دانلود و خرید کتاب غلبه بر روابط سمی و ناسالم آنا ویلی ترجمه امیر دانا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب غلبه بر روابط سمی و ناسالم اثر آنا ویلی

کتاب غلبه بر روابط سمی و ناسالم

معرفی کتاب غلبه بر روابط سمی و ناسالم

کتاب الکترونیکی «غلبه بر روابط سمی و ناسالم» از آنا ویلی و امیر دانا - انتشارات اندیشه آگاه. این کتاب را می‌توانید از طاقچه دریافت کنید.

نظرات کاربران

کاربر 8520982
۱۴۰۳/۰۳/۰۴

بسیار کتاب عالی و مثال محور با نکات تجربی و کاربردی است

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
و اگر قرار باشد از تمام مطالب این کتاب فقط یک نکته را همواره به خاطر داشته باشید این است که هیچ‌کدام از این اتفاقات ابداَ تقصیر شما نبوده است. شما فردی همدل، مهربان و باگذشت هستید و کسی که آزارتان داد از همان ابتدا متوجه این مسئله شده و از آن سوءاستفاده کرد. اما حالا نوبت شما است که بهترین انتخاب را برای خودتان داشته باشید. التیام پیدا کنید، خودتان را از شر پیوند عاطفی ناشی از تروما خلاص کنید و یک مسیر زندگی عاری از روابط مخرب را در پیش بگیرید. شما همین حالا هم پیشرفت فوق‌العاده‌ای کرده‌اید.
کاربر ۴۱۸۱۱۳۴
یکی از رایج‌ترین علائم، احساس اضطراب مداوم درباره رابطه و ناراحت کردن همسرِ آزارگر است. شاید احساس کنید که دائماً باید احتیاط کنید و درحالی‌که نمی‌دانید چه‌چیزی ممکن است او را عصبانی کند باید مراقب حرف‌ها و رفتارتان باشید. یکی دیگر از علائم رایج پیوند عاطفی ناشی از تروما این است که وقتی همسرتان شروع به سوءاستفاده و بدرفتاری می‌کند، شما بهانه‌هایی برای آن می‌آورید
کاربر ۴۱۸۱۱۳۴
افراد خودشیفته به عصبانی شدن بابت مسائل جزئی و بی‌اهمیت معروفند. این موضوع باعث می‌شود که وقتی با آن‌ها هستید، مضطرب و عصبی شوید و مدام به این فکر کنید که دفعه بعدی که دوباره عصبانی می‌شود، چه موقع است.
کاربر ۴۱۸۱۱۳۴

حجم

۱۳۸٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۱۹ صفحه

حجم

۱۳۸٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۱۹ صفحه

قیمت:
۲۹,۹۰۰
تومان