دانلود و خرید کتاب عوامل انسانی در جرایم سایبری و امنیت سایبری محسن حمیدی‌ پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عوامل انسانی در جرایم سایبری و امنیت سایبری اثر محسن حمیدی‌ پور

کتاب عوامل انسانی در جرایم سایبری و امنیت سایبری

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب عوامل انسانی در جرایم سایبری و امنیت سایبری

کتاب «عوامل انسانی در جرایم سایبری و امنیت سایبری» نوشتۀ محسن حمیدی‌ پور است و انتشارات هورین آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب عوامل انسانی در جرایم سایبری و امنیت سایبری

می‌دانیم که با پیشرفت تکنولوژی جرایم مربوط به این حوزه هم پیشرفت‌هایی داشته است و با شکل جدیدی از جرم‌های مختلف روبه‌رو هستیم. اما سؤال اینجاست که آیا کسانی که مرتکب این جرم‌ها می‌شوند همان افرادی هستند که تا پیش از دست به ارتکاب جرم می‌زدند؟ و حالا با پیشرفت تکنولوژی حوزۀ فعالیت‌هایشان را به جرایم دیجیتالی گسترش داده‌اند؟ یا افرادی جدیدی هستند که فرصت را غنیمت شمرده‌اند؟ پژوهش‌های کمی برای پاسخ به این سؤال و در این زمینه انجام شده است. کتاب عوامل انسانی در جرایم سایبری و امنیت سایبری تلاش کرده است تا با ترکیب نتایج و یافته‌های علوم مختلف این موضوع را بررسی و مشکلات روز را مطرح کند و در نهایت راهکارها و سیاست‌هایی برای مقابله با جرایم سایبری ارائه دهد.

محسن حمیدی‌ پور کتاب عوامل انسانی در جرایم سایبری و امنیت سایبری را در 5 فصل ارائه کرده است. عناوین فصل‌ها عبارت است از: «فصل اول: کلیات»، «فصل دوم: بزه‌کاری و جرایم سایبری»، «فصل سوم: بزه دیدگان»، «فصل چهارم: پیشگیری از جرایم سایبری»، «فصل پنجم: نتیجه گیری و رهنمودها برای پژوهش‌های آتی».

خواندن کتاب عوامل انسانی در جرایم سایبری و امنیت سایبری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به تکنولوژی، دانشجویان علوم کامپیوتر و کارشناسان قضایی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب عوامل انسانی در جرایم سایبری و امنیت سایبری

«این حقیقت که دیجیتال‌سازی ریسک‌های جدیدی را با خود به همراه آورده است تا حدود زیادی شناخته شده است. به لطف حمایت‌های مالی براي انجام تحقیقات در حوزه جرایم اینترنتی و تحقیقات امنیت رایانه‌ای، پژوهش علمی روزافزونی دراین‌خصوص در حال انجام هستند. این برنامه‌ها، حمایت مالی از تحقیقات میان‌رشته‌ای را ایجاب و تأکید دارند که جنبه‌های فنی و جنبه‌های انسانی به یک اندازه دارای اهمیت هستند. بااین‌حال اکثر مطالعات تمرکز خود را مصروف جنبه های تکنولوژیک فناورانه نظیر توسعۀ ابزارها و تکنیک‌های کشف و توقف موارد نقض امنیتی نموده‌اند. نوشتار حاضر که درصدد بررسی «نقش عامل انسانی در جرایم اینترنتی و امنیت رایانه» در راستای غنی‌سازی تحقیقات غیرفنی، تهیه شده است. جهت رونق بخشیدن به تحقیقات غیرفنی، این مطالعهٔ حاضر یعنی «نقش انسانی در جرائم اینترنتی و امنیت رایانه» توسعه پیدا کرده است. تحقیق بر روی نقش انسانی در جرایم اینترنتی و امنیت رایانه برای گام برداشتن از مرحله جلوگیری حوادث به سمت فهم و جلوگیری از حوادث ضروری است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۰۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۷ صفحه

حجم

۹۰۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۷ صفحه

قیمت:
۲۹,۰۰۰
تومان