دانلود و خرید کتاب نوآوری در هک رشد سعید میرزائی ورزنه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نوآوری در هک رشد اثر سعید میرزائی ورزنه

کتاب نوآوری در هک رشد

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب نوآوری در هک رشد

کتاب نوآوری در هک رشد نوشتۀ سعید میرزائی ورزنه در انتشارات نمای علم به چاپ رسیده است. این کتاب با طرح مفهوم هک رشد یا Growth Hacking آن را ایده‌‌ای مهم و کاربردی در توسعۀ کسب‌وکار تجارت الکترونیک می‌داند و روش‌های نوین گیمیفیکیشن هورمونی را در تجارت الکترونیک ارائه کرده است.

درباره کتاب نوآوری در هک رشد

پیشرفت سریع فناوری، فضای رقابتی کسب‌وکارها، بازارها، بازاریابی و بقای کسب‌وکارها را تحت تأثیر خود قرار داده است. این فناوری‌های نوین روش‌های بازاریابی و کسب‌وکار را از الگوی سنتی به فضای جدیدی به نام بازاریابی دیجیتال انتقال داده است که انبوهی از مشتریان آگاه، بسترهای ارتباطی جدید و شبکه‌های رسانه‌ای دیجیتال دارد. کتاب نوآوری در هک رشد می‌گوید لازمۀ همۀ این تحولات اساسی، هک کردن رشد یک سازمان است. 

فناوری‌هایی چون بلاک‌چین، هوش مصنوعی‌، متاورس و... باعث شده است فضای کسب‌و‌کار در آستانۀ انقلاب صنعتی چهارم قرار بگیرد. هک رشد با مشاورۀ مدیریتی، آموزش و پیاده‌سازی توسعۀ کسب‌وکار به‌ویژه در بخش تجارت الکترونیک و نیز تجاری‌سازی ایده‌ها در بسترهای نوظهور خدمات خود را ارائه می‌دهد. سعید میرزائی ورزنه که خود مشاور و مدیر اجرایی در حوزۀ بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در شرکت‌های بزرگ بوده است روش‌های نوین گیمیفیکیشن هورمونی در تجارت الکترونیک را با رویکردی آینده‌نگرانه و مبتنی بر استراتژی‌های مارکتینگ در قیف هک رشد Growth Hacking ارائه کرده است تا خواننده با تجاری‌سازی ایده‌های مبتنی بر تجارت الکترونیک و استفاده از فناوری‌های نوظهور در هک رشد بتواند الگویی از هک رشد برای خود پیاده‌سازی و پایدار کند. کتاب نوآوری در هک رشد شیوه‌های جدید از هک رشد را به مدیران تجارت الکترونیک، بازاریابی و استارتاپی و نیز مهندسان معرفی کرده است. 

کتاب در ۹ فصل تدوین شده است.

خواندن کتاب نوآوری در هک رشد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به همۀ دوستداران کتاب‌های مرتبط با مدیریت و کسب‌و‌کار، توسعۀ فردی و مدیران و مهندسان حوزۀ فناوری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب نوآوری در هک رشد

«عبارت «نو فکر کن زود رشد کن» خلق عبارتی است که پس از کسب سال‌ها تجربه، تحقیق و پژوهش من در راستای رشد و هک رشد تجارت‌های نوظهور، به دست آمده است.

اگر بخواهم این عبارت را به دو بخش کلیدی تقسیم کنم «نو فکر کردن» بخش اول، نیاز به رشد و توسعه فردی با رویکرد اندیشه رشد دارد و بخش دوم « زود رشد کردن» است که با هک رشد قابل‌دستیابی است.

بنابراین، قبل از اینکه بخواهیم وارد مباحث تخصصی هک رشد شویم، ابتدا بهتر است در خصوص برخی مفاهیمی که پیش‌نیاز درک بهتر هک رشد است صحبت کنیم.

بنده در ابتدای راه پیاده‌سازی هک رشد در استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای ایرانی دچار چالشی شدم که در کتب و روش‌های بین‌المللی کمتر برخورد کردم و آن مقوله رشد فردی و اندیشه رشد بود. چرا که در کتب و مقالات خارجی رشد فردی لازمه سازمان‌ها می‌باشد. درواقع پس از مشاوره و پیاده سازی دریافتم که در اغلب کسب‌وکارهای ایرانی درک کمتری از پیاده‌سازی و اجرای رشد فردی با رویکرد اندیشه رشد داشتند. بنابراین قبل از برنامه‌ریزی و تدوین استراتژی هک رشد در این تیپ از سازمان‌ها به این نتیجه رسیدم که این نوع سازمان‌ها ابتدا باید رشد فردی پرسنل خود را ارتقا داده و اندیشه رشد را درون سازمان خود توسعه دهند»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۳۷ صفحه

حجم

۱۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۳۷ صفحه

قیمت:
۱۷۵,۰۰۰
تومان