مارتین دختربچه‌ای است که در ماجراهای این جلد، با دوستانش الکسیس و لوسی برای تفریح و تعطیلات به مزرعه می‌رود و آن‌جا از مشاهدهٔ حیوانات و محیط مزرعه لذت می‌برد. این داستان با روایت ژیلبر دولاهی و تصویرگری‌های مارسل مارلیه، دنیایی لطیف و دوست‌داشتنی برای کودکان ترسیم می‌کنند. ژیلبرت دولاهی، نویسندهٔ بلژیکی است که عمدهٔ محبوبیتش به‌خاطر مجموعه کتاب‌های مصور مارتین کوچولوست. از آثار او اقتباس سینمایی هم صورت گرفته است.

خواندن کتاب مارتین در مزرعه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کودکان سال‌های دوم تا پنجم دبستان از خواندن این کتاب سود خواهند برد.

بخشی از کتاب مارتین در مزرعه

«امروز یک روز فوق‌العاده است. پدر و مادر الکسیس مارتین و لوسی را به مزرعه‌شان دعوت کرده‌اند. این اولین‌بار است که مارتین و لوسی یک مزرعه را از نزدیک می‌بینند. آنها خیلی هیجان‌زده هستند. الکسیس با دیدن گاری با خوشحال فریاد زد: سلام بچه‌ها خوش اومدید. مارتین با خوشحالی برایش دست تکان می‌دهد. خیلی منتظرتون بودم بیایید ببینید دیروز جوجه‌ها از تخم در اومدند. الكسيس مارتین و لوسی را با خود به انبار می‌برد. پنج جوجهٔ طلایی و خیلی قشنگ دور و بر مادرشان می‌چرخند. آن‌ها با خوشحالی به دانه‌ها نوک می‌زنند و از کاسهٔ بزرگ آب می‌نوشند. مامان مرغه بادقت مراقب جوجه‌هایش است. مارتین تا به جوجه‌ها نزدیک می‌شود. مامان مرغه با صدای بلند غوغا می‌کند. الکسیس می‌خندد و به مارتین می‌گوید مرغ دوست نداره به جوجه‌هاش نزدیک بشی. ولی جوجه کوچولو از مارتین نمی‌ترسد و با منقار کوچکش انگار می‌خندد.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۴٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان