دانلود و خرید کتاب فوت و فن های فروش و جذب مشتری سجاد فرج الهی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فوت و فن های فروش و جذب مشتری اثر سجاد فرج الهی

کتاب فوت و فن های فروش و جذب مشتری

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب فوت و فن های فروش و جذب مشتری

کتاب الکترونیکی فوت و فن های فروش و جذب مشتری نوشتۀ سجاد فرج الهی است و انتشارات عبارت آن را منتشر کرده است. کتاب فوت و فن های فروش و جذب مشتری به بیان چندین نکته برای ارتقا کیفیت فروش در مشاغل مختلف می‌پردازد.

درباره کتاب فوت و فن های فروش و جذب مشتری

هدف کتاب فوت و فن های فروش و جذب مشتری، ارتقای دانش فروشندگان ایرانی و کمک به توسعه و پیشرفت واحدهای فروش و بازاریابی کسب‌وکارهای گوناگون است. فروش و بازاریابی رؤیاهای یک کسب و کار برای بقا رشد توسعه و پیشرفت در بازار را محقق می کنند اگر واقع بینانه نگاه کنیم این دو واحد از مهم ترین دوایر سازمانی به شمار می روند. آنها با نقش برجستۀ خود آیندۀ یک کسب و کار را رقم می زنند. تلاش های مستمر و برنامه‌ریزی شده در این واحدها است که با جذب مشتری و فروش محصولات درآمدزایی و سودآوری را به ارمغان می آورد. بخش بازاریابی با به‌کارگیری راهکارهای مؤثر ارتباط با مصرف‌کنندگان و ایجاد آگاهی در بازار اقدام به جذب مشتریان جدید کرده و بخش فروش نیز با استفاده از هنر و مهارت‌های متقاعدسازی مشتریان جذب شده را برای خرید محصولات تشویق و ترغیب می کند. این کتاب سعی دارد تا به صورت تخصصی به همین موضوع بپردازد و با بیان ۱۷۶ نکته که معرف راهکارهای قدرتمند فروش و جذب مشتری هستند به فروشندگان کمک کند.

خواندن کتاب فوت و فن های فروش و جذب مشتری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای کارآفرینان و صاحبان کسب‌وکارها مناسب است.

بخشی از کتاب فوت و فن های فروش و جذب مشتری

«اکثر مردم به اشتباه تصور می‌کنند آدم‌های درون‌گرا فروشندگان بزرگی نمی‌شوند. یقین دارم آن‌ها از ویژگی‌های متعادلی درون‌گراها چیزی نمی‌دانند. درون‌گراها افرادی هستند که انرژی مورد نیازشان را از درون خود تامین می‌کنند. دقت، خلاقیت، تمرکز، تفکر، همدلی، هدفمندی، توجه به جزئیات و هنر خوب گوش دادن از ویژگی‌های مثبت و نقاط قوت این افراد به‌شمار می‌رود.

آن‌ها قادرند صحبت‌های مشتریان را به خوبی گوش کنند و با دقت به نیازهای واقعی‌شان پی ببرند. توجه به جزئیات، درون‌گراها را از کوچک‌ترین مسائل و مشکلات پیش روی فروش آکاه می‌کند. با خلاقیت، راهکارهای موثر برای رفع موانع موجود بر سر راه فرآیند فروش ارائه می‌کنند. آن‌ها اغلب بر روی اهداف خود متمرکز شده و برای رسیدن به موفقیت تلاش می‌کنند...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۴۰٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۹ صفحه

حجم

۶۴۰٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۹ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان