دانلود و خرید کتاب بهبود عملکرد کارکنان از طریق ارزشیابی و مربیگری دونالد ال. کرک پاتریک ترجمه حسن بودلایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بهبود عملکرد کارکنان از طریق ارزشیابی و مربیگری اثر دونالد ال. کرک پاتریک

کتاب بهبود عملکرد کارکنان از طریق ارزشیابی و مربیگری

معرفی کتاب بهبود عملکرد کارکنان از طریق ارزشیابی و مربیگری

کتاب الکترونیکی بهبود عملکرد کارکنان از طریق ارزشیابی و مربیگری نوشتۀ دونالد ال. کرک پاتریک و ترجمۀ حسن بودلایی و بهروز کشاورز نیک است و انتشارات اندیشه احسان آن را منتشر کرده است. کتاب بهبود عملکرد کارکنان از طریق ارزشیابی و مربیگری، به مدیران مهارت‌هایی موردنیازی را آموزش می‌دهد که برای ارزشیابی عملکرد به شکلی صادقانه، بادقت و با اطمینان احتیاج دارند.

درباره کتاب بهبود عملکرد کارکنان از طریق ارزشیابی و مربیگری

کتاب بهبود عملکرد کارکنان از طریق ارزشیابی و مربیگری در مورد آموزش و یا ارزشیابی نیست. این کتاب تنها براي مخاطبین در صنعت آموزش یا در زمینه منابع انسانی نوشته نشده است. این کتاب می‌تواند نقش بسیار مهم‌تری ایفا کند؛ زیرا بر مدیریت عملکرد نیروی انسانی در یک سازمان تمرکز می‌کند. این کتاب مدیران اجرایی را مورد خطاب قرار می‌دهد که باید دیگران را راهنمایی کنند، به آنها آموزش بدهند و عملکرد سطح بالا را اصلاح و تقویت کنند. این کتاب مدرسانی را مورد خطاب قرار می‌دهد که باید به مدیران بیاموزند چگونه مسئولیت‌های خود در مدیریت عملکرد سایر افراد را به‌درستی انجام دهند. همچنین این کتاب کارشناسان منابع انسانی را مورد خطاب قرار می‌دهد که باید مطمئن شوند جنبه مدیریت افراد در کسب‌وکار همان‌گونه اجرا می‌شود که می‌بایست انجام شود.

درباره دونالد ال. کرک پاتریک

دونالد کرک پاتریک (۱۹۲۴ مارس ۱۵–۲۰۱۴ مه ۹) استاد بازنشسته از دانشگاه ویسکانسین در ایالات متحده و مدیر اسبق جامعه آمریکایی برای آموزش و توسعه (ASTD) بود. او به علت ارائه یک مدل بسیار مؤثر با نام «چهار سطح برای ارزیابی دوره آموزشی» شناخته شده است. وی این مدل را به‌عنوان موضوع پایان‌نامۀ خود در سال ۱۹۵۴ ارائه کرد. ایده پاتریک در سال ۱۹۵۹ در مجموعه‌ای از مقالات در مجله آموزش و توسعه آمریکا با مخاطبان گسترده‌تری منتشر شد، کتابی از وی در سال ۱۹۹۴ تحت عنوان ارزشیابی برنامه‌های آموزشی منتشر شده است. کتاب‌های دیگر او شامل انتقال آموزش به رفتار و پیاده‌سازی چهار سطح، در حوزه ارزیابی آموزش نوشته شده است.

خواندن کتاب بهبود عملکرد کارکنان از طریق ارزشیابی و مربیگری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای مدیران بخش‌های مختلف سازمان‌ها مناسب است.

بخشی از کتاب بهبود عملکرد کارکنان از طریق ارزشیابی و مربیگری

«چگونه عملکرد کارکنان را حداکثر کنیم 

چالش اصلی پیش روی مدیران در تمام سازمان‌ها چگونگی کسب حداکثر عملکرد از کارکنان خود است. سازمان‌ها ابتدا باید این انگیزه را در کارمند خود ایجاد کنند که حداکثر تلاش خود را براي سازمان انجام دهد. به‌عبارت‌دیگر، سازمان باید اطمینان حاصل کند که در انجام شغل موردنظر افراد نهایت سعی خود را می‌کنند؛ موفقیت‌آمیز بودن تلاش مدیر را می‌توان با محاسبه انرژي و زمان صرف‌شده توسط کارمند مشخص کرد. ای‌کاش انگیزه تضمین‌کننده حداکثر نتایج بود! متأسفانه، بیشتر این انرژی و زمان به هدر می‌رود؛ بنابراین، دومین نیاز مدیران کسب حداکثر دستاوردها و موفقیت‌ها از کارکنان خود است. این چالش دوسویه - انرژی به‌علاوه نتایج - بر سر راه هر مدیری قرار می‌گیرد. 

روش‌های بهبود عملکرد کارمند 

در سفر اخیری که به هندوستان داشتم، مدیر یک فروشگاه البسه کوچک در هتل چولا در مادراس از من پرسید: «تنها کاري که مدیران براي کسب بهترین تلاش کارکنان خود باید انجام بدهند چیست؟». من به او پاسخ دادم که «این موضوع به‌سادگی انجام‌دادن یک مورد نیست». او پرسش خود را بار دیگر تکرار کرد: «تنها کاری که مدیران براي دریافت بهترین تلاش کارکنان خود باید انجام بدهند چیست؟». سینه خود را صاف کردم و به من‌من کردن افتادم. سپس به او گفتم که ۸ مورد برای این کار وجود دارد....»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۹۸ صفحه

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۹۸ صفحه

قیمت:
۱۳۱,۰۰۰
تومان