دانلود و خرید کتاب مسائل اجتماعی اجتماع، سیاست و کنش اجتماعی (جلد سوم) آنا لئون گوررو ترجمه امیر خرمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مسائل اجتماعی اجتماع، سیاست و کنش اجتماعی (جلد سوم) اثر آنا لئون گوررو

کتاب مسائل اجتماعی اجتماع، سیاست و کنش اجتماعی (جلد سوم)

معرفی کتاب مسائل اجتماعی اجتماع، سیاست و کنش اجتماعی (جلد سوم)

کتاب مسائل اجتماعی اجتماع، سیاست و کنش اجتماعی (جلد سوم) نوشتۀ آنا لئون گو پرو و ترجمۀ امیر خرمی است انتشارات اندیشه احسان این کتاب آموزشی را روانۀ بازار کرده است.

درباره کتاب مسائل اجتماعی اجتماع، سیاست و کنش اجتماعی (جلد سوم)

مصرف مواد و رفتار مجرمانه را معمولاً مشکلات شخصی می‌انگارند. هر دو را رفتاری کج‌روانه در نظر می‌گیرند که از انتظارات به‌هنجار مصرف‌نکردن مواد یا درگیرنشدن در کار خلاف، منحرف شده است. ما معمولاً عقیده داریم که افراد به‌خاطر نوعی نقص شخصی، شکست فردی یا ضعیف‌بودن به‌سراغ استفاده از مواد یا فعالیت مجرمانه می‌روند؛ بااین‌حال هر دو را می‌توان مسائلی عمومی تلقی کرد که از ساختار اجتماعی ناشی می‌شود و تهدیدکنندهٔ زندگی آدمی است. کتاب مسائل اجتماعی اجتماع، سیاست و کنش اجتماعی (جلد سوم) در پنج فصل نوشته شده است. سوءمصرف مواد و جرم، موضوع و محل تمرکز تلاش‌های پژوهشی گسترده‌ای بوده است. هر دو مسئله، توجـه جهانی را به خود جلب می‌کند؛ حکومت‌ها و سازمان‌های دولتی در سراسر جهان به نظارت بر و مبارزه با سوءمصرف مواد و جرم می‌پردازند. این مسائل در فصل یک و دو از کتاب مسائل اجتماعی اجتماع، سیاست و کنش اجتماعی (جلد سوم)، موردبحث قرار گرفته است. در فصل‌های سه، چهار و پنج، به بررسی آن دسته از مسائل اجتماعی پرداخته شده است که جهان فیزیکی و طبیعی ما را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد. مسائل مربوط به شهرنشینی، مسائل محیط‌زیستی و جنگ و تروریسم از موضوعاتی است که نویسنده به آن پرداخته است.

خواندن کتاب مسائل اجتماعی اجتماع، سیاست و کنش اجتماعی (جلد سوم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به علوم سیاسی و اجتماعی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مسائل اجتماعی اجتماع، سیاست و کنش اجتماعی (جلد سوم)

«ریچارد نیکسون اولین رئیس‌جمهور آمریکا بود که در سال ۱۹۷۱ علیه مواد مخدر، اعلان‌جنگ کرد. برخی این جنگ را جنگی بدون، قاعده مرز و هدف می‌دانند. از اواسط دهۀ ۱۹۸۰ به این سو ایالات متحده، مجموعه استراتژی‌های انتظامی خشن و سیاست‌گذاری‌های مبتنی بر عدالت جزا را باهدف کاهش و تنبیه سوءمصرف مواد اتخاذ کرده است. تغییرات به وجود آمده در قانون فدرال مجرمان مواد مخدر را ملزم می‌کند که لااقل %۸۷ محکومیت خود را بکشند بسیاری از این مجرمان، بسته به نوع و میزان موادی که هنگام دستگیری با خود داشته‌اند در معرض حداقل محکومیت قرار دارند.

منتقدان عقیده دارند که محکومیت لازم‌الاجرای مصرف‌کنندگان مواد مخدر، ایشان را از آنچه واقعاً نیاز دارند محروم می‌کند نیاز به معالجه مجازات شدیدتر از کاهش دسترسی به مواد مخدر، عاجز بوده است و نتوانسته استفاده غیرقانونی از مواد مخدر را نیز کاهش دهد. برخی نیز عقیده دارند که بزرگ‌ترین میراث جنگ نیکسون علیه مواد مخدر افزایش تعداد جمعیت زندانیان بوده است؛ از سال ۱۹۸۰، تعداد مجرمان مواد مخدر در زندان‌های فدرال ۲۱ برابر شده است. به نظر می‌رسد، در جدی بودن مسئلۀ مواد مخدر در آمریکا و سراسر جهان هیچ بحثی نباشد. طبق نتایج حاصل از پیمایش ملی سال ۲۰۱۳ در مورداستفاده از مواد مخدر و سلامت، ۲۴ میلیون آمریکایی یا ۹,۴ ۱۲ساله یا بیشتر به طور غیرقانونی از مواد مخدری به‌غیراز ماری جوآنا استفاده می‌کردند. تقریباً ۱۷ میلیون بزرگسال آمریکایی دچار سوءمصرف الکـل یـا الکلی هستند در سراسر جهان، بیش از ۷۶ میلیون نفر دچار اعتیاد به الکل هستند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۸۶ صفحه

حجم

۷٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۸۶ صفحه

قیمت:
۱۳۱,۳۰۰
تومان