دانلود و خرید کتاب ابزارهای خلاقانه تدریس فاطمه فتح آبادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ابزارهای خلاقانه تدریس اثر فاطمه فتح آبادی

کتاب ابزارهای خلاقانه تدریس

معرفی کتاب ابزارهای خلاقانه تدریس

کتاب ابزارهای خلاقانه تدریس نوشتهٔ فاطمه فتح آبادی و معصومه قهرمانلو است. انتشارات نوروزی این کتاب را منتشر کرده است.‏

درباره کتاب ابزارهای خلاقانه تدریس

کتاب ابزارهای خلاقانه تدریس دربارهٔ تدریس اثربخش و روش‌شناسی تدریس و ابزار و وسائل تدریس است. تدریس یک مفهوم واحد و در حین حال وابسته به چند رکن است که به صورت کلی به آنها ابزارهای تدریس گفته می‌شود. ابزارهای تدریس یکی از لوازم فرآیند یادگیری است و بر عمق و وسعت یادگیری می‌افزاید و به توانایی دانش‌آموزان ارتقا می‌بخشد. امروزه، استفاده از رسانه‌ها بی‌تردید یکی از کاربردی‌ترین و موثرترین ابزار در امر یادگیری و تسهیل آن به شمار می‌رود. در این کتاب ابزار تدریس  و مفاهیم پایه و اصولی آن بررسی و شرح داده شده است.

مفهوم آموزش بر خلاف پرورش یک نظام نیست، بلکه آموزش فعالیتی است هدف‌مدار و از پیش طراحی شده که هدفش فراهم‌کردن فرصت‌ها و موقعیت‌هایی است که امر یادگیری را در درون یک نظام پرورشی تسهیل کند و سرعت بخشد. مفهوم تدریس به آن قسمت از فعالیت‌های آموزشی که با حضور معلم در کلاس درس اتفاق می‌افتد اطلاق می شود. تدریس بخشی از آموزش است ولی هر آموزش ممکن است تدریس نباشد. 

درباره‌ٔ انتشارات نوروزی

انتشارات نوروزی از سال ۱۳۷۹ قدم به عرصهٔ نشر گذاشت و اکنون با بهره‌گیری از بهترین دستگاه‌ها و تکنولوژی چاپ و پرسنلی مجرب و کارآزموده، آمادهٔ چاپ و نشر آثار نویسندگان سراسر ایران است. این انتشارات در سال ۱۳۹۹ نیز مانند سال‌های پیش، افتخار داشت به‌عنوان ناشر برگزیدهٔ سال انتخاب شود. انتشارات نوروزی در شهر گرگان در استان گلستان قرار دارد.‏

خواندن کتاب ابزارهای خلاقانه تدریس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران علوم آموزشی و تربیتی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۴۱٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۹۴ صفحه

حجم

۷۴۱٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۹۴ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان