دانلود و خرید کتاب مشکلات اخلاقی و رفتاری دانش آموزان امروزی نگین مولائی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مشکلات اخلاقی و رفتاری دانش آموزان امروزی اثر نگین مولائی

کتاب مشکلات اخلاقی و رفتاری دانش آموزان امروزی

معرفی کتاب مشکلات اخلاقی و رفتاری دانش آموزان امروزی

کتاب «مشکلات اخلاقی و رفتاری دانش آموزان امروزی» نوشتۀ نگین مولائی، صبا گله بان، سیده زهرا محمودی و کوثر مبارک است و انتشارات نوروزی آن را منتشر کرده است. 

درباره کتاب مشکلات اخلاقی و رفتاری دانش آموزان امروزی

پایه‌های علمی و شخصیتی کودکان در دوران دبستان شکل می گیرد بنابراین دوران ابتدایی و یا دبستان، حساس‌ترین و مهم‌ترین مقطع آموزشی برای همۀ دانش آموزان محسوب می‌شود. اگر آموزش‌های این دوره به درستی اتفاق نیفتند، باعث بروز مشکلات بیشتر در مقاطع تحصیلی آینده برای دانش آموزان می شود. از سوی دیگر، دانش‌آموزان دبستانی روحیات و ویژگی‌های شخصیتی متفاوتی در مقایسه با شاگردان سایر مقاطع تحصیلی دارند و در صورت ایجاد مشکلات، مدیریت و رفع این چالش‌ها بر عهدۀ معلم است.

کتاب مشکلات اخلاقی و رفتاری دانش‌آموزان امروزی، مهم‌ترین و اساسی‌ترین مشکلات دانش‌آموزان ابتدایی را بررسی می‌کند. خوانندگان با مطالعۀ این کتاب، علاوه بر شناسایی چالش‌های تدریس به دانش‌آموزان ابتدایی، با راهکارها و منابع کاربردی برای رفع این مشکلات آشنا خواهند شد. فصل ابتدایی کتاب مشکلات اخلاقی و رفتاری دانش‌آموزان امروزی، به مفاهیم پایه‌ای مانند چیستی روان، اختلال، عوامل مؤثر در بروز ناتوانی‌های یادگیري، علل اختلال ریاضی، علل مشکلات خواندن، نوشتن می‌پردازد. فصل دوم مشکلات رفتاری کودکان مانند اختلال بیش‌فعالی، نقص توجه، ناخن جویدن در کودکان و شیوه‌های پیشگیری از آن، شب‌ادراری در کودکان و راه‌های پیشگیری و لکنت‌زبان در کودکان را بررسی می‌کند و فصل سوم علت ایجاد بیش‌فعالی و روش‌های درمان آن را توضیح می‌دهد.

خواندن کتاب مشکلات اخلاقی و رفتاری دانش آموزان امروزی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به مربیان، مشاوران و مدیران مدارس ابتدایی پیشنهاد می کنیم.

بخشی از کتاب مشکلات اخلاقی و رفتاری دانش آموزان امروزی

«یک اختلال یادگیری به‌وسیلۀ متخصصان بهداشت روانی و پزشکی به‌عنوان یک اختلال عصب زیست‌شناختی و یا اختلال پردازش زبان تشخیص‌داده‌شده که به‌وسیلۀ عملکرد مغز به وجود آمده است. یکی از پیامدهای ناکارآمدی مغز شیوه‌ای که افراد مبتلا به اختلال یادگیری اطلاعات را کسب کرده و پردازش می‌کنند که از عملکرد عادی و قابل‌انتظار برای کودک یا بزرگسالی که می‌تواند بدون مشکل جدی یاد بگیرد، متفاوت است. یک اختلال یادگیری ممکن است از لحاظ علمی در حوزه‌های شناسایی کلمه، ادراک خواندن، حساب‌کردن، استدلال‌کردن، هجی‌کردن و یا کلمه‌بندی نوشتن به وجود آید. یک اختلال یادگیری غالباً وابسته به عملکرد غیرعادی مغز به‌علاوه در حوزه گفتار است. یک اختلال یادگیری که در زمینۀ علمی تشخیص‌داده‌شده است ممکن است در زمینه‌های دیگر نیز اختلال ایجاد کند. به طور مثال فعالیت‌های روزمرۀ یک فرد در خانه ممکن است از ناتوانی بالقوۀ حافظه، استدلال و یا حل مسئله تأثیر بگیرد و وابسته به مشکل عصب زیست‌شناختی باشد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۹۸ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۹۸ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان